کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

حرکت تصاعدی سردار

18 آذر 1402 ساعت 0:53

فعالیت‌های انتخاباتی اگر چه از مدت‌ها قبل در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است، اما در یکی و دو هفته اخیر این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به اوج خود رسیده‌اند و فضا به حدی انتخاباتی شده که گویا هفته آخر تبلیغات انتخابات است.


فعالیت‌های انتخاباتی اگر چه از مدت‌ها قبل در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است، اما در یکی و دو هفته اخیر این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به اوج خود رسیده‌اند و فضا به حدی انتخاباتی شده که گویا هفته آخر تبلیغات انتخابات است.
در حوزه بزرگ کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام حضور در بخش‌های مختلف دیدار‌های مردمی در اوج قرار دارد و نامزد‌ها از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند و رسانه‌های وابسته نیز با تمام وجود به بزرگ نمایی و انعکاس این برنامه‌ها اقدام می‌نمایند.
جالب آن که اکثر نامزد‌ها نیز برای این مقطع و جلسات و عکس با مردم برنامه ویژه دارند و هیچ کدامشان نیز دست‌شان خالی نیست.
با این وجود تفاوت در کمیت و کیفیت استقبال‌های مردمی از عدل هاشمی پور کاملاً واضح و روشن است و روز بروز بر سطح این استقبال‌های مردمی افزوده می‌شود. هر چند همان گونه که آمد همه نامزد‌ها سعی دارند هر دیدار و جلسه‌ای را بزرگتر از آن چه بوده است نشان دهند و گاهی با برخی تیتر‌های غیر واقعی یک مهمانی ساده و محدود را به نام همه مردم آن شهر، بخش و یا منطقه جا می‌زند. البته این موضوع بخشی از شگرد‌های رسانه‌ای است و قرار نیست با توصیه به انصاف چنین مسأله و رفتاری حل گردد. عکس‌ها، تصاویر و فیلم‌ها خود بخوبی گواه همه چیز هستند مردم اهل تحلیل و پیگیری هستند و شبکه‌های اجتماعی ریزترین مسائل تا بزرگترین آن‌ها را بصورت آنلاین در تیررس دارند و هیچ رفتاری از دید این رسانه‌ها خارج نیست.
با همین نگاه و دقت و حساسیت است که با اندکی مداقه در تصاویر و عکس‌های این روز‌های فعالیت نامزد‌ها در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ کمیت و کیفیت بالا در استقبال مردمی از عدل هاشمی پور به وضوح قابل مشاهده است به گونه‌ای که حتی بعضی رقبا بر این مسأله صحه می‌گذارند و تنها در پاسخ‌امیدوار به گذر زمان و جبران بخشی از این فاصله هستند.
بر عکس نه تنها خبری از جبران فاصله نخواهد بود که بر سیل حمایت‌های مردمی از هاشمی پور روز به روز افزوده خواهد شد. و حضور و استقبال مردم در کنار هاشمی پور خود بصورت تصاعدی سبب افزایش حمایت‌های مردم از‌ ایشان خواهد شد و در روز‌ها و هفته‌های آینده با حجم بیشتر و بزرگتری از این استقبال‌های مردمی مواجه خواهیم شد.


کد مطلب: 470163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470163/حرکت-تصاعدی-سردار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1