تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۷۰۷۵۴
معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

اختصاص یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اختصاص یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه بانوان در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حوزه بانوان و خانواده در دولت سیزدهم به خوبی حمایت و تقویت شده است و این مسئله استمرار دارد.
به گزارش کبنا نیوز، مرادعلی پیوند روز دوشنبه در نشست اختصاص اعتبارات یک درصد بانوان تاکید کرد در حوزه زنان و خانواده علاوه بر فرهنگ سازی و آموزش باید اعتبارات لازم دیده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر مردمی سازی فعالیت ها در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد و افزود: باید تلاش ها برای زمینه ازدواج آسان، خوب و پایدار فراهم شود چرا که ازدواج پایدار موجب تحکیم بنیان خانواده ها می شود.
وی بر اهمیت جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: موضوع جوانی جمعیت مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به این دغدغه رهبری، دستگاه ها پای کار باشند و در زمینه جوانی جمعیت و فرزندآوری طرح و برنامه ارائه دهند.
پیوند با بیان اینکه یک درصد اعتبارات به حوزه بانوان اختصاص داده شود، بیان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان اعتبارات برای حوزه بانوان اختصاص یافته که در راستای خانواده و فرزندآوری هزینه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بیان کرد: دستگاه های اجرایی چند برنامه عملیاتی در حوزه زنان و خانواده ارائه دهند که عناوین، اهداف و خروجی آن مشخص شود و علاوه بر پیگیری در استان به دفتر امور زنان و خانواده رئیس جمهور ارائه شود.
پیوند بیان کرد: دستگاه ها یک هفته زمان دارند تا برنامه های خود را به دفتر امور زنان و خانواده استانداری تحویل دهند.
وی با اشاره به اینکه برنامه هایی که ارائه می شود در خور شان و خروجی محور باشد، گفت: نباید از موضوع مهم تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و ازدواج آسان و پایدار به آسانی عبور کنیم.
پیوند عنوان کرد: برای رسیدن به آنچه در حوزه زنان مورد توجه است باید آموزش و توانمندسازی افراد مورد توجه باشد.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هم گفت: این حوزه طرح ‌های نوین حوزه بانوان را از اهم برنامه‌های پیشروی خود می داند و در این خصوص نیازمند همکاری و حمایت است.
بتول محمدی شناسایی چالش‌ها و مشکلات حوزه بانوان، ارائه راهکارها، حمایت از طرح‌ های نو، برگزاری نشست‌های تخصصی، تلاش برای مشارکت بیشتر بانوان در تحقق برنامه ها، فعالتر شدن مشاوران بانوان و امور خانواده در دستگاه های اجرایی را از برنامه های این حوزه عنوان کرد.
وی به توجه بیشتر و موثرتر به حوزه زنان و خانواده از سوی نهاد های فرهنگی تاکید کرد واظهار داشت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای حوزه زنان و خانواده در همین راستا هزینه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1