تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۴۶۹۴۵۱
در نشست شورای اداری کهگیلویه مطرح شد؛

سمغان را دریابیم / آیا تعلل مسئولان کهگیلویه در خصوص وضعیت سمغان پذیرفته است؟

۱
سمغان را دریابیم / آیا تعلل مسئولان کهگیلویه در خصوص وضعیت سمغان پذیرفته است؟
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه به وضعیت اسفبار منطقه سمغان اشاره کرد و گفت: سمغان جز شهر است و خدمات شهری باید به آن تعلق بگیرد و از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت هیچگونه تعللی در امورات وضعیت سمغان پذیرفته نیست.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق‌زاده در این نشست به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: تمام منظومه فکری امام (ره) در بسیج خلاصه شده است.
محقق‌زاده با بیان اینکه این بسیج است که در همه عرصه‌ها حضور دارد، بیان کرد: وقتی کشوری با این تفکر بسیجی پیش می‌رود طبیعی است که دشمنان زیاد داشته باشد.
محقق‌زاده با بیان اینکه حضور مدیران در همه بخش‌ها باید تنوع بیشتری داشته باشد، افزود: مدیران باید در همه بخش‌ها حضور یابند و از تریبون نمازجمعه برای گزارش خدمات استفاده کنند، خیلی از مشکلات مردم را می‌شود از همین طریق انجام داد.
وی گفت: نیاز نباشد مردم بخش‌های دیشموک و روستا‌های صعب‌العبور در فرمانداری دهدشت حضور یابند و از صبح تا ظهر منتظر باشند که آیا وقت می‌شود فرماندار یا مدیر مربوطه را ببینند.
محقق‌زاده خاطرنشان کرد: مدیران حضورشان در بخش‌های تابعه چشمگیر‌تر باشد که قطعاً ثمر بهتری می‌تواند داشته باشد.
فرماندار کهگیلویه به برگزاری میز‌های خدمت اشاره کرد، و گفت: میز خدمت صرفاً گذاشتن چهار تا میز و صندلی نیست بلکه باید ثمر بخش باشد، مصوبات خود را به فرمانداری اعلام کرده و نتیجه درخواست‌های مردم مشخص شود.
محقق‌زاده با بیان اینکه در حاشیه‌های شهر دهدشت مراجعه‌کنندگان زیادی وجود دارد، الخصوص سمغان که مشکلات اساسی دارد، افزود: ساکنان این منطقه همچنان نمی‌دانند جز شهر هستند یا روستا.  
وی با بیان اینکه سه سال است مصوب شده که سمغان جز شهر است و دیگر بنیاد مسکن آنجا وظیفه‌ای ندارد، هیچگونه خدماتی در این منطقه نیست، روزانه از سمغان مراجعه‌کننده داریم.  
محقق‌زاده با اشاره به اینکه سمغان جز شهر است و خدمات شهری باید به آن‌ها تعلق بگیرد، خطاب به شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت گفت: هیچگونه تعللی در امورات وضعیت سمغان پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه حتماً وضعیت سمغان را باید دریابیم، افزود: این وضعیت نیازمند یک کنکاش محرمانه و نامحسوسی است.
محقق‌زاده تصریح کرد: نباید نیاز باشد که مردم سمغان روزانه به فرمانداری مراجعه کنند، اگر این مشکلات حل نشود قطعاً در آینده مشکلات دو چندان خواهد شد.  
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسولان کهگیلویه رفع مشکلات سمغان را در دستور کار خود قرار دهند.   
فرماندار کهگیلویه به بارش‌های سنگین در پیش رو اشاره کرد و گفت: مدیریت بحران و همه ادارات برای خدمات‌رسانی به مناطق صعب‌العبور آماده باش باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1