تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۷۰۰۲۰
کبنا گزارش می‌دهد

نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با منتظریان / ناصر بهمنی: بی‌عدالتی‌ها و کار‌های ناصواب باعث گردیده از فرد دیگری حمایت کنیم / عزیزپور: این جمع برای اصلاح و جبران وضعیت پریشان جمع شده‌اند / فعال سیاسی بویراحمد: بابت تصمیمم در دوره گذشته از همه مردم عذر می‌خواهم / منتظریان: پدیده زشت تبعیض را با شایسته‌سالاری جبران می‌کنیم

۲۰۸
۸
نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با منتظریان / ناصر بهمنی:  بی‌عدالتی‌ها و کار‌های ناصواب باعث گردیده از فرد دیگری حمایت کنیم / عزیزپور: این جمع برای اصلاح و جبران وضعیت پریشان جمع شده‌اند / فعال سیاسی بویراحمد: بابت تصمیمم در دوره گذشته از همه مردم عذر می‌خواهم / منتظریان: پدیده زشت تبعیض را با شایسته‌سالاری جبران می‌کنیم
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با حضور نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، این نشست که شامگاه دوشنبه (۱۳ آذرماه ۱۴۰۲) در منطقه زیرتل یاسوج برگزار شد، اقشار مختلف مردم از همه طوایف و مناطق مختلف بویراحمد واحد حضور داشتند.
ناصر بهمنی، فرهنگی پیشکسوت شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این نشست، ضمن قدردانی از بانیان جلسه، اظهار داشت: عزیزان هم شما‌ها واقفید استان کهگیلویه و بویراحمد به‌خصوص شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در این چند سال اخیر مورد هجمه و گریبان‌گیر سیاست‌های منفی، قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای گردیده که در هر آن ممکن است، دود انفجارش به چشم همه ما‌ها برود و آینده‌ای نزدیک یا دور فرزندان ما را به چالش بکشاند.
وی افزود:  آتش فتنه طایفه گرایی و دشمنی‌های قومی و قوم گرایی دردسر‌های بزرگی را به وجود می‌آورد.
بهمنی گفت: اگر ما و تعدادی از بزرگان هم اکنون در این جلسه حضور داریم، دلایل متعددی دارد. در انتخابات دور قبل (اسفند ۹۸) با شعار «ندای وحدت» وارد صحنه سیاسی و انتخاباتی گردیدیم، به دنبال اتحاد و انسجام فراگیر کل منطقه‌مان اعم از علیا و سفلی بوده‌ایم و نه از بابت ایجاد تفرقه و اختلاف و به نوعی درگیر‌های خیابانی و شهرستانی  می‌خواستیم تعامل و تعادل در همه جوانب و رعایت عدالت انتصاباتی و انتخاباتی و اشتغالی بین همه اقشار مختلف مردم علیا و سفلی و طوایف منطقه به وجود آید. نه اینکه به مثابه غنائم به صورت خانوادگی و خویش و قومی تقسیم شود. مگر ما پیرو دین اسلام و ائمه اطهار نیستیم. خیلی از مدافعان ندای وحدت در مقابل این همه بی‌عدالتی‌ها زبان به انتقاد گشوده‌اند.
وی افزود: خودخواهی و خودپسندی بعضی از سردمداران ندای وحدت و در رأس آن‌ها نماینده محترم اجازه در کنار هم زیستن و برادری را ندادند. این همه بی‌عدالتی‌ها و کار‌های ناصواب باعث گردیده که من و شما کنار هم با تفکر و تعقل از فرد دیگری به نام منتظریان حمایت کنیم.
نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با منتظریان / ناصر بهمنی:  بی‌عدالتی‌ها و کار‌های ناصواب باعث گردیده از فرد دیگری حمایت کنیم / فعال سیاسی بویراحمد: بابت تصمیم در دوره گذشته از همه مردم عذر می‌خواهم
سعید عزیزپور، استاد دانشگاه در این جلسه با بیان اینکه هدف مشترک وجه مشترک می‌طلبد، گفت: این جمع برای اصلاح و جبران وضعیت پریشان و نه در شأن مردم و نه در شأن اجتماعی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون آمده‌اند.
هجیر ایلخانی نسب، بخشدار اسبق مرکزی دنا نیز در این جلسه گفت: شعار بویراحمد واحد از سوی منتظریان مطرح شد، هم اکنون به عنوان یک ارزش در سراسر استان مطرح شده و همه از آن سخن می‌گویند.
غلامعلی نکیبخت از بزرگان بویراحمدی و از شاگردان بهمن بیگی نیز در این نشست، گفت: این جمع عصاره و خلاصه شجاعت و بزرگی چند قرن اخیر ایل‌مان هستند که اینجا جمع شده‌اند تا سرنوشت قوم را بر اساس آیه‌های وحی و ارزش‌های انسانی و الهی تغییر دهند.
خدابخش فرخ از فرهنگیان شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: آقای منتظریان دارای ​​​​​​کوله‌باری از تجربه است که امیدداریم با حضور وی معضلات شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برطرف شود.
وی افزود: ما اصلاح‌طلبان امروز جمع شدیم که زیر پرچم «بویراحمد واحد» به دنبال توسعه منطقه‌‌مان باشیم.
فرخ گفت: هر چقدر تفحص کردم بهتر از آقای منتظریان که از توانایی بالایی برخوردار است، پیدا نکردم.
سید امرالله رضایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در این جلسه با بیان اینکه برخی افراد بی‌سواد مرزبندی‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا به‌وجود آوردند و ما‌ها را به جنگ هم انداختند، گفت: احزاب باید باشد، اما باید با تعقل زیر پرچم جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.
منتظریان
وی افزود: مرزبند‌های قومی (بویراحمد علیا و سفلی) و تفکری (چپ و راست) را کنار بگذاریم و از بزرگترین معضل استان‌مان عبور کنیم و با شکستن این بدعت به دنبال منافع شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون باشیم.
رضایی گفت: من برای تصمیمم در دوره گذشته همین‌جا از مردم عزیز شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون عذرخواهی می‌کنم. من برای نبودن کسی از فرد دیگری حمایت کردم. مرزبندی به نام اصلاح طلبی و اصولگرا مانع انتخاب‌مان نشود.
وی افزود: اینجا دور هم جمع شدیم که با هم تصمیم بگیریم. بر اساس شاخص‌ها و امتیاز‌هایی که آقای منتظریان به دنبال آبادانی منطقه باشیم. آقای منتظریان را بر اساس شعارش نه به تبعیض و آری به شایسته‌سالاری انتخاب کردیم و دنبال می‌کنیم.
نشست هم‌اندیشی چهره‌های شاخص سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با منتظریان / ناصر بهمنی:  بی‌عدالتی‌ها و کار‌های ناصواب باعث گردیده از فرد دیگری حمایت کنیم / فعال سیاسی بویراحمد: بابت تصمیم در دوره گذشته از همه مردم عذر می‌خواهم
رضایی تأکید کرد: باید مرزبندی‌ها را بشکنیم و از تمام ظرفیت‌های استان با همدلی و وحدت بهره ببریم. ما آقای منتظریان را فردی لایق می‌دانیم و سابقه کافی و عالی دارند.
این فعال سیاسی شهرستان بویراحمد یادآور شد: این جمع عصاره بویراحمد بزرگ از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب آن هستند، به خاطر شعار نه به تبعیض و آری به شایسته سالاری وی در این مکان حضور پیدا کردند.
منتظریان
نادر منتظریان، فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولویت اول ما باید اشتغال جوانان باشد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گرفتار پدیده زشت تبعیض شده که ما به یاری خداوند شایسته‌‌سالاری را مدنظر قرار خواهیم داد.
منتظریان با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و انسجام برای ایجاد تحول در بویراحمد، گفت: در سطح ملی نیاز به اتحاد و انسجام داریم و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند. اگر بخواهیم کشور قدرتمندی داشته باشیم باید وحدت داشته باشیم. در سطح استان هم نیاز است به این وحدت داریم و در بویراحمد بزرگ نیز به این وحدت نیازمندیم. مسئولیت من از همه شما برای ایجاد این وحدت بیشتر است.
وی افزود: از هر نقطه بویراحمد که نگاه کنید در این جمع حضور دارند. نمی‌خواهم از یک نفر، یک روستا، یک طایفه و یا یک حزب اینجا نام ببرم. عصاره بزرگان بویراحمد اینجا هستند. همه این‌ها جمع شدند تا تغییر را در بویراحمد بزرگ رقم بزنند. همه ما به این نتیجه رسیدیم که اولویت اول ما باید اشتغال جوانان باشد. نقطه قوت ما جوانان ماست. تا تولید را رونق ندهیم اشتغال ایجاد نخواهد شد. تا زمینه اعتماد سرمایه‌گذار را فراهم نکنیم اشتغال ایجاد نخواهد شد. تا مدیران کارآمد در رأس امور نباشند سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری نخواهند شد.

