تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۷۱۴۵۴
مدیر اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران محلی و شهری مدیریت استاندار را الگوی خدمت‌گذاری به مردم قرار دهند / شوراهای اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات را مدنظر قرار دهند

۱
۲
مدیران محلی و شهری مدیریت استاندار را الگوی خدمت‌گذاری به مردم قرار دهند / شوراهای اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات را مدنظر قرار دهند
کبنا ؛مدیر اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه شوراهاست در راستای چهار راهبرد تکلیفی مقام معظم رهبری، یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی کنند و نسبت به‌امید آفرینی میان مردم برای مشارکت سالم در انتخابات اقدام کنند.
به گزارش کبنا، جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (چهارشنبه 27 دی‌ماه 1402) به ریاست کیانی باوند و حضور اعضای شورای اسلامی استان برگزار شد. حاتم پیام، دبیر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه انهدام مقر موساد و گروه‌های تروریستی در منطقه توسط سپاه پاسداران را غرور آفرین خواند و گفت: باید به همه سربازان جان برکف اسلام دستمریزاد و خداقوت گفت. جمهوری اسلامی ایران با درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شده و به‌خوبی آزادی و استقلال میهن اسلامی را صیانت و حفاظت کرده‌اند.
حاتم پیام در ادامه به جایگاه شورای اسلامی استان گریزی زد و اظهار کرد: جایگاه شورای اسلامی استان به جهت نظم‌دهی و دقت‌نظر به امور شورا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این شورا با توجه به وظایف و تکالیف قانونی محور هدایت و نظارت جامعه شورایی استان است. برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، هدایت، نظارت و آموزش شورا‌ها از جمله وظایف کلی این شوراست که علاوه بر آن سهم عمده‌ای در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی در ادامه گفت: شورا‌ها باید تلاش کنند که به بهترین شکل به وظایف خویش عمل کنند و علاوه بر آن سیاست‌ها و عملکرد دولت را برای مردم تبیین کنند.
مدیر اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دومین سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد که با تدبیر و درایت بسیار خوب استاندار و مجموعه معاونین به بهترین شکل برگزار شد، مصوبات پرباری برای توسعه استان داشت شورا‌ها با برقراری تعامل با مدیران استان پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر در حوزه انتخابیه باشند و این خدمات را برای مردم تبیین کنند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه دغدغه‌مندی و توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه معاونین نسبت به حل مشکلات استان در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای یک نشاط و‌ امید را در دل مردم ایجاد کرده است شورا‌ها باید این فرصت ارزشمند دولت که با رویکرد تقویت ارتباط با مردم و تعمیق مردم‌سازی امور کار می‌کند قدر بدانند و نسبت به رفع مشکلات شهر‌ها و روستا‌ها تلاش کنند.
پیام گفت: برعکس دولت گذشته که از هیچ تلاشی برای کاهش اختیارات شورا‌ها دریغ نکرد اما توجه دولت سیزدهم به شورا‌ها در قوانین و آئین نامه‌های مصوب در نوع خودش تاکنون کم نظیر بوده است از جمله تصویب و ابلاغ "قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها" که نقطه عطفی در حمایت از مدیریت شهری و روستایی و شناسایی درآمد‌های پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.
مدیران محلی و شهری مدیریت استاندار را الگوی خدمت‌گذاری به مردم قرار دهند / شوراهای اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات را مدنظر قرار دهند
وی از توجه استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی، و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی که نسبت به حل مشکلات فضای اداری این شورا و رفع نیاز‌های آن بعد از ده سال بی‌توجهی و بی‌مهری نهایت همکاری و همراهی را دارند، تشکر و قدردانی کرد.
مدیر اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنترل و اداره مستقیم شهر‌ها و روستاه‌ها از وظایف شورا‌ها و شهرداران است، اظهار کرد: مدیریت جهادی و انقلابی استاندار با گستره میز خدمت در شهر‌ها و روستا‌ها زمینه اداره شهر‌ها و روستا‌ها را برای شورا‌ها و شهرداران راحت‌تر و آسان‌تر نموده، دغدغه‌مندی و توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حل عملگرایانه مشکلات استان را مدیران محلی یک فرصت ارزشمند بدانند، توصیه می‌کنم.
پیام گفت: شورا‌ها و شهرداران مدیریت استاندار را الگوی خود برای خدمت‌گذاری به مردم قرار دهند. دیدار چهره به چهره با مردم، دغدغه‌مندی نسبت به حل مشکلات عمومی، استقبال کردن و احترام گذاشتن به مردم ایجاد فضای گفتگوی صمیمی با مردم از ویژگی‌های خادم مردمی ودلسوز در تراز انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه به رویداد مهم سیاسی پیش‌روی کشور اشاره کرد و گفت: در آستانه رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم، شورا‌ها مهم‌ترین و گسترده‌ترین نهاد مردمی که از نزدیک با مردم ارتباط دارد و به همین خاطر نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارندو
مدیر اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: وظیفه شوراهاست در راستای چهار راهبرد تکلیفی مقام معظم رهبری، یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در عرصه انتخابات برنامه‌ریزی کنند و نسبت به‌امید آفرینی میان مردم برای مشارکت سالم در انتخابات اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
ها خودتم الگوی خدمتی خوبی هسی دایی جونی اصلا خدمت با ختو استاندار معنا پیدا ایکنه
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1