تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۸۳۸۵

مداخلات این زن در تصمیمات جنگی نتانیاهو؛ خشم فرماندهان ارتش اسرائیل / تصویر او را ببینید / «سارا» مشکلات روحی و روانی هم دارد؟

۱
مداخلات این زن در تصمیمات جنگی نتانیاهو؛ خشم فرماندهان ارتش اسرائیل + عکس
کبنا ؛منابع مطلع از حزب لیکود از افزایش مداخلات سارا نتانیاهو، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فرایندهای تصمیم سازی برای نبرد در غزه و دیدارهای وی با فرماندهان و مقامات ارشد نظامی خبر می دهند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، خبرها از تشدید شکاف ها میان رهبران سیاسی و نظامیان اسرائیلی بر سر سناریوهای آتی جنگ در نوار غزه حکایت دارد.
در همین راستا شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع ارشد آگاه در حزب لیکود، حزب متبوع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که افزایش سطح دخالت های سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سیاستگذاری‌های جنگی به ویژه نبرد اخیر در غزه، خشم فرماندهان ارتش اسرائیل را برانگیخته است.

ناتوانی شخص نتانیاهو در اداره امور سیاسی پس از تحمل ۳۹ هفته اعتراضات داخلی علیه کودتای قضایی کابینه وی از یک سو و غافلگیری ناشی عملیات بزرگ طوفان الاقصی که به بحران بی اعتمادی به کابینه وی را تشدید کرده است از سوی دیگر سبب شده تا همسر نتانیاهو بکوشد تا با مداخله بیشتر در امور سیاسی و فرایندهای مرتبط با تصمیم سازی، اداره امور را به دست گیرد و به همین منظور در جلسات مشترک با فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی حضور یابد.
این در حالی است که در هفته‌های گذشته نیز اخباری مبنی بر عدم سلامت روانی نتانیاهو و همسرش سارا به بیرون درز پیدا کرده بود.
پیش از این نیز پایگاه صهیونیستی «واللا»  اعلان کرده بود علت اصلی بستری شدن سارا نتانیاهو در بیمارستان در هفته‌های گذشته، مشکلات روحی و روانی شدید بوده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1