منتظریان خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آماده تحول است. ما آمده‌ایم به همه مردم بیندیشیم. نماینده همه مردم نه بخشی از آنان باشیم. از تفرقه و تبعیض و طایفه‌گرایی عبور کنیم. صدای همه مردم باشیم و صدای همه مردم بمانیم. عهد می‌بندیم با یک همبستگی با این پدیده شوم تبعیض مبارزه کنیم. به آنان که با اسم انقلاب آمده‌اند عملکردشان طایفه‌گرایی و قبیل‌گرایی است ما سر سازش نداریم.
در این نشست جمعی از بزرگان بویراحمد با تأکید بر ضرورت ایجاد وحدت و انسجام برای ایجاد تحول در این منطقه بر ضرورت توجه به اشتغال جوانان، رونق تولید، ایجاد زمینه اعتماد سرمایه‌گذاران و انتخاب مدیران کارآمد تأکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

arjm_andian
Iran, Islamic Republic of
درووود بر حاج نادر منتظریان✌🏻
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج‌ناصر بهمنی.
انسانی فهیم و شریف
arjm_andian
Iran, Islamic Republic of
لبیــک یا حسین✌🏻😍
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
لبیک_یا_حسین
درود بر حاج منتظریان ❤️❤️❤️❤️
همین//// بیشترین کارشکنی هل را برای برادر منوچهر کرد،این آقا به برادرش هم رحم نمیکنه چه برسه به روشنفکر
زیلایی
United States
زنده باد حاج نادر منتظریان.
رای ما فقط حاج نادر منتظریان
از امروز عزم خود را جزم کردیم که به ایشان بپیوندیم...
خداحافظ ندای وحدت
خداحافظ
Nazanin Doulati
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسینـ
به امید موفقیت های روز افزونـ ♥️
خودم
Romania
نه به ایل گرایی
نه به طایفه گرایی
همه با هم انتخاب اصلح
حاج نادر منتظریان
لبیک یا حسین ✌️✌️✌️✌️✌️
علی
Romania
ابیک یا حسین
محمد
Romania
💫میعادی تعیین کننده، اینبار در میقاتگاه اصلاحات....

✍🏻امروز برگ دیگری از تقویمِ سرنوشت سازِ «بویراحمد واحد» در بیعتِ چهره های شاخص و اصیل اصلاحات با «نادر منتظریان» رقم خورد.

بیعتی کم سابقه که مرزبندی های جناحی را درهم شکست و در حرکتی باشکوه و تعیین کننده، چهره های علمی، نخبه و....... با اعلان حمایت قاطع از «منتظریان» عظمت این بیعت را دوچندان نموده و همگان را در شوکی عمیق فرو برد......



