تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۷۱۲۶۶
کبنا گزارش می‌دهد

هشدار؛ اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در بحرانی فاجعه‌بار

۲
۲
هشدار؛ اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در بحرانی فاجعه‌بار
کبنا ؛اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در بحرانی فاجعه‌بار قرار گرفته است. نزدیک به سه ماه است که حساب‌های این اداره کل بسته شده و کارمندان و پیمانکاران آن با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.
به گفته برخی از مطلعین در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، این مشکل به دلیل شکایت تعدادی از پیمانکارانی است که در پروژه‌های عمرانی این اداره مشارکت داشته‌اند. این پیمانکاران با ادعای اینکه اداره راه به تعهدات خود در قبال آن‌ها عمل نکرده، اقدام به شکایت کرده‌اند و مراجع قانونی نیز دستور توقیف حساب‌های اداره راه را صادر کرده است.
این اقدام دستگاه‌های قانونی موجب شده است که کارمندان اداره راه نیز نتوانند مطالبات خود خود را دریافت کنند. آن‌ها می‌گویند که با توجه به تورم افسارگسیخته، زندگی آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه شده است. همچنین خودروهای اداره‌کل راه و شهرسازی نیز توقیف شده‌اند.
همچنین، این مشکل موجب تعطیلی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد شده است. یک پروژه عمرانی حداقل ۱۵ نیروی انسانی را مشغول به کار می‌کند. با تعطیلی پروژه‌های عمرانی، ده‌ها هزار نفر از نیرو‌های انسانی بیکار شده‌اند.
این بحران فاجعه‌بار، پیامد‌های بسیار منفی برای استان داشته است. علاوه بر مشکلات معیشتی کارمندان و پیمانکاران، این بحران موجب شده است که پروژه‌های عمرانی استان با کندی پیش برود و کیفیت آن‌ها کاهش یابد.
این بحران، نتیجه مستقیم سوءمدیریت در اداره راه استان کهگیلویه و بویراحمد است. اداره کل راه و شهرسازی استان، یکی از مهم‌ترین نهاد‌های دولتی در استان است. این اداره کل مسئولیت نگهداری و توسعه راه‌های استان و نیز ساخت و توسعه مسکن شهر‌ها را بر عهده دارد.
با این حال، اداره کل راه و شهرسازی در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده است. این مشکلات، ناشی از سوءمدیریت در این اداره است.
پیامد‌های بحران
بحران اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، پیامد‌های بسیار منفی برای استان داشته است. این بحران، مشکلات معیشتی کارمندان و پیمانکاران را تشدید کرده است. همچنین، موجب تعطیلی پروژه‌های عمرانی استان و بیکاری ده‌ها هزار نفر شده است.
این بحران، همچنین، به اعتبار استان آسیب رسانده است. این بحران نشان می‌دهد که در استان کهگیلویه و بویراحمد بعضی در مدیریت منابع و امور عمومی اداره‌کل مربوطه ناتوان هستند.
کبنا نیوز آمادگی درج پاسخ مسئولان مربوطه را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
United States
این مشکلات صد در صد آن متعلق به بدهی های گذشته که خیلی از آنها به دهها سا ل پیش برمیگردد و متاسفانه روی هم انباشته شده و حالا نسبت به این مدیر بیچاره برمی گردد
همکار
United States
این مشکلات صددرصد متعلق به دوران گذشته حتی دهها سال قبل برمیگردد و هیچ ربطی به مدیریت حال حاضا ندارد خیلی از این مسائل را مهندس راستا حل کردند و برای حل این مشکلات باید مسئولین استانی به خصوص استاندار وتلمین اجتماعی همکاری کنند
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1