تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۱۱۱
در خطبه های نمازجمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام آبرومندنسب: کانون خانواده ها بجای ممانعت، مَرکَزِ صِرفِ قلیان وتنباکو شده است

۱
۱
حجت الاسلام آبرومندنسب: کانون خانواده ها بجای ممانعت، مَرکَزِ صِرفِ قلیان وتنباکو شده است
کبنا ؛به گزارش "کِبـنا" از چیتاب حجت الاسلام عباس آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نمازجمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به راههای نفوذ شیطان جهت تسلط بر انسان در انحراف از صراط مستقیم گفت: هر آدَمـی دَر مَدارِ انسانیت با محوریت تبعیت از دستورات الهی در کانونِ رَدِ خواسته های نفسانی خلاف جهت شیطانِ نَفـس عَمَل کند با برخورداری از تقوای الهی در راه عبودیت موفق خواهد شد. 
امام جمعه موقت چیتاب در فراز دوم از خطبه های این هفته با اشاره به مسئله کنونی فلسطین و سکوت جهان اسلام خطاب به حُکامِ مسلمان جهان خاصه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت: عده ای که در شال وُ رَدایِ عَرَبی دَر مَسنَدِ حکمیت مسلمانان داعیه مسلمانی دارند، به چه قیمتی، و با ترس از چه کسی در برابر کشتارِ برادرانشان در غزه سکوت کرده اند.
وی با اذعان به اینکه رژیم اسرائیل یک حکمیت نامشروع و خودخواه رذل است تصریح کرد: یهودیهای ساکن در سرزمین های اشغالی به بهانه اینکه قدس جایگاه دفن اجدادشان وبه قولی به دست سلیمان نبی ساخته شده، و قومشان برترین انسانهایند، بارهای بار در رسانه های عمومی اعلام کرده ما نژاد برتریم و دیگران آلت دست و برده ماهستند و به همین سبب کشتار انسان در سرزمینهای اشغالی را یک امتیاز برده کشی می دانند. 
وی فساد در دنیا، با بدعت در ادیان در سایه نفاق منتج به جنگ وخونریزی را شگرد این قوم منحوس برشمرد و خاطرنشان کرد: قوم یهود بارهای بار در دنیا چوب سرکشی و عنادشان را خوردند اما اینبار در وادی آخرالزمان برای همیشه از منجی عالم بشریت درسی خواهند گرفت که جهانیان را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد وبرای همیشه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
حجت الاسلام آبرومند نسب با اشاره فرا رسیدنِ سالروز تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی بازخورد این اقدام جسورانه و عاقلانه را یک زنگ خطر برای کشورهای جهان دوم و سوم برشمرد و افزود: میرزا رضای شیرازی انگار در آن زمان می دانست استعمار پیر در سر سودای تجارت بزرگی را دارد که سودش به جیب خود و دودش به چشم کشورهای مذکور خواهد رفت. 
وی با هشدار به خانواده ها جهت مصرف بی رویه قلیان در طعم و رنگهای مختلف نیز گفت: زمانه طوری شده که خانواده ها بجای منع این زهر شیرین علناََ در تزریق آن به رگهای حیاتی کانون خود پیشدستی می کنند و مُحیطِ خانواده ها مرکز صرفِ قلیون و تنباکو شده، واین همان زنگ خطری بود که میرزای شیرازی در چند دهه پیش به همگان اعلام کرد.
امام جمعه موقت چیتاب در پایان خطبه های این هفته ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی خطاب به مسئولان در دولت فعلی گفت: حالا علیرغم زحمات آقای کشاورز مسئول وقت کتابخانه، ونامه نگاری، تماسهای فراوان روند کند ساخت کتابخانه شهید رجائی شهر چیتاب در کم کاری و کاهلی دولت قبل اعلام شده، فلذا شماها که سه سال است در مدار دولت انقلابی گام برمیدارید و هم زمین محصور شده اهدائی آماده دارید، چرا اقدامی نمی کنید. 
وی افزود، با ساخت و راه اندازی این کتابخانه در طبقه بندی جدید میتوان در سالن مجزا هم اوقات فراغت فرزندان، و هم نیل به مطالعه آنان را زنده کرد.



٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Ukraine
سلام ودرود بر حاج آقا آبرومند نسب امام جمعه باغیرت و مدافع حقوق مردم
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
1