مرز_شکن
بویر _احمد_ واحد
نادر_منتظریان



«لبیك یا حسین»
مصطفی
Romania
بویراحمد واحد برای حاج منتظریان شعار نیست
حقیقت محض است ابیک یا حسین
مصطفی
Romania
بویراحمد واحد برای حاج منتظریان شعار نیست
حقیقت محض است ابیک یا حسین
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
🌹انتخابات امسال برگ زرینی از حماسه مردم در انتخاب آقای منتظریان در " بویراحمد واحد " است.🌹
دنا
Iran, Islamic Republic of
همینجا متواضعانه از برادر دینی جناب آقای روشنفکر تقاضا داریم برای جبران عملکرد ، بازگشت و رجوع به اصل خویش در بویراحمد واحد و لغو اصطلاح کذایی " سفلی و علیا " و همچنین پرهیز و ممانعت از تفکیک و تشتت در بین ایلات و طوایف شریف بویراحمد بزرگ و واحد ...... به جمع عمومی یاران و همراهان حاج منتظریان بپیوندد .
هرکه اورا دور ماند از اصل خویش / باز جوید روزگار وصل خویش
Iran, Islamic Republic of
اصلاً از روی تواضع نیست بلکه از روی تکبر و تحقیر نمودن نماینده مردم است.خدا جای حق نشسته و جواب این همه تحقیر و تخریب رو می دهد.،،ی ضرب المثل است میگه: شاهنامه آخرش خوش است.
ضمن احترام به تمامی کاندیدای انتخابات،اما محبوبیت با تخریب و تطمیع و تحریک افراد به دست نمی آید باید از درون قلبت ندا دهد،،باید شخصیت کاریزمای باشد ،باید توانایی فردی اثر بخشی اجتماعی رو همراه داشته باشد،و وووو
علی
United Arab Emirates
کو جون خوت شمارته بده تا بگم روشنفکر زنگت بزنه
مهران
Romania
قیام خروشان سردمداران سرو اندیش با فرزند نیک بویراحمد واحد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
🌺🌺
این حضور با شور و نشاط انقلابی تجلی خاصی داشت.
🌺🌺🌺
حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
چهره های شاخص فاتحه خونی استان...طرف میگه ادمهای بی سواد مرزبندی فکری ایجاد میکنند...
ای بنازم ای کر باسواده که فکر ایکنه همه باید یه تفکر داشته باشن...
حسن
Iran, Islamic Republic of
آب را بریز همونجات که میسوزه
فریاد کاکان
Iran, Islamic Republic of
✌🏻لبیک یاحسین(ع)
منتظریان 🌹🌹🌹🌹✌🏻💯💯💯💯💯
Russian Federation
نادر پیروز انتخابات است البته پیروز واقعی مردمند که از شرایط موجود عبور کرده اند
Russian Federation
نادر پیروز انتخابات است البته پیروز واقعی مردمند که از شرایط موجود عبور کرده اند
هدف وسیله را توجیه میکند
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که جمع شده اند وحمایت کرده اند همگی اصلاح طلب هستند
پس‌ منتظریان کحاش اصول گراست؟! هذا!!!
شهروند
Greece
سومی نایر جان
United States
مردم به سرکوبگر رای نمیدهند
تامرادی اصیل
United States
برق میفروشنه
علی
Iran, Islamic Republic of
توهمه جاهمین چهره هاباهاش هستن کل رایش همین اگه کمترنشه
United States
مردم هرگز به چهره های افراطی اعتماد نمیکنند
Sana
Romania
خیلی عجیبه این همه حمایت
هم اصلاح طلب هم اصولگرا
هم علیا هم سفلا
حتما خبریه
Iran, Islamic Republic of
کل تلاش و توان خودشون رو نشون دادن از همه جای بویراحمد آدم جمع کردن تمام تلاشتون روکنیدبرای حفظ جایگاه سومیتون
United States
این کار جریان روشنفکره که کارمندا رت به زور جمع میکنن
امید
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین روشنفکروبهرامی منتظریانی درکارنیست رایش مشخصه همون سی هزارتای دورگذشته
تل زالی
Russian Federation
پنجشنبه ایا همچی سیت ثابت میشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بای بای ✋
Iran, Islamic Republic of
اگر روشنفکر سوم وابو شانس آورده
Russian Federation
الله اکبر تمام شد با اختلاف برنده انتخاب میشود حاجی
Russian Federation
الله اکبر تمام شد با اختلاف برنده انتخاب میشود حاجی
Russian Federation
الله اکبر تمام شد با اختلاف برنده انتخاب میشود حاجی
Ahmad
Iran, Islamic Republic of
بشین تا خبرش برسه
وحید
Iran, Islamic Republic of
فردااگه قبول نشدواسه همین میفته به جونشون 😂😂
Russian Federation
کمر خیلی ها شکست کار تمومه
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
وتمام
عدالت
Netherlands
اگه ناصر بهمنی هستش چرا عکسش نیست


