تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۷۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

پوشش جنجالی زنان در مسابقات تهران / رئیس برکنار شده فدراسیون ناشنوایان: هیچ «نری» در محوطه پر نمی‌زد (+ عکس )

۱
۰
پوشش جنجالی زنان در مسابقات تهران / رئیس برکنار شده فدراسیون ناشنوایان: هیچ «نری» در محوطه پر نمی‌زد (+  عکس )
کبنا ؛ساعاتی بعد از انتشار تصاویر مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در تهران رئیس این فدراسیون برکنار شد.
به گزارش کبنا، با حکم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب شد. ایسنا با اشاره‌ای غیر مستقیم در این باره نوشته: «به نظر می‌رسد برکناری مهران تیشه‌گران از ریاست فدراسیون ناشنوایان به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا در تهران بوده است».
رئیس برکنار شده فدراسیون ناشنوایان در واکنش به حواشی ایجاد شده به فارس گفت: «در مسابقاتی که برگزار شد بانوان و آقایان مختلط نبودند و زمانی که بانوان مسابقه داشتند هیچ موجود «نری» در محوطه پر نمی‌زد و دور تا دور مجموعه هم پوشیده شده بود. رقابت بانوان صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و پس از آن هم مسابقات آقایان برگزار می‌شد. زمانی که مسابقات بانوان درحال برگزاری بود خانم‌ها فقط خودشان در آن محوطه حضور داشتند و مسوولان حراست هم تمام دوربین‌ها و تلفن‌های همراه را جمع‌آوری کردند».
رئیس فدراسیون ناشنوایان مدعی شد: «در دو و میدانی هم ورزشکاران عادت دارند با لباس‌های خودشان در مسابقات حضور پیدا کنند. اگر در جریان برگزاری مسابقات بانوان یک مرد در محوطه حضور داشت همه حق دارند که تیشه‌گران را اعدام کنند. عکس‌هایی که منتشر شده احتمالاً مربوط به ویدئویی است که خود قزاق‌ها از ورزشکار‌شان گرفته‌اند و یک آدم مریض هم آن را پیدا کرده و با گرفتن چند عکس از آن فیلم به دنبال تخریب ایران است. من نمی‌دانم برخی‌ها دنبال چه چیزی هستند و چرا بجای دیدن موفقیت‌ها به سراغ این موارد می‌روند. من فکر می‌کنم این اقدامات کار دشمنان است».
عصر امروز انتشار تصاویر مسابقات دوومیدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا که در آن ورزشکاران خارجی با پوشش آزاد در مسابقات حاضر بودند بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی پیدا کرد و نهایتا با برکناری رئیس فدراسیون ناشنوایان همراه شد.
پوشش جنجالی زنان خارجی در مسابقات تهران
یه گزارش کبنا، انتشار تصاویری از بانوان خارجی شرکت کننده در مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا که به میزبانی تهران در جریان است، باعث برکناری رئیس فدراسیون و انتخاب سرپرست از سوی وزارت ورزش شد.
اولین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در دو بخش آقایان و بانوان ناشنوا روز‌های ۵ و ۶ آذر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که انتشار تصاویری از بانوان خارجی که پوشش نامناسبی داشتند، باعث برکناری رئیس فدراسیون شد.
ساعاتی پس از انتشار این تصاویر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی علیرضا خسروی را به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان انتخاب کرد تا مهران تیشه گران از مسئولیت خود برکنار شود.
انتخابات فدراسیون ناشنوایان روز ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار شد و مهران تیشه‌گران برای دومین بار به مدت ۴ سال رئیس این فدراسیون شد، اما به دلیل اتفاقی که روز دوشنبه در مسابقات دوومیدانی بانوان رخ داد از مسئولیتش برکنار شد.

(عکس) پوشش جنجالی زنان خارجی در مسابقات تهران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مایه شرمساری است
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1