تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۷۰۶۱۱
مدیرکل اجتماعی استانداری:

10 میلیارد تومان به دستگاه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

۱
۰
10 میلیارد تومان به دستگاه های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد
کبنا ؛
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ایده های نو، رویکرد علمی مدیریتی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در کنار اعتبارات، برنامه های اصلی امسال مقابله با آسیب های اجتماعی است.
به گزارش کبنا نیوز، مسعود نوری روز چهارشنبه در نشست اعتبارات اجتماعی و فرهنگی استان گفت با رایزنی حوزه اجتماعی 10 میلیارد و 961 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی سال 1401 برای کاهش آسیب های اجتماعی به 14 دستگاه فرهنگی و اجتماعی ابلاغ شد.
وی اظهار داشت تا نیمه اول اسفند ماه جاری دستگاه های فرهنگی با ارائه برنامه خروجی محور باید این میزان اعتبار را جذب کنند.
نوری آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی را سه ضلع کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: اعتبارات اختصاص یافته در جای خود هزینه شوند به طوریکه کاهش آسیب های اجتماعی با تزریق این میزان اعتبار احساس شود.
وی بیان کرد: دستگاه هایی که عملکرد خوبی در این خصوص داشته باشند در اعتبارات سال آینده ویژه دیده می شوند.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری با بیان اینکه دشمن در تلاش است از طریق افزایش آسیب های اجتماعی به نظام ضربه بزند، گفت: دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی اقدامات خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام داده اند اما کافی نیست و نیاز به کارهای بیشتری است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات که باید مورد توجه مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: برخی دستگاه ها در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی وظایف یکسان و مشخصی دارند که از آنها درخواست می کنیم از جزیره ای عمل کردن بپرهیزند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری پدیده کودکان کار را یکی از آسیب های حوزه اجتماعی دانست و افزود: بهزیستی در این زمینه کارهای انجام داده است اما هنوز شاهد حضور کودکان در خیابان ها و چهار راه ها هستیم.
نوری با بیان اینکه در برخی از آسیب های اجتماعی جایگاه خوبی نداریم، گفت: دستگاه ها با انجام کارهای پژوهشی در راستای کاهش آسیب اجتماعی گام بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
به هیچ وجه پول به ارشاد ندهید اینها هیچگونه تاثیری در کاهش آسیب های اجتماعی ندارن و فقط کار نمایشی انجام میدن که همه می‌دونن بی اثرن
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1