تاکی این همه سیاه نمایی

رتبه سوم را هم به سختی کسب خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
ناصر بهمنی در مقابل ایل بزرگ تامرادی و طایفه کهن باباملکی
Iran, Islamic Republic of
اکثر افرادی که در این جلسه حضور داشتند از ایل سترگ تامرادی و طایفه فرهنگ دوست باباملکی بودند، صندوق رای همه چیز رو روشن میکند
طالع بین
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر رئیس دانشگاه پیام نور مارگون منصوب شما هم با شما نیست.هررررری
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر در بهرام بیگی به تک رایی ها تکیه داد و خدا ستون را فرو ریخت.
دوست
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ناسرخان داخل جلسه هستش
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
دور دوم که آقای زارع مجددا برای انتخابات اومد همه فکر میکردن ایشون رای نمیاره و دیگران برنده میشن، اما مجددا مردم ایشون رو انتخاب کردن ، همین حالا هم همین جوری هست معمولا توی بویراحمد ثابت شده کسی که یک بار به مجلس رفته بار دوم رو هم تجربه خواهد کرد،خیالتان راحت که هر کدوم کاندیدا ها وارد مجلس بشن طائفه گرا هستن و فقط سنگ خودشون ، طائفه شون و اون چند نفری رو که توی مراسمات باهاشون همراه هستن رو به سینه میزنن ، خودتون رو زیاد اذیت نکنید همه این جماعت از صبح علی الطلوع تا پاسی از شب در فاتحه خوانی ها تشریف دارن و مختص به شخص خاصی نیست ، تنها کسی که خیلی به این چیزها اهمیت نمی داد دکتر هدایت خواه بود که بیشتر عمل گرا بود
Iran, Islamic Republic of
برادر اشتباه نکن....غرور و سرمستی خوب نیست...زارع را دور دوم استاندار و معاون سیاسی باعث شد وگرنه. همون دور هم قبول نشد...اینبار دیگه تکرار نخواهد شد
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت گل گفتی فقط هدایت خواه به درد نمایندگی میخوره
United States
چه استدلالی🤣
Romania
خیلی خوبه همه نظرات را یک نفر گذاشته شک نکن که منتظریان ۴ هم نمیشه
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
نادر میداند و میتواند
مهره های سوخته سیاسی
Iran, Islamic Republic of
شکست خوردگان دهه های قبل و همه کسانی که هویت سیاسی شان آشکار هست، دور هم جمع آمده اند!
شما تک رای هایی هستید که همه چیز رو براساس منافع خود می بینید و الان که ندای وحدت مانع از اهداف نامتعارف تان گردیده، اینگونه سخن می رانید، غافل از اینکه خدا با ماست...
بادبانی
Iran, Islamic Republic of
من هرچه نگاه کردم ده نفر تامرادی در این جمع ندیدم انشالله با تمام توان دکتر روشنفکر را حمایت خواهیم کرد پیروز میدان هست
حوزه
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال ناصر بهمنی میسوزه حداقل جلو همه تشریف ایبردی داخل سزایت همینه که پشت سر کسی ایره داخل که ازش بهتری کمی تعقل
Russian Federation
بگو جون بابات
چه طور تا با شما بودند همه سردار و سرلشکر و همافر بودند و الان یک رایی شدند؟!!!!!! دیگر گروهک نفاق باید برای همیشه جمع شود
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر این دوره قادره که استان را نجات بده
حتما هم این کار را می‌کنه نه به تبعیض نه به قوم گرایی نه به بی عدالتی
علی
Iran, Islamic Republic of
آقا خودتون خسته نکنید انشالله این بار هم آقای دکتر حاج مهدی روشنفکر برنده قطعی انتخابات مجلس است
انشالله دو سه دور دیگه حاج منتظریان ببینیم چه میشه
فعلا
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا با هر که باشه با شما نیست .....
نبودن حزب؛ قدرت انتخاب مردم را پایین آورده است
Iran, Islamic Republic of
افراد تکراری و مغضوب که مطالبه شخصی و فردی دارند در اینجا جمع شده اند وخودشون هم میداند که فقط دنبال منافع فردی هستند!
البته وقتی قدرت انتخاب مردم پایین باشد مجبور ند برای چند صباح دنیا به هرکس وهرچیز چنگ بزنند
ای کاش احزاب فعال بود ومجلس مطابق کارکرد ورویکرد حزب تشکل میشد وآدمای متخصص انتخاب میشد!!!
ذات بعضی آشکار شد
Iran, Islamic Republic of
بعضی با سخنانشان کینه ونفرت ودشمنی اش را به بویراحمد سفلی نشان دادند
اهورا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتطریان ✌️
Russian Federation
انتخابات بویراحمد بزرگ و فرماندهی منتظریان در همراهی کردن سلایق و طوایف باید به عنوان پایلوت در سراسر کشور معرفی شود برای همه ی کشور
Russian Federation
انتخابات بویراحمد بزرگ و فرماندهی منتظریان در همراهی کردن سلایق و طوایف باید به عنوان پایلوت در سراسر کشور معرفی شود برای همه ی کشور
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
چه قولای گرفتی آقای بهمنی دیگر ابروی نداری
یاسین
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی حاجی ✌️
زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
این افراد پست ومنافع میخواهند که فکر میکند اینجا به آنها داده میشود
Russian Federation
وقتی میگن نادر،نادر است یعنی بی جهت نادر نشده است
طهمورسی
United States
ما تدابیر ،عقول ،سرزمین و جوانانمان را بدست ولی حسن و محمد حسن ها نمی دهیم
در مقابل تبعیض و بی عدالتی و طائفه گرایی می ایستیم
اصلاح و اصول،اعتدال و پایداری فدای بویراحمد واحد..
زنده باد حاج نادر منتظریان بااخلاق و کوچک نفس.
لبیک یاحسین
اصولگرایان
Iran, Islamic Republic of
این دور رای روشنفکر در بهرام بیگی بیشتر از دور قبل می باشد به دلیل اینکه ناصر بهمنی رفته با منتظریان و ایشون در بهرام بیگی چهره .این خط و این نشان
United States
لبیک یا حسین
پیروزی نزدیک است
فقط حاج نادر منتظریان
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
انصافا نحوه نشتن آقای منتظریان رو ببینید در عین اینکه خودشو مظلوم نشون میده ولی بر هیچ کس گذشته سیاسی او بر کسی پوشیده نیست
پاتاوه گذرگاه تاریخ
United States
هر چی آدم منفعت طلبه یکجا جمع شدن
برای شکست روشنفکری ک اهمیت ب هیچ کدام نداد
ک آرای شما بخدا قسم همین است رای ثابت همیشگی ۳۰ هزار تا

ای خل من سر سیاستمداران استان ایما مثلا ک شما باشید
تک رای و منفعت طلب
بنده خدا من کاخ نشستیته بیز بپاش کردیته بعد حرف از مرزشکنی میزنید مسخرس واقعا

