تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۴۷۱۶۸۰
در چهارمین نشست ساماندهی امور جوانان لنده صورت پذیرفت

بررسی معایب و محاسن فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار مسئولان لنده‌ای

۱
بررسی معایب و محاسن فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار مسئولان لنده‌ای
کبنا ؛چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان لنده با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اداری با موضوع فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست حسن مرادی_ مدیر اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیر جلسه ضمن خیر مقدم گزارشی از جلسات و مصوبات قبل، که با محوریت اشتغال بودند به اعضا ارائه کرد.
مرادی افزود: در بحث اشتغال با پیگیری از اداره کل استان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اشتغالزایی جذب و به صورت قرعه کشی به ۱۴ نفر هرکدام ۵۰ میلیون تومان وام اشتغال اختصاص یافت.
مدیر اداره ورزش و جوانان لنده با حساسیت نسبت به موضوع فضای مجازی و آسیب های اجتماعی و اهمیت این موضوعات و کانون خانواده از اعضا جلسه درخواست نظرات و پیشنهادات مناسب را داشت.
​​​​​​فرماندار لنده هم در این نشست ضمن اشاره به اهمیت موضوع جلسه گفت: فضای مجازی ما دچار تهاجم فرهنگی از ناحیه استکبار جهانی شده است و باید هوشیار باشیم و در برابر فضای مجازی فضای حقیقی را هم تقویت کنیم.
جلال دانش افزود: فرزندان ایران اسلامی باید از سنین پایه مورد نظارت و اهمیت امور تربیتی بر پایه آموزه های دین مبین اسلام قرار گیرند تا از آسیب های مختلف فردی و اجتماعی مصون گردند.
فرماندار دانش ضمن مهم بودن ورزش هم گفت: خوشبختانه در شهرستان لنده سرانه ورزشی بسیار خوب و اماکن ورزشی دارای استاندارد های لازم هستند.
دانش ادامه داد: افراد ورزشی و به تبع آن جامعه ورزش باعث پیشرفت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی میشوند.
وی در پایان از روسای ادارات و سمن های حاضر در جلسه خواست نهایت همکاری را با تشکیل کارگروه های تخصصی و کاربردی جهت مدیریت فضای مجازی و آسیب های اجتماعی را داشته باشند.
امام جمعه لنده هم در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک ایام رجب تولد امام جواد گفت: مدیریت فضای مجازی امری بسیار مهم و ضروری می‌باشد که نیاز به فرهنگ سازی و افزایش سواد رسانه‌ای جهت پیشگیری از آسیب های ناشی از آنهاست.
حجت الاسلام محمودی اصل در پایان از تلاشهای اداره ورزش و جوانان و پلیس فتا در امر فرهنگ سازی و مدیریت آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.
در این نشست اعضا به بیان نظرات و پیشنهاداتی را جهت مدیریت فضای مجازی و آسیب های اجتماعی بیان کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1