تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۷۱۵۵۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در خصوص انتخابات:

به سراغ هر کسی که قانون را رعایت نکند خواهیم رفت

۱۴
۰
به سراغ هر کسی که قانون را رعایت نکند خواهیم رفت
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمدتاکید کرد که در انتخابات پیش‌رو کمترین پرونده متشکله را در دستگاه‌های نظارتی و هیات نظارت انتخابات داشته باشیم، ضمن اینکه به سراغ هر کسی که قانون را رعایت نکند هم خواهیم رفت.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز پنج شنبه در نشست کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت: هر جایی که پای انقلاب در میان است مردم این استان به خوبی در صحنه هستند.
استاندار با بیان اینکه از شور انتخاباتی ایجاد شده استقبال می‌کنیم اما بر اجرای قانون تاکید داریم، افزود: نامزدهای انتخاباتی به عنوان کسانی که می‌خواهند در مجلس قانون وضع کنند باید خود در اجرای قانون مقدم و پرچمدار اجرای قانون باشند، این مهم به عنوان مطالبه عمومی در تبلیغات و نحوه معاشرت نامزدها مورد تاکید است‌.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها رعایت قانون را از نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان مطالبه کنند، گفت: بهترین روشی که رفتار قانونی از نامزدها داشته باشیم این است که کار را به خود آنها واگذار کنیم و قبل از اینکه مجریان قانون برای اجرای قانون به سراغ آنها بروند خود، قانون را رعایت کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای انتخابات ۱۱ اسفند 1402 زمینه شور انتخاباتی در استان به خوبی ایجاد شده است.
استاندار در ادامه سخنان خود با قدردانی از اقدام سازمان صدا و سیما در راه‌اندازی کانال‌های تبلیغاتی گفت: صدا و سیمای مرکز استان پیشتاز در راه‌اندازی این کانال‌ها بود.
وی بیان کرد از کاندیدای انتخاباتی می‌خواهم از فرصت پیش آمده در صدا و سیما نهایت استفاده را ببرند و در یک فضای اخلاقی به معرفی خودشان بپردازند، فضا را ملتهب نکنند و علیه همدیگر صحبت نکنند.
احمدزاده با بیان اینکه بار اصلی معرفی کاندیدای انتخاباتی بر عهده صدا و سیما است، گفت: از مدیرکل صدا و سیما تقاضا داریم در صورت فراهم بودن شرایط زمینه گفتمان میان نامزدهای انتخاباتی را فراهم کند.
وی بیان کرد: دولت برای افزایش مشارکت کارهای خوبی مانند جلسه با جوانان، بانوان، اقشار مختلف مردم، نشست با تشکل‌های دانشجویی، یادواره شهدا و کارهای متعددی انجام داده که در ایجاد شور و نشاط موثر است.
استاندار بیان کرد: آمارها نشان می‌دهد شور و نشاط در استان خوب است امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم، در همه شعبات گرایش نامزدها خوب است و کمک می‌کند که همه مردم با دیدگاه های مختلف سیاسی پای صندوق های رای بیایند.
احمدزاده بیان کرد: دلمان می‌خواهد شور و اشتیاق مردم حفظ شود اما از نامزدها می‌خواهیم از تجمعاتی که منع قانونی دارند بپرهیزند و از هرگونه تبلیغات زودتر از موعد خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات مورد تاکید است، گفت: همه پای بند به قانون و اصول اخلاقی باشند و خود نامزدهای انتخاباتی نقش محوری در سلامت انتخابات داشته باشند.
وی عنوان کرد: همه امکانات کشور بسیج شده تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند سال جاری باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در دوران استانداری جناب عالی استان بدترین شرایط بی قانونی را می گذارند که نباید اجازه می دادید چنین کار زشتی اتفاق می افتاد بی قانونی یعنی ناامنی بی قانونی یعنی بی عدالتی و رواج تبعیض متاسفانه تمامی نیروهایی که در استان به ویژه شهرستان بویراحمد پست و منصب دارند بی قانونی را دامن می زنند که اصلا کار درستی نیست
شورم سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣
ریشه ی دولت را در استان به خشکیدن دادی جناب استاندار محافظه کار با این مدیران استانی تون
هیچ کس مثل شما از وضع موجود سود نمی برد
ناشناس
United States
بله ملتفت شدیم قانون مدار فقط خودتی
Iran, Islamic Republic of
برو سراغ خودت و مدیرانی که در دهدشت منصوب کردی
شاهین دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعاً ضعیف ترین استاندار در سطح کشور بودی خودت هم قبول داری
چ کاری در استان انجام دادین
مسکن مهر یاسوج چی شد
مسکن مهر قرآن یاسوج در باکو که دقیقاً زیر مجموعه شما هست به کجا رسید
پتروشیمی سقاوه و سد سقاوه چی شد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چندان دور نشو
خودتو اذیت نکن
یه نگاه به آینه کن ،متوجه میشی چه کسانی قانون را رعایت نمی کنند