ای دور باید سلاخی بشین تا ابد برای همیشه بدست دکتر روشنفکر
ققنوسی ک از دل مردم اومد بیرون
شماهارو ک ۴۰ سال هست فقط حرف و پول پاشی پرونده سازی و هزار کار دیگر
جمع کنید ای بساطله رای ما و صندوق ۱۰۰ هزارتایی ما آمادس شما خبر نیاریت
دشتروم دیارم
United States
آخی سی حاجی ما

همش ک خواهرزادیلتن و قپمل درجه یک
و اصلاح طلبل فیک ک هم قبولشو نیارع
ک جمع کنید مسخره کردیته ختونه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین لبیک یا حسین لبیک یا حسین کار تمام است کار تمام است انشاءالله برای همیشه بساط طایفه گرایی و قومگرایی در پایتخت طبیعت ایران جمع و شایسته سالاری در استان شکل خواهد گرفت و فکر توسعه استان و رفع فقر و بیکاری در اولویت قرار خواهد گرفت باید حداکثر استفاده را از نیروهای توانمند و دلسوز استان برای بالا بردن نام استان در سرتاسر ایران بکار خواهیم گرفت .ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
محند
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت پیروزواقعی انتخابات هست .ان شاءالله همه خواهیددید
پایاب ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب اصلح فقط حاج منتظریان
بویراحمد بزرگ فقط به حاج منتظریان اعتماد دارد
درود بر مهندس پاراد و جناب ناصر بهمنی و مهندس بهمنی فرزند ایشان
درود بر مهندس مفتح
درود بر جناب برهمن
درود بر جناب دانشی
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب اصلح فقط حاج منتظریان
بویراحمد بزرگ فقط به حاج منتظریان اعتماد دارد
درود بر مهندس پاراد و جناب ناصر بهمنی و مهندس بهمنی فرزند ایشان
درود بر مهندس مفتح
درود بر جناب برهمن
درود بر جناب دانشی
حقگو
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتخابات کهگیلویه و یاسوج مشخص است موحد و روشنفکر صد در صد راهی بهارستانند چون قدرت بیان منتظریان ضعیف است و نماینده گچساران هنوز مبهم است تا جلو برویم ببینیم چه می شود
United States
اره برق میفروشنه
مممم
Romania
ندایی دیگه نمانده ما اصلاح‌طلبان شعارمان بویراحمد واحد و متحد است نودرصد جمعیت اصلاحاتی هست ناصر بهمنی تنها نیست برادرش را آنقدر مورد تهمت قرار دادید خواستید تفرقه افکنی کنید اما نشد منوچهر بهمنی همگام برادر ش هست هرگز نمی پذیرد برادرش موردبی احترامی قرار بگیرد
United States
اخ سی /که هر روزی بی یکی یه؟
United Kingdom
//کم خرابکاری درآوردیت ایسو ایطو حق و ناحق ایکنیت
اگ خدا هسه خو ایزنتو
سارا
Iran, Islamic Republic of
افرادی که نام بروه شد هیچ کدومشون هیچ نیستن،افرادی که فقط ادعای روشنفکری دارن و چیزی بارشون نیست منفعت طلب نمونه بارزش همین آقای م/ که ردیف جلو نشستن.آقای بهمنی شما هم فک کنم از پست ک مقامی که بهتون داده نشده ناراحتین. بهتره درست و با عقلتون انتخاب کنین که این استان ی بار دیگه خودش و جوانانش بازیچه نشن.والسلام.
سارا
Iran, Islamic Republic of
حزب الهی هه تا به حال هیچ کاری برای این استان نکرده اند.اشتباه نکنین این بار.تا به یاد دارم تمام اختلاس های این مرز و بوم زیر سر حزب الاهی ها دارند.
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
تزویر دشمن اسلام
Romania
طوری نوشتی که خودشون هم باور کردن شاخصن
Iran, Islamic Republic of
کاش چنین جلسه ای نمی‌گرفتید قطعا به ضد خود تبدیل میشه حاجی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ناصر به دلیل اینکه سیاوش بهمنی رئیس دفتر بود در مقابلش ایستاد و شروع به تخریب می کند . این آقا برود دنبال کارهای خودش ایشان که چهره نیست
Iran, Islamic Republic of
/ همه میدونن شما فقط بخاطر کینه با برادرتان
از روزی که ایشون مسئول دفتر شدن شروع کردی به توهین به روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
شما فقط بخاطر اینکه خودتون رو صاحب میدونستین
و نماینده خودش رو متعلق به همه میدونست این طور آتیش گرفتی
Iran, Islamic Republic of
بنشین تا بخری
Iran, Islamic Republic of
مگه به شماها که درولع پست بودین چقدر میرسه
اگر به شما گوشه نظری بشه درحد یک نفر هس که اونم بعید به نظر میرسه
Iran, Islamic Republic of
آقایون خوب تونستن سرتان را شیره بمالند
ادعای سیاست هم دارین
Iran, Islamic Republic of
چه زود گول رو خوردین
Iran, Islamic Republic of
قسم به خدا که از گندم ری هیچ کدامتان نخواهید خورد این خط این نشان
Iran, Islamic Republic of
برای همیشه آبروی خود رو بردین
Iran, Islamic Republic of
این خواری ورذالت تا همیشه بر پیشانیاتان خواهد ماند
که چطور گول یه عده انحصار طلب رو خوردین
Iran, Islamic Republic of
اینو بدونین ایشون این چهار سال با برنامه ریزی روی تونست
شما رو فریب بده
شما هم با افتخار پذیرفتین
Iran, Islamic Republic of
ننگتان باد با این اراجیف
که بخاطر همین که آقای روشنفکر از طایفه گرایی بدور بود ازش کینه دارین
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
در هر صورت چه برد وچه باخت روشنفکر شما بازنده هستین
تاریخ خواهد نوشت
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
نادر برای سومی تلاش کنه،چون رقابت بین روشنفکر وبهرامی هست.نادر هیچگاه به مجلس نخواهد رفت چون جز سرکوب...هست
Iran, Islamic Republic of
پی بردم بزرگی به عقل است نه به سن
درود بر منوچهر بهمنی برادر کوچکتر
Iran, Islamic Republic of
حقا که ریش سفیدی لایق منوچهر بهمنی است
Iran, Islamic Republic of
خوبه آدمای بی ظرفیت خودشون رو نشون دادن
یا حسین یا حسین
Iran, Islamic Republic of
یاحسین یاحسین یاحسین
دوران اقتدار بویراحمد دوباره فرارسید
Iran, Islamic Republic of
ننگتان باد چهل سال با رای کی به مجلس رفتین
Iran, Islamic Republic of
درود بر منوچهر بهمنی شخصیتی سیاسی با تدبیر
ایشون کی باشن
Iran, Islamic Republic of
اینان طرد شدگانن
