تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۸۸۵۹
کبنا گزارش می دهد؛

راهپیمایی مردم دهدشت در روز جهانی استکبار ستیزی (+ تصاویر)

۳
۴
راهپیمایی مردم دهدشت در روز جهانی استکبار ستیزی (+ تصاویر)
کبنا ؛مردم انقلابی دهدشت در یوم الله ۱۳ آبان نیز دوشادوش مردم کشور فریاد مبارزه با استکبار را در این شهر طنین انداز کردند‌.  
به گزارش کبنا، دهدشتی‌ها در ۱۳ آبان با حضور پر رنگ خود در این راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل بار دیگر وحدت و همبستگی خود را نشان دادند و با شعار‌های ضد استکباری انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.
پیر و جوان همه یکصدا خشم و انزجار درونی خود را از استکبار اعلام و با حمل پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.
سیده غزل سبحانی‌راد از دانش‌آموزان متوسطه اول هجرت در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت:  ما دانش‌آموزان امروز آمده‌ایم تا به اسرائیل نشان دهیم که ما مثل سربازان ولایت پای کار هستیم و در هر شرایطی مطیع فرمان حضرت آقا هستیم.
وی بیان کرد: تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ما می‌جنگیم و پیروزی از آن ماست، زنده باد اسلام، زنده باد ایران، زنده باد انقلاب.  
نازنین مرزبان یکی از‌ دانش‌آموزانی که امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور داشت خطاب به اسرائیل گفت:  ای اسرائیل در آنجایی که حتی فکر را هم نمی‌کنی و قدرت تصورش را نداری ما ما در آنجا هستیم.
وی افزود: اسرائیل بداند اگر چه فلسطین دیگر توانی نداشته باشد و دیگر کشور‌ها نخواهند ایران و نیروی قدس حریف شما است.
سردار حمید خرم‌دل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد _ در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان دهدشت آمریکا را عامل اصلی ظلم به مردم مظلوم غزه دانست و افزود: امروز یکی از حداقل‌ترین دستاورد‌های حمله حماس به اسرائیل این است که همه دنیا بر علیه اسرائیل هستند.  
سردار خرم‌دل با بیان اینکه امروز مردم جهان اسلام بیش از گذشته منسجم هستند، بیان کرد: ما هنوز وارد میدان نشده‌ایم اگر روزی مقرر شود که روزی جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شود اسرائیل را شخم خواهیم زد.
وی با اشاره به اینکه ما برای هر وضعیت و سناریو آمادگی داریم، افزود: ایران با رزمندگان مقتدرش و قدرتی که بعد از جنگ ساخته است، امروز در جایگاهی از قدرت و بازدارندگی رسیده است که هیچ قدرتی توان حمله به جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر در روز موعود مقرر شود که ما وارد شویم آنچه صورت می‌گیرد عاشورای حسینی است و صلح حسنی تکرار نخواهد شد.














































​​


​​​​​​






 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
اینکه ار دانش آموزان مصاحبه گرفتید کار خوبیه تشکر
محمد
United States
عکس آرشیوی چرا میزنید؟در یکی از همین عکس ها ،افرادی هستن که الان در قید حیات نیستن .شما چطور چنین عکسی رو زدید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ولایی و انقلابی ترین و محروم ترین دیار ایران... کهگیلویه کهن
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1