برادر ، همه ی بی قانونی ها بخار ضعف جنابعالی است، شایدم آگاهانه باشد این ضعف، خدا داند
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
در هیچ دوره‌ای استانداری به ضعیفی یا محافظه کاری شما نیامده
شرم بر کسانی که زیر این پرچم مقدس قولی به مردم فهیم و انقلابی بدهند و عمل نکنند
شرم برکسانی که بخوان با کردارشان به این انقلاب لطمه بزنند
مورزرد
Iran, Islamic Republic of
هیچ نگی سنگین تری
عابر پیاده
Iran, Islamic Republic of
نماینده دولت چنین باشد
مدیران سطح پایین چطورند؟ (این سوال عموم مردم است)

آبرو برای دولت انقلابی نداشتید با عملکرد تون
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی فقط یه مدیر را به خاطر بی قانونی بردار. همش شعار
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار بی قانونی یعنی جوان نخبه بارنگ زدن تهران مصاحبه رد کنی وکسی که خودتون میخایید بزارید از اه مردم هم نمیترسید
Iran, Islamic Republic of
شما که مغرضانه قضاوت کردین هر کدامتون یه جورایی منافع شخصیتون تامین نشده که حرف مفت میزنید این استاندار قوی ترین با نفودترین استاندار در دولت سیزدهم هست نفهم دولت بیشتر از این پول نداره مگه شما کورید که وضع اقتصادی کشور خوب نیست کشور از همه طرف تحریم شده بعدش استان محروم شما نیروی بهتر از اینایی که در استان مشغول کارند نداره انتظار دارید استاندار نیرو بساز اگه غیربومی بیاره که هم دوباره میگین از افراد غیربومی استفاده گرد بس کنید با این چندیاتتون
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت استاندار محترم و همه همکارانش جناب آقای استاندار ای کاش همینطور که در خصوص انتخابات فرمایشاتی دارید و کرده آید نسبت به مدیران زیر مجموعه در ادارات هم اقدامی دیده می شد آقای استاندار جاده گچساران به دیل تاکنون چه مشکلی از ابریگون تا روی پل بوده بود اگر مشکلی بوده پس چرا راه و ترابری گچساران تاکنون اقدامی نکرده بود و حالا که هواداران آقای تاج گردون همایشی داشتند آمدند این جاده خوب را خراب کردند و بعداز همایش آمده آند بازسازی می کنند آقای استاندار این پولها چرا اینطوری حیف و میل می‌شود آنهم در دولت مردمی و انقلابی و. در میدان انتظار هست از استاندار و فرماندار گچساران و وزیر محترم راه و ترابری جناب آقای باز پاش که اداردت خاصی نسبت به این وزیر دارم هست که نسبت به اقدام کنندگان این حرکت ضد مردمی اقداماتی صورت بگیرد و چنین افرادی که باعث رنجش مردم بخصوص ماشین داران میشوند بر خورد جده واشکار بشود و مدیران این مدیریت بر کنار و مدیران کار آمد و مردمی گذاشته بشود قرار بوده کارهای سیاسی توسط ادارات و نهادها انجام نشود تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم اما این حرکت اداره راه و ترابری گچساران یک حرکت سیاسی بوده بررسی کنید چقدر هزینه شده در همین هفته از اقدام کنندگان بگیرید نه از جیب ملت که دولت هست چون هزینه سیاسی بوده نه کار عمومی از بازرسان دولت در گچساران واستان وحتی کشور انتظار بررسی و برخورد قانونی را دارم بعنوان یک ایران و یک انقلابی ویک رزمنده زمان جنگ و سلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل قهرمان 09169736128
احمد
Iran, Islamic Republic of
به خدا ضعیف ترین استاندار تو بودی و بس ،ظلم تو تا ابد بر پیشانی مردم است، گناه دانش آموزان با انتخاب عزت خواه تا ابد جنابعالی است ، خدا حلالت نمی‌کند ما هم حلالت نمیکنم
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1