تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۶۹۱۸۶
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد: 

در انتخابات اسفندماه کهگیلویه و بویراحمد احراز هویت کاملا الکترونیکی است / نیازی به شناسنامه نیست

۲
۰
در انتخابات اسفندماه کهگیلویه و بویراحمد احراز هویت کاملا الکترونیکی است / نیازی به شناسنامه نیست
کبنا ؛مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت کهگیلویه وبویراحمد گفت: احراز هویت در انتخابات اسفندماه کاملا الکترونیکی است و از طریق دستگاه های احراز هویت انجام می شود و نیاز نیست از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام گیرد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آرش ملک زاده روز یکشنبه در نشست کمیته فناوری انتخابات این استان اظهار داشت در انتخابات آینده پایداری ارتباطات بسیار مهم بوده و یکی از مشکلاتی که وجود دارد نقاط کور فاقد پوشش آنتن دهی است که بر رفع مشکلات این موارد تاکید شده است.
مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مناطقی که پشتیبانی ندارد مشخص می شوند، ضمن اینکه سه بخشداری موگرمون، ممبی سرآسیاب و زیلایی هیچ گونه ارتباط اینترنتی با استانداری ندارند و در این خصوص باید اقدامات لازم از سوی متولیان مربوطه به عمل آید.
مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات و اقدامات لازم در الکترونیکی کردن انتخابات در سطح استان همه موارد و جوانب کار را تشریح و بررسی می کنیم و وضعیت نیروهای فناوری و ارتباطات مورد بحث قرار گرفته می شود. 
ملک زاده عنوان کرد: تامین تجهیزات، امکانات و مسئله آموزش نیروها برای انتخابات در این استان مورد بررسی و در دستور کار قرار دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهاب
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعی باشد عالی است اگر دولتمردان و بالاخص وزارت ارتباطات انتخابات را بر اساس اثر انگشت سبابه عملیاتی کند بسیار بسیار عالی و میمون و مبارک است
همکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر آرش ملک زاده مدیری پاک ، توانمند ، تحصیلکرده، بدون حاشیه و نجیب هستند که توانایی و لیاقت هر جایگاهی را دارند ، به امید موفقیت های روز افزون ایشان
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1