تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۶۹۷۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

تقاطع غیر همسطح دهدشت پروژه‌ای که در مرحله کلنگ‌زنی ماند

۲
۱
تقاطع غیر همسطح دهدشت پروژه‌ای که در مرحله کلنگ‌زنی ماند
کبنا ؛با افتتاح و بهره‌بردای از جاده دهدشت - پاتاوه و افزایش بارترافیکی و تقاطع این محور با جاده دهدشت به سوق ضرورت احداث زیرگذر و روگذر این تقاطع را دوچندان کرده است.
از سمت پاتاوه به دهدشت که حرکت کنیم بعد از روستای راک و در فاصله پنج کیلومتری شهر دهدشت بعد از پیچ نسبتاً تند و سراشیبی ملایم به جاده نسبتاً کم عرض با کمترین‌ شانه خاکی به شهر دهدشت و تقاطع می‌رسیم که با افزایش تردد و عبور ماشین‌های سنگین و عدم رعایت حریم قانونی جاده از طرف کسبه کنار جاده بیم آن می‌رود که حادثه پلیس راه یاسوج - شیراز تکرار شود.
تقاطعی که فقط در فاصله ده متری تقاطع با یک مانع و دست انداز غیر استاندارد ایمن‌سازی شده است. تقاطعی که علائم راهنمایی و رانندگی کافی ندارد، بنر‌های نصب شده بر سرتقاطع (عوامل حواس پرتی رانندگان) کسبه و دست فروشانی که چسبیده به تقاطع‌اند و عبور ماشین‌های سنگین و خودرو‌های شوتی خطر حادثه ناگوار را برای مردم دو چندان می‌کند.
پروژه تقاطع غیر همسطح دهدشت یک بار در فروردین ۹۷ بر سر زبان‌ها افتاد و درگیر و دار تشریفات اداری گم شد تا اینکه در اسفندماه ۱۳۹۹ کلنگ آن به زمین‌زده شد، با توجه به اینکه زمین مورد نیاز برای ایجاد زیرگذر، روگذر و کنارگذر‌های این تقاطع به شهر چسبیده و دارای ارزش مالی بالا هستند دارای معارضات اجتماعی بود و تا به امروز مسئولان راه و شهرسازی و... قادر به جلب رضایت مالکان و رفع معارضات نشدند. مشکلی که علاوه بر خطرات احتمالی فراوان سیمای ورودی شهر را در نظر مسافران نازیبا جلوه می‌دهد.
پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح دهدشت و چهارخطه کردن ورودی‌های شهر از سمت پاتاوه و بهبهان و رفع معارضات و سازش با مالکان یکی از مطالبات مردم است که می‌تواند علاوه بر کاهش خطرات احتمالی ظاهری زیباتر از شهر دهدشت به روی رانندگان و مسافران عبوری ارائه دهد.


------------------------------------------------------
گزارش: مصطفی‌امانت

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم شماهم دلت خوشه که به قول خودت احساس مسئولیت کردی و چیزی نوشتی عزیزم کریدور شمال وجنوب از بهبهان میگذره و به همین خاطر آن را تبدیل به فلکه استیل کردن حالا اینوهم با توجه به پیشرفت فیزیکی شهر تبدیل به یک میدان قشنگ کنن تا هم بهشهر نما بده وهم معارض نداشته باشه
Iran, Islamic Republic of
چیزی که مصوب شده تقاطع غیرهمسطح ،میدان زمین میخواد وانت پراید نمیخاد دور بزنه مشکل زمین
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1