تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۷۰۱۶۳
یادداشت؛

حرکت تصاعدی سردار

۱۷
۱
حرکت تصاعدی سردار
کبنا ؛فعالیت‌های انتخاباتی اگر چه از مدت‌ها قبل در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است، اما در یکی و دو هفته اخیر این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به اوج خود رسیده‌اند و فضا به حدی انتخاباتی شده که گویا هفته آخر تبلیغات انتخابات است.
در حوزه بزرگ کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام حضور در بخش‌های مختلف دیدار‌های مردمی در اوج قرار دارد و نامزد‌ها از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند و رسانه‌های وابسته نیز با تمام وجود به بزرگ نمایی و انعکاس این برنامه‌ها اقدام می‌نمایند.
جالب آن که اکثر نامزد‌ها نیز برای این مقطع و جلسات و عکس با مردم برنامه ویژه دارند و هیچ کدامشان نیز دست‌شان خالی نیست.
با این وجود تفاوت در کمیت و کیفیت استقبال‌های مردمی از عدل هاشمی پور کاملاً واضح و روشن است و روز بروز بر سطح این استقبال‌های مردمی افزوده می‌شود. هر چند همان گونه که آمد همه نامزد‌ها سعی دارند هر دیدار و جلسه‌ای را بزرگتر از آن چه بوده است نشان دهند و گاهی با برخی تیتر‌های غیر واقعی یک مهمانی ساده و محدود را به نام همه مردم آن شهر، بخش و یا منطقه جا می‌زند. البته این موضوع بخشی از شگرد‌های رسانه‌ای است و قرار نیست با توصیه به انصاف چنین مسأله و رفتاری حل گردد. عکس‌ها، تصاویر و فیلم‌ها خود بخوبی گواه همه چیز هستند مردم اهل تحلیل و پیگیری هستند و شبکه‌های اجتماعی ریزترین مسائل تا بزرگترین آن‌ها را بصورت آنلاین در تیررس دارند و هیچ رفتاری از دید این رسانه‌ها خارج نیست.
با همین نگاه و دقت و حساسیت است که با اندکی مداقه در تصاویر و عکس‌های این روز‌های فعالیت نامزد‌ها در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ کمیت و کیفیت بالا در استقبال مردمی از عدل هاشمی پور به وضوح قابل مشاهده است به گونه‌ای که حتی بعضی رقبا بر این مسأله صحه می‌گذارند و تنها در پاسخ‌امیدوار به گذر زمان و جبران بخشی از این فاصله هستند.
بر عکس نه تنها خبری از جبران فاصله نخواهد بود که بر سیل حمایت‌های مردمی از هاشمی پور روز به روز افزوده خواهد شد. و حضور و استقبال مردم در کنار هاشمی پور خود بصورت تصاعدی سبب افزایش حمایت‌های مردم از‌ ایشان خواهد شد و در روز‌ها و هفته‌های آینده با حجم بیشتر و بزرگتری از این استقبال‌های مردمی مواجه خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم 45سال گذشته تجربه شده مسوولان ناکارآمدی رأی دادن و اعتماد کردن شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن از محرومیت رنج می‌برند بیکاری و فقر مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه شهرستان گرفته عملکرد نمایندگان و دولت سیزدهم و مجلس و وزیران و استانداران و فرمانداران و پخشداران و شهرداران وکلیه مدیران کل استان و مدیریت شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن برحسب خودهاست نه برحسب تخصصی و کارشناسی و مدیریت نتوانستند مشکلات ابتدایی شهرستان توابع آن حل کنند دیگر امیدی نیست سال 1403 بدترین سال اقتصادی و معیشت گرانی و تورم وبیکاری برای شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن خواهد بود
United Kingdom
۴ سال هیچ کاری نکردی بیشتر در عرصه ی پیمان کاری موفقی نه سیاست.
United Kingdom
اقبال عمومی به سمت بزرگواریه
Iran, Islamic Republic of
چطور دستگاههای نظارتی اجازه دادن تبلیغات پیش از موعد شروع بشه؟
آیا شورای نگهبان ورود خواهد کرد؟
آیا موحد ، بزرگواری و عدل و منتظریان و بهرامی و روشنفکر و... رد صلاحیت میشن؟
آِیا شورای نگهبان قانون را به درستی اجرا خواهد کرد؟
Iran, Islamic Republic of
در صورت عدم رد صلاحیت باید به سلامت شورا نگهبان شک کرد. هر چند کمایی میترسه این کامنت بذاره
Iran, Islamic Republic of
سردار؟؟خدایی اگه این نظام نبود این افراد و نمایندگان کجا بودند؟؟چپ و راست رو کار ندارم..موحد یا عدل یا هر نماینده ای دیگه..بیسودای و پروپاگاندای تبلیغاتی و نیازمندی مردم و تهی دست بودن مردم و غنی و پولدار بودن این نمایندگان و مدیران باعث بزرگی اینها شده وگرنه ای دریغ از عمر رفته که با این افراد سپری شد
United States
به همین خیال باش بابا دعوت کجا بود چهار نفر دورت جمع بشن و بگو و بخندند این شد دعوت زهی خیال باطل
علی رضا
Romania
جونم سی سردار سازندگی
دیشموک
Romania
اقای هاشمی ب خداوندی خدا بهت خیانت کردیم با رای دادن ب موحد این دوره خودم و تمام برادرا و خانواده هامون ازت حمایت میکنیم
انتی موحد
Romania
الان ی عده میان میگم مدرک نداره بی سواده مدرک دانشگاه ازاد گرفته ، پ قوربون تیلتون الان هر کی میبینیم مدرکش دانشگاه ازاد گرفته ، خودتو تو ک داری میگی مدرک دانشگاه ازاد داره مطمینم خودت یا یکی از خانوادت مدرک دانشگاه ازاد دارید ، تویی ک مخالفشی تویی ک مدرک داری اصن میتونی بلند شی دو کلام متن رو کاغذ رو بخونی ؟؟؟
ثلاث
Romania
درود بر سردار سازندگی جناب هاشمی پور ، ایشالا ک بساط قوم گرایی اقای موحد رو جمع کنی ، حالمون بهم خورده از بس تو هر اداره ادمایی همشکل هم زبون از ی طایفه خاص دیدیم
Iran, Islamic Republic of
بخاطر فساد اقتصادی رد صلاحیت خواهد شد
رضا دامادت و خودت
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی مارون بالای ۲۰۰ میلیون دلار ....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به حول و قوه الهی مثل دور قبل شکست میخوره
بهمئی
United Kingdom
بزرگواری پیروزه
Iran, Islamic Republic of
نه به موحد هاشمی بزرگواری
United Kingdom
موحد برای همیشه رفت
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
نفوذی‌ها در میدان آرش

نفوذی‌ها در میدان آرش

متأسفم که یک نفر از کمیسیون انرژی گفته ذخایرمان آنقدر زیاد نیست که در مورد آن بحث کنیم....
1