تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۶۸۲۸۰
در پیامی صادر شد

واکنش عدل هاشمی‌پور به جنایات اسرائیل در غزه / برای دفع شر ضاله و «کثافت قرن» بپا خیزید و تاریخ بشریت را از ننگین‌ترین صفحاتش تطهیر کنید

۰
واکنش عدل هاشمی‌پور به جنایات اسرائیل در غزه / برای دفع شر ضاله و «کثافت قرن» بپا خیزید و تاریخ بشریت را از ننگین‌ترین صفحاتش تطهیر کنید
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور_ نماینده سابق مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات اسرائیل در غزه نوشت: ضمن محکوم کردنِ ددمنشی صهیونیسم‌ یهودی و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، از جامعه جهانی، ملت‌های مسلمان بویژه پادشاهان و رهبران کشور‌های عربی می‌خواهیم که در کنار امت آگاه، ظلم ستیز و غیرتمند ایران اسلامی، برای دفع این شر ضاله و «کثافت قرن» بپا خیزند و تاریخ بشریت را از ننگین‌ترین صفحاتش تطهیر کنند.
به گزارش کبنا، متن کامل پیام هاشمی‌پور به شرح زیر می‌باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
«فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»
پس مپندار كه خدا در وعده‌اش با پیامبرانش وفا نمی‌كند؛ زیرا خدا توانای شكست‌ناپذیر و صاحب انتقام است.
جنایتِ هولناکِ تروریست‌های سفاک و غدۀ سرطانی بشریت، صهیونسیم غاصب در سه شنبه خونین غزه، موجی از خشم و نفرت جامعه جهانی را بوجود آورده است. بی‌تریدد، چنین نسل کشی ددمنشأنه و غریو و شادی سفیهانه از آواره کردن و سربریدن کودکانی که پناهی جز آغوش مادرانشان نداشتند، از روح پلید و فکر منحط کسانی بر می‌آید که قانون آدمیت را نیاموخته‌اند. نمی‌دانم بشریت امروز که بسیاری از ایسم‌های استحاله شده را بویژه در دو قرن گذشته تجربه کرده‌اند، چگونه‌اندیشیده‌اند که زندگی، آزادی و امنیت را برای جامعه خود می‌پسندند اما وحشی‌گری و درنده خویی رژیم جعلی اسرائیل را تحمل می‌کنند. آیا تخریب و بمبارانِ خانه و مدرسه و بیمارستان‌ها که ایمن‌ترین مراکز برای زنان و کودکان بوده و یا هدف قرار دادن خبرنگاران و کادر پزشکی و پرستاران و انسان‌های بی‌دفاع، می‌تواند تاریخ امروز را برای آیندگان، مشروع و شرأفتمند معرفی کند؟ مسلماً ستمکارانی که در طول تاریخ، سینۀ مردم دریدند و مثله کردند و امروز با بمب‌های خوشه‌ای و موشک‌های فسفری، نسلی از انسان‌ها را در محدوده‌ای محصور کرده و قتل عام می‌کنند، تنها خوی وحشیانه خود را نشان می‌دهند. این پایان تاریخ بشریت نیست ولی می‌تواند پایان صبر الهی باشد و یقیناً دست مظلوم نواز خداوند، تاریخ ظلم و ددمنشی را پایان خواهد داد. گرچه بسیاری از به اصطلاع روشنفکران و سران کشور‌های غربِ گرفتارِ در نیهلیسم گرایی با آن تجربۀ دهشتناکی که در تحمل دو جنگ جهانی، گسترش فقر و بی‌عدالتی، رقابت سرمایه داری، گسترش بیماری‌های روحی و تبعیض نژادی دارند، از درکِ حقیقتِ وجودی انسان و ارزش‌های معنوی و اخلاقی‌اش بیگانه شده و از قتل و کشتار ملت‌های بی‌دفاع ابایی ندارند، یقین داریم که خدواند در تحقق وعده‌ها به انبیاء و اولیاءش وفادار بوده و انشاءالله به سختی و حدت تمام، انتقامش را خواهد گرفت. اکنون که دیوِ خشم و خیانت بر گلوی کودکان و زنان مسلمان فلسطین چنگ‌زده و شیطان بزرگ، آمریکای تروریست پرور و همدستانش، در رسوایی محض شخصیتی و انسانی، تجهیزات و ادوات نظامی‌اش را تأمین می‌کنند، بر انسان‌های آزاداندیش و متعهد لازم است که یدی واحد، فکری راسخ و عهدی ناگسستنی را پیشه کنند و در مقابل «حق وتو»‌یی که به ناحق دستمایۀ اشتغالگری و چپاولگری حکومت‌های گرگ صفت شده است، از کیان مسلمانان و مظلومان عالم دفاع، و وجودِ خناس و جرثومه فسق را از صفحه روزگار محو کنند. لذا ضمن محکوم کردنِ ددمنشی صهیونیسم‌ یهودی و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، از جامعه جهانی، ملت‌های مسلمان بویژه پادشاهان و رهبران کشور‌های عربی می‌خواهیم که در کنار امت آگاه، ظلم ستیز و غیرتمند ایران اسلامی، برای دفع این شر ضاله و «کثافت قرن» بپا خیزند و تاریخ بشریت را از ننگین‌ترین صفحاتش تطهیر کنند.
«فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِیَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَلَیْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ»

عدل هاشمی پور
۲۷/مهر/۱۴۰۲
نام شما

آدرس ايميل شما

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1