تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۴۶۹۵۳۹
در کارگاه زیست عفیفانه مطرح شد؛

مدرس حوزه و دانشگاه: کسی که دختر باحیا دارد سند خانه او در بهشت است

۱
۰
مدرس حوزه و دانشگاه: کسی که دختر باحیا دارد سند خانه او در بهشت است
کبنا ؛
مدرس دانشگاه و حوزه گفت: کسی که دختر باحیا دارد سند خانه او در بهشت است، همچنین دختران در آینده مادر می‌شوند و بهشت زیر پای آن‌هاست.
مرضیه یاری خواه صبح امروز سه شنبه (30 آذرماه 1402) در کارگاه زیست عفیفانه در جمع بانوان نمایندگان ادارات گفت: وقتی در حقیقت وجود خودمان نگاه می‌کنیم تهی هستیم و ناامید می‌شویم.
وی با با بیان اینکه خداوند هزار و ۴۰۰ پیامبر را برای هدایت انسان فرستاده است، اظهار داشت: هنوز خدا را باور نکرده‌ایم و گمان می‌کنیم که او تنها متعلق یه معصومین است اما خدا، خدای گناهکاران هم است و آن‌ها را دوست دارد.
این مدرس ادامه داد: خدا در حدیث قدسی به پیامبر  فرمود: «حال من نسبت به تمام بندگانم این است که تک فرزندی دارم و او را در بیابان گم کردم، بسیار نگران او هستم و وقتی صدایم می‌زند بسیار خوشحال می‌شوم.»
یاری خواه با اشاره به نگرانی خدا نسبت به بندگانش گفت: خدا به بندگان می‌گوید: «اگر می‌دانستی چقد دوستت دارم از شوق جان می‌دادی.»
وی عنوان کرد: خداوند گناهان ما را نادیده می‌گیرد، هرگز از رحمت خدا نا امید نشوید، اینقد برای خدا زیبا هستیم که گناهان ما را نمی‌بینید.
مدرس دانشگاه با تاکید بر مهربانی با دختران گفت: علت اینکه بچه‌هایمان از دین و سخن حق فراری هستند؛ این است که ما عشق را در خارج از دین خدا برای او معنا کردیم.
یاری خواه در پایان گفت: باید دخترانمان را با احترام و ارزشی که دین برای آن‌ها گذاشته آشنا کنیم تا بدانند که چقد باارزش هستند، همانگونه که پیامبر می‌فرماید: «هرکسی دختر داشته باشد خداوند نگاه رحمت به او می اندازد.»

زنان بودند که انقلاب اسلامی ایران را به نتیجه رساندند
در ادامه نیز صفوی مسئول فرهنگی سپاه انصار حسین بویراحمد خطاب به بانوان نماینده ادارات در جلسه گفت: شما به واسط اینکه زن هستید در جامعه هم سطح با مردان هستید، این زنان بودند که انقلاب اسلامی ایران را به نتیجه برسانند.
وی در ادامه بیان کرد: تفاوت اسلام با غرب در نوع نگاه به زنان است، در غرب نگاه جنسیتی به زنان دارند و به عنوان یک کالا می‌بیند؛ اما در دین اسلام این بی حرمتی به جایگاه ارزشمند زن است.
صفوی با تاکید بر اینکه تفاوت‌های فیزیکی دلیلی بر برتری مردان نسبت به زنان نیست، خاطرنشان کرد:  در ادارات مردان به زنان به چشم نیروی درجه دو نگاه می‌کنند و این تابو را باید زنان بشکنند، نباید شبیه مردان رفتار کنند بلکه به زن بودنشان ببالند.
مسئول فرهنگی سپاه انصار حسین بویراحمد با اشاره به جریان زن، زندگی و آزادی، گفت: جریان اپوزیسیون با بهانه مهسا امینی باعث آشوب در کشور شدند، و ناامنی برای مردم به وجود آوردند.
وی افزود: باید شأن و منزلتی که دارید در اداره هم داشته باشید و به رشدتان اهمیت بدهید.
صفوی با بیان اینکه انسان بطور مدوام در معرض سقوط است، اظهار داشت: تحت تاثیر فضای مجازی نباشید، دشمن گاهی چنان دروغ‌ها را بزرگ می‌کند که باور می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: نگاهی که اسلام به زن دارد در هیچ مکتب و آیینی وجود ندارد، تنها اسلام است که زن و مرد را در کنار هم قرار می‌دهد، مانند بانو مجتهده امینی که آثارش کمتر از بزرگانی چون حسن زاده آملی نیست.
 صفوی در پایان گفت: اگر فکری به حال جوانی جمعیت و فرزندآوری نکنیم جامعه ما به سمت پیری خواهد رفت.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دست از سر ما بردارین لطفا، اگه نخایم به بهشت و جهنم شما بریم باید چه کنیم
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1