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهیم عقلا ومنطقا رای بدیم
آقای روشنفکر قابل مقایسه نیس
به گذشته وحال نگاه کنید این آقا نون واب نمیشه برا هیشکی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها به واسطه بهرامی در کمال ناباوری به همه جا رسیدن الان در صف اول پا روی پا میذارن و شرم هم نمیکنن!!!
Iran, Islamic Republic of
میتینگ انتخاباتی یا جلسه هم اندیشی؟
Iran, Islamic Republic of
سابقه؟!!!
خخخ
مطالبه گر
United States
نادر مرزشکن
سید
United States
من بعنوان یک اصلاح طلب راه خودمو از اینها جدا خواهم کرد افرادی منفعت طلب که همگی فقط بفکر خودشونن نه مردم بیچاره از این پس نه به اصلاحات و اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
به وجدان خود رجوع کنید
این آقا اصلا نمیتونه مردم رو درک کنه
Iran, Islamic Republic of
تازه مردم دارن به حقشون میرسن
وای برشما
Iran, Islamic Republic of
آقایونی که درجلسه هستین اگز دین ندارین لااقل ازاده باشین
کدوم طایفه گرایی ایا نمایندگان قبلی رو بستگاانشان حمایت نکردن
Iran, Islamic Republic of
حسادت وبی خردی شما رو به قهقرا میبره
Iran, Islamic Republic of
باز هم سومی
سیاس
Iran, Islamic Republic of
زیاد تغییر ایجاد نمیشه
اینایی که اومدن مطمئن باشین هدایت خواه و خلقی پور و علی محمد دانشی و یارانشان خواهند رفت
پس زیاد دلخوشی نداره
اصلاح طلبان هم اگه سکوت میکردن سنگین تر بود
Netherlands
منتظریان بساط همه کاندیداها رو جمع خواهد کرد
Netherlands
منتظریان بساط همه کاندیداها رو جمع خواهد کرد
United Kingdom
والله نادر من کیسه وش نیکنه
United Kingdom
پیروز قطعی انتخابات آقای روشنفکر با اختلاف نظر بالاست
United Kingdom
نادر نفر سوم انتخابات میشه اخ و بخت مو و نادر
United Kingdom
درود بر مهدی روشنفکر
United States
انصافا دور قبل به منتظربان رای دادم و براش هم کار کردم اما الان با ترکیب حامیان و افراد دور و ورش مشخصه ثباتی نداره و خودش رو به ناکجا آباد سوق میده!
حالا بشینید و ببینید
United States
اره جون خودت😁😁😁
سعید
Romania
فقط درود بر ملاناصر بهمنی ایشان از طرف اکثریت بویراحمد سفلی و تامرادی انحصارطلبی بعضی بزرگان مستبد رو شکستند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره محمد بهرامی که مفتح هم رهایش کرد
Iran, Islamic Republic of
همیشه میگن اصل دار خطا نمیکنه بی اصل هم وفا نمیکنه افرادی رو اینجا دیدم که حاج زارع براشون کم نگذاشت. باور کنید قصد رای دادن نداشتم ولی به زارع رای میدم. ...
میلاد
Iran, Islamic Republic of
منتظرررررررریاااااااان
پیروز
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگان بویراحمد سفلی به نادر پیوستند
1-مجید مصدق(شهرام چوبکزن)
2-داوود صفایی
3-هجیر ایلخانی
4-ناصر بهمن
5-امیرعلی اصالت فر(زبیع آله)
6-خدابخش فرخ
7-حمدالله رخ فیروز
8-کیهان فر
جمع یاران اندک اندک می رسد.
Iran, Islamic Republic of
ای خدا و بزرگان نخو
Iran, Islamic Republic of
اگر هجیر بزرگ بویراحمد د فاتحه بویراحمد خونده خخ
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان از هر کدام از کاندیداهای انتخابات حمایت کنند خیالشان راحت باشد در دولت های اصولگرا پست نخواهند گرفت زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
تعریف شاخص هم فهمیدیم😀
سلام
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ناثر بهمنی اکثر خواهر زاده هایش دور قبل با بهرامی بودند و الان طفدار روشنفکرند . گروه شجاعی مقدم امور مالیاتی و ارسلان پور و پرتوها. ولی منوچهر بهمنی هم با منتظریان میباشد علیرغم اختلافات درونی باهم.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
تامرادیل هرکنه بخوان ایبرن مجلس ختون هم دونیت کیه😅
برنو
Iran, Islamic Republic of
این جمع اصلاحاتی های فرسوده و اصولگرایان ورشکسته سیاسی میباشد.و جمع آوری شده از سراسر بویراحمد.و یاران قدیمی ایسان میباشند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دعوت خانواده های اکرم پور ، وفانژاد و وفاپور ،پارسایی و فیاضمند و رفیعی و تینا از حاج منتظریان
چنار
Iran, Islamic Republic of
یخ بهرام بیگی ذوب شد تجمیع گروههای خانوادگی به طرف حاج نادر منتظریان ادامه دارد.
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
یکیش عینکی جومه زردقناری بی هرکه ره اونمایندنه بدبخت ایکنه😂🤣😁
Iran, Islamic Republic of
ماشاله هفت خطیه قناری
Iran, Islamic Republic of
90درصدش از طایفه قایدگیوی هستن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود
در جریان ندای وحدت بی بهره شدند دنبال کاسه بهره هستند
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
این پست منو یادداشت کنید و یک روز بعد از انتخابات ببینید
محمد بهرامی 58000 رأی
مهدی روشنفکر 49000 رأی
نادر منتظریان 42000 رأی
سایر کاندیدا حدود 30000 رأی (در صورتی که زارعی در انتخابات بماند)
در صورتی که زارعی نباشد
بهرامی 63000 رأی
روشنفکر 53000 رأی
منتظریان 48000 رأی
سایر کاندیدا حدود 15000 رأی
United States
روشنفکر ۳۵ هزار
Iran, Islamic Republic of
تیم بهرامی همیشه توهین می‌کنند ب حاج زارعی...همین الان رای زارع بالاتر از بهرامیه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر وقتی نیروهای جان بر کف و جوان خودش را بها نداد باید الان امثال این افراد این بلا را سرش بیارن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر وقتی نیروهای جان بر کف و جوان خودش را بها نداد باید الان امثال این افراد این بلا را سرش بیارن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی امرالله رضایی چه رزومه ای داری وودرد چه ایخری ///
دانای اعتدال
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصلاح طلبی پست سر منتظریان نخواهد ایستاد

