تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۷۰۷۳۷
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

۸۷۲ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی شده است / کوچک‌ترین تعللی در بحث تأمین زیرساخت‌ها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

۰
۸۷۲ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی شده است / کوچک‌ترین تعللی در بحث تأمین زیرساخت‌ها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۷۲ شعبه اخذ رای در این استان پیش‌بینی شده است.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی مهر روز یکشنبه در یازدهمین جلسه ستاد انتخاباتی استان گفت: همه شرایط جهت حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در این استان فراهم شده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه دستگاه‌های اجرای مکلف به تکمیل زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در این استان هستند.
وی با تأکید بر اینکه موضوع انتخابات باید در اولویت و رأس امور قرار گیرد، بر بی‌طرفی کامل و عدم جهت‌گیری جناحی مجریان انتخابات تأکید کرد.
هاشمی‌مهر اضافه کرد: تأمین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر تجهیز و تأمین نیاز‌های ستاد انتخابات درشهرستان‌ها تأکید کرد و افزود: باید از تمامی ظرفیت و توان سه حوزه انتخابیه برای تأمین منابع انسانی، تجهیزات و امکانات جهت برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو بهره برد.
وی با تشریح وظایف قانونی کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات در شهرستان‌ها، خواستار ایفای نقش مؤثر آنان در فراهم کردن شرایط برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم شد.
هاشمی مهربا اشاره به آموزش انتخابات در سطح استان افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی هیأت‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.
وی گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شورا‌ها بحث تبلیغات را در روستا‌ها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تأثیرگذار هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرد.
هاشمی‌مهر افزود: بانک اطلاعات پشتیبانی انتخابات از قبیل تعداد خودرو‌ها، تجهیزات، صندوق‌های رای، تعرفه‌های رای و سایر امکانات موردنیاز برای برگزاری انتخاب در استان تکمیل و در حال به روز شدن است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشکلات را به فرمانداری اطلاع داده و در کنار هم برای حل آن‌ها تلاش کنید تا شاهد کاهش حضور مردم در انتخابات نشویم، در انتخابات باید رقابت‌ها سالم و در چهارچوب قانون صورت گیرد تا باعث برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود.
وی گفت: تمام فرایند انتخابات در سالجاری به صورت الکترونیکی بوده و کمیته فناوری و اطلاعات در همه فرمانداری‌ها این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت اساسی است کوچک‌ترین تعللی در بحث تأمین زیرساخت‌های آن از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.
به گفته هاشمی مهر برای نخستین بار در انتخابات پیش رو تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از طریق رسانه ملی انجام می‌گیرد و این رسانه برنامه نامزد‌های انتخاباتی را در دستور کار قرار داده است.
در این نشست به اهمیت مسأله آنتن دهی محل شعب اخذ رای تأکید شد که نقاط کور شناسایی و نسبت به مسأله آنتن دهی در این نقاط اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1