کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای اداری کهگیلویه مطرح شد؛

سمغان را دریابیم / آیا تعلل مسئولان کهگیلویه در خصوص وضعیت سمغان پذیرفته است؟

28 آبان 1402 ساعت 10:01

فرماندار کهگیلویه به وضعیت اسفبار منطقه سمغان اشاره کرد و گفت: سمغان جز شهر است و خدمات شهری باید به آن تعلق بگیرد و از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت هیچگونه تعللی در امورات وضعیت سمغان پذیرفته نیست.


فرماندار کهگیلویه به وضعیت اسفبار منطقه سمغان اشاره کرد و گفت: سمغان جز شهر است و خدمات شهری باید به آن تعلق بگیرد و از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت هیچگونه تعللی در امورات وضعیت سمغان پذیرفته نیست.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق‌زاده در این نشست به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: تمام منظومه فکری امام (ره) در بسیج خلاصه شده است.
محقق‌زاده با بیان اینکه این بسیج است که در همه عرصه‌ها حضور دارد، بیان کرد: وقتی کشوری با این تفکر بسیجی پیش می‌رود طبیعی است که دشمنان زیاد داشته باشد.
محقق‌زاده با بیان اینکه حضور مدیران در همه بخش‌ها باید تنوع بیشتری داشته باشد، افزود: مدیران باید در همه بخش‌ها حضور یابند و از تریبون نمازجمعه برای گزارش خدمات استفاده کنند، خیلی از مشکلات مردم را می‌شود از همین طریق انجام داد.
وی گفت: نیاز نباشد مردم بخش‌های دیشموک و روستا‌های صعب‌العبور در فرمانداری دهدشت حضور یابند و از صبح تا ظهر منتظر باشند که آیا وقت می‌شود فرماندار یا مدیر مربوطه را ببینند.
محقق‌زاده خاطرنشان کرد: مدیران حضورشان در بخش‌های تابعه چشمگیر‌تر باشد که قطعاً ثمر بهتری می‌تواند داشته باشد.
فرماندار کهگیلویه به برگزاری میز‌های خدمت اشاره کرد، و گفت: میز خدمت صرفاً گذاشتن چهار تا میز و صندلی نیست بلکه باید ثمر بخش باشد، مصوبات خود را به فرمانداری اعلام کرده و نتیجه درخواست‌های مردم مشخص شود.
محقق‌زاده با بیان اینکه در حاشیه‌های شهر دهدشت مراجعه‌کنندگان زیادی وجود دارد، الخصوص سمغان که مشکلات اساسی دارد، افزود: ساکنان این منطقه همچنان نمی‌دانند جز شهر هستند یا روستا.  
وی با بیان اینکه سه سال است مصوب شده که سمغان جز شهر است و دیگر بنیاد مسکن آنجا وظیفه‌ای ندارد، هیچگونه خدماتی در این منطقه نیست، روزانه از سمغان مراجعه‌کننده داریم.  
محقق‌زاده با اشاره به اینکه سمغان جز شهر است و خدمات شهری باید به آن‌ها تعلق بگیرد، خطاب به شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت گفت: هیچگونه تعللی در امورات وضعیت سمغان پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه حتماً وضعیت سمغان را باید دریابیم، افزود: این وضعیت نیازمند یک کنکاش محرمانه و نامحسوسی است.
محقق‌زاده تصریح کرد: نباید نیاز باشد که مردم سمغان روزانه به فرمانداری مراجعه کنند، اگر این مشکلات حل نشود قطعاً در آینده مشکلات دو چندان خواهد شد.  
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسولان کهگیلویه رفع مشکلات سمغان را در دستور کار خود قرار دهند.   
فرماندار کهگیلویه به بارش‌های سنگین در پیش رو اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران و همه ادارات برای خدمات‌رسانی به مناطق صعب‌العبور آماده باش باشند.


کد مطلب: 469451

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469451/سمغان-دریابیم-آیا-تعلل-مسئولان-کهگیلویه-خصوص-وضعیت-پذیرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1