کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در چهارمین نشست ساماندهی امور جوانان لنده صورت پذیرفت

بررسی معایب و محاسن فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار مسئولان لنده‌ای

3 بهمن 1402 ساعت 2:54

چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد


چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان لنده با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اداری با موضوع فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز؛ در ابتدای این نشست حسن مرادی_ مدیر اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیر جلسه ضمن خیر مقدم گزارشی از جلسات و مصوبات قبل، که با محوریت اشتغال بودند به اعضا ارائه کرد.
مرادی افزود: در بحث اشتغال با پیگیری از اداره کل استان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغالزایی جذب و به صورت قرعه کشی به ۱۴ نفر هرکدام ۵۰ میلیون تومان وام اشتغال اختصاص یافت.
مدیر اداره ورزش و جوانان لنده با حساسیت نسبت به موضوع فضای مجازی و آسیب های اجتماعی و اهمیت این موضوعات و کانون خانواده از اعضا جلسه درخواست نظرات و پیشنهادات مناسب را داشت.
​​​​​​فرماندار لنده هم در این نشست ضمن اشاره به اهمیت موضوع جلسه گفت: فضای مجازی ما دچار تهاجم فرهنگی از ناحیه استکبار جهانی شده است و باید هوشیار باشیم و در برابر فضای مجازی فضای حقیقی را هم تقویت کنیم.
جلال دانش افزود: فرزندان ایران اسلامی باید از سنین پایه مورد نظارت و اهمیت امور تربیتی بر پایه آموزه های دین مبین اسلام قرار گیرند تا از آسیب های مختلف فردی و اجتماعی مصون گردند.
فرماندار دانش ضمن مهم بودن ورزش هم گفت: خوشبختانه در شهرستان لنده سرانه ورزشی بسیار خوب و اماکن ورزشی دارای استاندارد های لازم هستند.
دانش ادامه داد: افراد ورزشی و به تبع آن جامعه ورزش باعث پیشرفت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی میشوند.
وی در پایان از روسای ادارات و سمن های حاضر در جلسه خواست نهایت همکاری را با تشکیل کارگروه های تخصصی و کاربردی جهت مدیریت فضای مجازی و آسیب های اجتماعی را داشته باشند.
امام جمعه لنده هم در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک ایام رجب تولد امام جواد گفت: مدیریت فضای مجازی امری بسیار مهم و ضروری می‌باشد که نیاز به فرهنگ سازی و افزایش سواد رسانه‌ای جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از آنهاست.
حجت الاسلام محمودی اصل در پایان از تلاشهای اداره ورزش و جوانان و پلیس فتا در امر فرهنگ سازی و مدیریت آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست اعضا به بیان نظرات و پیشنهاداتی را جهت مدیریت فضای مجازی و آسیب های اجتماعی بیان کردند.


کد مطلب: 471680

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471680/بررسی-معایب-محاسن-فضای-مجازی-آسیب-های-اجتماعی-دستور-کار-مسئولان-لنده-ای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1