تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۱۷۶
در کهگیلویه وبویراحمد:

مشکلات منطقه دلی خلیفه‌ای شهرستان چرام بررسی شد

۰
مشکلات منطقه دلی خلیفه‌ای شهرستان چرام بررسی شد
کبنا ؛مشکلات منطقه دلی خلیفه‌ای شهرستان چرام با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولین بررسی شد.
به گزارش کبنا، روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز دوشنبه با حضور فرماندار شهرستان چرام، مدیران حوزه مدیریت بحران استانداری، شرکت گاز استان، بنیاد مسکن، توزیع نیروی برق، دفتر امور شهری استانداری، راهداری و حمل و نقل، منابع طبیعی و آبخیزداری استان و تعدادی ازمسئولان شهرستانی از منطقه دلی خلیفه‌ای از توابع شهرستان چرام بازدید کردند.
روستا در این بازدید گفت: درخواست‌هایی از جمله راه ارتباطی، طرح هادی، بازگشایی کوچه‌ها، دفع آب‌های سطحی بخاطر شرایط توپوگرافی منطقه و آبخیزداری از طرف مردم منطقه مطرح شد که با حضور مدیران مربوطه بررسی و دستورات لازم صادر شد.
معاون عمرانی استاندار افزود: جاده ورودی روستای دلی خلیفه‌ای به طول حدود ۲ کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت است که باید بزودی آسفالت شود.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه در سیل مانسون سال گذشته روستا‌های این منطقه از جمله دلی خلیفه‌ای آسیب‌های زیادی دیده است گفت: کانال دفع آب‌های سطحی باید احداث شود تا منازل، باغات و کانال‌های جهادکشاورزی مردم آسیب نبیند.
روستا با بیان اینکه منطقه نیاز به طرح هادی و اجرای جدول‌گذاری معابر دارد، گفت: طرح هادی روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده و در اولویت گذاشته شود.
وی با اشاره به اینکه این روستا برخوردار از نعمت گاز، آب و برق است افزود: منابع طبیعی با مطالعات و کارشناسی فنی دو طرح آبخیزداری انجام دهد تا با تأمین اعتبار، مشکل هدایت سیلاب آب‌های سطحی رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1