کسانی که ادعای اصلاح طلبی می‌کنند اما دنباله رو جبهه پایداری هستند بدون شک نان به نرخ روز خور های حرفه ای هستند
فرصت ها
Iran, Islamic Republic of
کسانی مانند امراله رضایی که ادعای اصلاح طلبی دارند چطور پشت سر کاندید جبهه پایداری حضور دارند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
زیاد زیاد هم که باشن دویست نفر هستن ولی عکاسشون خوبه
لوداب
United States
این دور بدون شک قبوله
من شرط می بندم
Iran, Islamic Republic of
من شرط می بندم این دوره دکتر محمد بهرامی صد در صد پیروز خواهد شد
خواهید دید

چون محسن مفتح دیگه با بهرامی نیست

حالا خواهید دید...........
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها دیگه با بهرامی نیستن
سعید
Romania
اکه عکس ناصربهمنی نیست مهدی بهمنی پسرشون کنار منتظریان نشسته
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
مارگون
Iran, Islamic Republic of
دیگر حرف از سخن گذشته
تمام تمام
کریم
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و روشنفکر فلکه جهاد دنبال چی می گردند .اینقدر مردمو سرگرم فاتحه خوانی نکنید بزارید مردگان و خانواده انها در ارامش باشند
Iran, Islamic Republic of
تمامه
Netherlands
این افراد همه فرصت طلبانی هستند که دنبال منفعت و پول می باشند ناصر بهمنی کسی نیست که تاثیر داشته باشد امرالله رضایی هم معمولا دنبال خود هست
United States
درود بر دکتر بهرامی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این آقایان که تحت عنوان اصلاح طلب خود را معرفی کردند و تعداد انها کمتر ا15 نفر هستند منفعت طلبانی هستند که دیروز هم جویایی منفعت در کنار روشنفکر و قبل از ان هم در کنار زارع بودند اگه پیشینه همه بررسی بشه که معلوم میشه .بر جریانی که اینها حامی ان هستند فاتحه
Iran, Islamic Republic of
کل توان وجمعیت نادر همین هست اگه با این ها شایسته سالاری کند وای به حال همه روشنفکر هزاران بار قوی تر عمل کرده اتفاقا اگه....
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
دیگه وقتی اصلاحطلبان هم به منتظریان پیوستند تکلیف انتخابات مشخصه بنظرم
خدا باماست
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا حاج نادر مجلس بهارستان نشینه
خدا باماست
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا حاج نادر مجلس بهارستان نشینه
Nazanin Doulati
United Kingdom
😍✌🏻
Nazanin Doulati
United Kingdom
لبیک یا حسینـ✌🏻
Nazanin Doulati
United Kingdom
نه به ایل گرایی
نه به طایفه گرایی
همه با هم انتخاب اصلح
حاج نادر منتظریانـ ✌🏻
Nazanin Doulati
United Kingdom
نه به ایل گرایی
نه به طایفه گرایی
همه با هم انتخاب اصلح
حاج نادر منتظریانـ ✌🏻
Nazanin Doulati
United Kingdom
نه به ایل گرایی
نه به طایفه گرایی
همه با هم انتخاب اصلح
حاج نادر منتظریانـ ✌🏻
Iran, Islamic Republic of
امثال ناصر بهمنی در طایفه ی خودش هم ریشی نداردامرالله رضایی هم ادای اصلاح طلبی را در می آورد
سید
Germany
واقعن روشنفکر بین بویراحمد بالا و پایین نفاق انداخت
کلانتر منطقه
United States
فقط دکتر بهرامی اصلح و کاردان و شایسته هست وسلام
یا علی مدد💙💙
Iran, Islamic Republic of
این افراد هر دوره ای با یکی هستند هیچ هویت فکری و سیاسی و اندیشه ای نداشته و ندارند هر روز برای منفعت و پست دنبال یکی هستند
سفلی
Iran, Islamic Republic of
نه به طایفه گرایی
Iran, Islamic Republic of
نادر آدم خوبی هست اما با کدام سابقه اجرایی ، کدام سواد علمی و حقوقی ، کدام تجربه مدیریتی، روشنفکر دیگری بیش نیست
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
اکثر این افراد رو همه میشناسن افراد منفعت طلبی هستند که هر دور با یه کاندید هستن و ثبات فکری ندارن.. پس لطفا جریان اصیل و ریشه دار اصلاحات را خدشه دار نکنید چرا اینان اصلا اصلاح طلب نیستند و حتی سیاسی هم نیستند
و شک نداشته باشید که این دور محمد بهرامی با اختلاف حدأقل 10 هزار رأی پیروز قطعی انتخابات خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
بهرامی رای نمیاره بزرگوار.....
مرادی
Russian Federation
نادر کار را تموم کرد
فاطمه دولتی
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین ...به امید موفقیت عموی عزیزم
طاها
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی
قدم
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین.
رای ما فقط حاج نادر منتظریان
یوسف
Iran, Islamic Republic of
