تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۰۵۵
جوابیه اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

سالن تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی گچساران در درمانگاه فرهنگیان فعال است / واگذاری سالن دبیرستان دخترانه معلم با توجه به نیاز دانش آموزان جای تأمل دارد!

۱
سالن تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی گچساران در درمانگاه فرهنگیان فعال است / واگذاری سالن دبیرستان دخترانه معلم با توجه به نیاز دانش آموزان جای تأمل دارد!
کبنا ؛
اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به مطلبی تحت عنوان «تنها سالن تخصصی ورزشی وحرکات اصلاحی دانش آموزی گچساران تعطیل شد/ چه کسی پاسخگوست؟» پاسخ داد.
به گزارش کبنا نیوز، این مطلب به شرح زیر است:
عطف به مطلب مندرج در آن سایت خبری در مورخه دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ با عنوان « تنها سالن تخصصی ورزشی وحرکات اصلاحی دانش آموزی گچساران تعطیل شد/ چه کسی پاسخگوست؟» به اطلاع فرهنگیان و اولیای محترم و مردم فهیم و نجیب شهرستان گچساران می رساند که سالن تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی گچساران سال گذشته در درمانگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید و همچنان فعال و روزانه پذیرای تعداد زیادی دانش آموز می‌باشد.
سالن مورد ادعای نگارنده مطلب در «دبیرستان دخترانه دوره دوم معلم» واقع گردیده است که سالن نمازخانه و اجتماعات دبیرستان بوده که متاسفانه از چند سال پیش در اختیار ایشان قرار گرفته و در این مکان سالن بدنسازی تاسیس نموده است که تبدیل این مکان به سالن تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی جای بسی تامل است و باید در این زمینه پاسخگو باشند.
«دبیرستان دخترانه معلم» با ۱۶۰ دانش آموز که هیچ گونه فضایی برای برگزاری آزمون ، جلسات و حتی نمازخانه ندارد چرا باید تنها سالن این دبیرستان در اختیار سالن بدنسازی قرار گیرد.
بر اساس اظهار نظر مدیر این دبیرستان دخترانه هر روز افرادی در این سالن مشغول تمرین و بدنسازی  هستند که صدای آهنگ و موسیقی آنها مشکلات عدیده‌ای برای دانش آموزان ایجاد کرده است.
اداره آموزش وپرورش گچساران با درخواست مدیر این دبیرستان و بررسی مدارک و مستندات موجود درباره نحوه در اختیار دادن این سالن تصمیم گرفت با توجه به نیاز دبیرستان دخترانه با ۱۶۰ دانش آموز و اینکه هیچ گونه فضایی برای برگزاری آزمون، جلسات و حتی نمازخانه در این دبیرستان وجود ندارد این سالن را در اختیار این آموزشگاه قرار گیرد و سالن تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی در درمانگاه فرهنگیان فعال و روزانه پذیرای دانش آموزان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1