این آدمایی که دور و بر جناب منتظریان را احاطه کردند، همه اهل کوفه هستند یا ایها الذین امنو اوفوا بالعهد. نه جناب بهمنی، نه ایلخانی ها نه مفتح ها، نه ارمغانی، هیچکدام پیمان ندارند. برای خودشون خوب نیست، و دیگه کسی بهشون اعتماد نمیکنه
حیدرآباد
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج منتظریان ان شااله اشتباه دور گذشته را جبران میکنیم
رحمان
United States
همه مهره های سوخته که به درد کسی نمی خورند یا هم مثل خلیل پاراد وعطا دانشی .البته بعضی ها هم ریشه ای سوخته اند / فروغی هم ضعیف ترین مدیر حوزه بویراحمد هست چون نهضتی بوده وپنج نفر از مدرسه اش تجربی قبول نشده اند .به همین خاطر مادوان رشته تجربی تشکیل نشد بچه های مردم مجبور شدند بروند مدارس دیگه
Iran, Islamic Republic of
با کمال تاسف و تاثرشدید شهرستان بویراحمد از مرز سقوط هم گذشته است به علت تبعیض شدید بی عدالتی محض ، قوم گرایی و خویشاوند گرایی و ناکارآمدی صددرصدی مردم به شدت نگرانند و ناامنی و بی حرمتی و بی احترامی مخض همه جا را فرا گرفته فرهیخته ها و علماء ،دانشگاهیان معلمین ،بزرگان ، معتمدین به داد مردم برسند آموزش و پرورش که متولی نظم و تعلیم و تربیت است مظهر بی نظمی و بی عدالتی و تبعیض شده است مسئولین آموزش وپرورش که باید مظهر کامل عدالت گرایی و تبعیض ستیزی باشند و حرمت انسان هارا حفظ کنند متاسفانه مصداق بارز بی احترامی ها و بی حرمتی ها اند در نهایت چون فرزندان معصوم ما قربانی این ناکارآمدی و تبعیض و بی عدالتی هستند همه ما شرعا وعقلا باید تلاش کنیم شهرستان را از این وضعیت تاسف بار و شرم آور نجات دهیم
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش مسلخگاه شده است محیطی کاملا ناامن شده است حرمت ها و احترام ها به باد فنا رفت خصومت و کینه توزی همه جا را فرا گرفته برادری و مهربانی و صمیمیت به باد فنا رفت همه دوست دارند مهاجرت کنند دریغ و هزاران افسوس که شهرستان بویر احمد و دیگر مناطق قربانی نادانی ها ، بچه بازی ها ، کوته فکری های بعضی از مسئولین شده است همه جا قوم گرایی و خویشاوند گرایی حاکم شده خدایی به داد مردم برسید آموزش و پرورش سقوط کرده و
بویراحمد بالا
Iran, Islamic Republic of
درود دوستان آقای منتظریان خدا را شاهد میگیرم چشم دیدن این بزرگوارانی که با ایشان جلسه داشتند را ندارد اینهایی هم که با آقای منتظریان جلسه داشتند مثل گنجشگ هر سال می‌پرند روی یک شاخه ، ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
سید امراله رضایی تو هم مثل ناصر بهمنی هر سال/خدایی کی الان به تو گوش میگیره خدایی روی هم رفته 5 رای داری اینقدر خودتو بزرگ میکنی
احسان
Iran, Islamic Republic of
اینا/همین تازه باعث تخریب چهره محبوب دکتر منتظریان میشوند
محمد
Romania
ولا ای اقایانی که اصلاح طلب خوانده میشن هر چهار سال دنبال یک کاندید هستند تورا خدا این ها به چه صراطی پایند هستند / تورا خدا دست بردارید از این منفعت طلبی
اصول گرای دیروز
United States
عالیجنابان منتظریان، هدایت خواه و حاج مسعود حسینی از شما خواهیم گذشت و به شرافتم قسم تا زنده ام به شماها رای نخواهم داد و هر کسی را هم بتوانم از شما قدرت طلبان دور خواهم کرد چرا که الان محرم شما شدن اصلاح طلبانی که تا تونستن بچه های انقلابی را سلاخی کردن عالیجنابان سرتان را بالا بگیرید و افتخار کنید به این درایت ...... ما با افتخار به خوارج (آقای دکتر خرامین ،پیشوا. حاج دهرا پور ،آقای خلقی پور و آقای امامی و.....)خواهیم پیوست که باعث افتخار هستن و همین جا از این دوستان عذرخواهی میکنیم که همیشه آنان را در دفاع از شماها نقد کردم و گفتم ام که شما نفاق در این جریان درست کرده اید.
تل زالی
Russian Federation
معلومه که خیلی بهت فشار اومده به نظرم اوریشم بخور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نوشتی که اصول گرای دیروز بودی و دیروز قیدی است که تو از آن اصول خروج کرده ای پس تو خوارجی که روی خوارج را سفید نموده ای چون انها خود نگفتند که خارجی اند اما تو خود ناخواسته اعتراف تلخی کردی
گوارایت
United States
به شرفت قسم میخوری که تا حالا بهشون رای دادی.؟ تو جلوتری که دعوت به همدلی و وحدت کردند؟
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست کی قبول بشه فقط اونی که برق می فروشنه قبول نشه
بساطتون جمع میشه با این ادبیات مضحکتون
Iran, Islamic Republic of
در منطقه ما کیوانفرراکسی می شناسد
ازش بپرسید تلفن ۴,,نفراز فامیلش را دارد؟!
Iran, Islamic Republic of
اقهای منتظریان مه کلاه هدایت خواهی را نزاشتی بر سرت
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1