کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید قدرت سکوتش را شکست

سید قدرت حسینی‌بحرینی در پاسخ به سئوالات کبنانیوز: اینکه می‌گویند، من پیگیر ردصلاحیت تاجگردون بودم و هستم، صحت ندارد / تكلیف حقیر كه قطعى نیست و اجاق برادرم هم فعلاً خاموش است / در صورت حضور تاجگردون انتخابات به سمت ائتلاف می‌رود / تاجگردون تمایل دارد که بزرگواری و بهرامی پیروز شوند و اینهمه خودش را به آب و آتش می‌زند براى كمیسیون برنامه و بودجه مجلس است

4 بهمن 1402 ساعت 13:07

سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی، چهره شاخص جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: اینکه می‌گویند من پیگیر ردصلاحیت آقای تاجگردون هستم، صحت ندارد.


سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی، چهره شاخص جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: اینکه می‌گویند من پیگیر ردصلاحیت آقای تاجگردون هستم، صحت ندارد.
سید قدرت حسینی، نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به سئوال کبنانیوز مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که حضرتعالی پیگیر ردصلاحیت آقای تاجگردون بوده‌اید و هستید؟ اظهار کرد: یكى از انتقاداتى كه به اینجانب وارد می‌كنند این است كه همیشه شفاف و شجاعانه به سئوالات خبرنگاران و دیگران بدون از مماشات و لاپوشانى جواب می‌دهم كه این روحیه خیلى‌ها را خوش نمی‌آید.
وی افزود: خیر این موضوع صحت ندارد. 
حسینی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه اگر تأییدصلاحیت شوید با كدامیك از كاندیداهاى گچساران ائتلاف می‌كنید؟ گفت: بسته به حضور یا عدم حضور آقاى تاجگردون دارد، اگر ایشان حضور نداشته باشند، همه كاندیداها خود را نفر اول می‌دانند و عملاً ائتلاف منتفى است. در صورت حضور وى، قطعاً جهت انتخابات به سمت و سوى ائتلاف پیش می‌رود.
وی در پاسخ به سئوال دیگری که آیا ممكن است با برادرتان وارد رقابت انتخاباتى بشوید؟، با خنده گفت: تكلیف حقیر كه قطعى نیست و چاله (اجاق) ایشان هم فعلاً خاموش است.
در ادامه پاسخ سید قدرت حسینی‌بحرینی به سئوالات کبنانیوز را می‌خوانید.
شما اخیراً در یكى از گروه‌ها مطلبى را به نقل از یكى از بستگانت بیان کردی كه «آقاى تاجگردون گفته است؛ اولین هدفم در آینده نابودى خانواده حسینى است و آقاى تاجگردون موضوع را به این شكل  تأیید ننموده است، ادعاى شما صحت دارد یا حرف‌ آقای تاجگردون؟
اگر سخنان اخیر مشارٌالیه در مورد بهشت و جهنم آقایان رئیسى و روحانى را در حوزه بویراحمد گرمسیر گوش داده باشید، جواب سؤالتان را خواهید یافت.‌ ایشان اگر در سال ٣٨ هجرى در آن جنگ سخت كه در منطقه دیالزّور سوریه فعلى اتفاق افتاد، می‌بود، دستان آن سیاستمدار معروف را از پشت با قپانى مى‌بست.
صحت دارد بعضى از مدیران فعلى در مركز استان کهگیلویه و بویراحمد یا در گچساران وباشت، پنهانى به آقاى تاجگردون چراغ سبز نشان داده‌اند؟
این شیوه در استان ما مسبوق به سابقه است. ولى مدیران اعتقادى چنین منشى ندارند. بعضى از مدیران معزول‌ ایشان را همراهى می‌كنند.
 انتخابات حوزه كهكیلویه را چگونه ارزیابى می‌كنید؟
البته چون حضور میدانى ندارم، نمی‌توانم جزماً واقعیت‌ها را تشریح نمایم،
اما فعلاً با عدم حضور سردار هاشمى، طرفداران آقاى بزرگوارى براى كسب كرسى بهارستان خیز پرشتابى برداشته‌اند، ولى درصورت تأیید صلاحیت سردار، كمیت‌ ایشان لنگ خواهد شد لذا‌ امیدوارى در اردوگاه سناتورپر رنگ می‌شود.
دو گروه دست به دعا هستند، عده اى براى تأیید و جماعتى براى رد.
آقاى تاجگردون مایل است چه كسى از كهكیلویه نماینده بشود؟
به ترتیب علاقه، آقایان بزرگوارى، سردار هاشمى، دكتر دهبانى و دكتر مژدهى.
 ارزیابى شما از انتخابات حوزه بویراحمد چگونه خواهد بود؟
حضور دكتر بهرامى به ضرر آقاى منتظریان رقم می‌خورد. اكثر جماعت بویراحمد علیا مصمم به یك انسحام راهبردى در مقابله با دكتر روشنفكر بودند. ولى تأییدصلاحیت شهردار اسبق یاسوج آن تصمیم را متزلزل نموده است لذا تشكیلات نماینده فعلى بویراحمد خرسند از شرایط پیش آمده هستند. البته آقایان منتظریان و بهرامى در حوزه سفلى بدون پایگاه نیستند. همینطور كه آقای روشنفكر در حوزه علیا بدون پایگاه نیست.
آقاى تاجگردون دوست دارد چه كسى از حوزه بویراحمد نماینده بشود؟
به ترتیب علاقه، بهرامى، زارعی (اگر در صحنه باشند) مقدم و خرامین.
آقاى تاجگردون در مورد آقایان موحد، روشنفكر و منتظریان چه دیدگاهى دارد؟
درمورد نمایندگان فعلى بویراحمد و كهگیلویه، در ارتباط با موضوع رد اعتبارنامه‌اش نگرانى‌هایى دارد و علی‌رغم حفظ ظاهر به دنبال انتقام است. همانطور كه از حقیر به شدت عصبانى است.
اما از نظر مبانى فكرى با آقاى حاج منتظریان كاملاً در تباین (متفاوت) است لذا دوست ندارد كه‌ ایشان رأى بیاورد.
 آیا با نمایندگان فعلى بویراحمد و كهگیلویه و آقایان خرامین و مقدم، از نظر فكرى در یك مسیر هستتد؟
خیر در یک مسیر نیستند. این آقایانى كه نام بردید همه از دوستان نزدیك حقیر هستند و اصولگرا می‌باشند، لیكن نسبت به آقاى منتظریان حساسیت بیشترى دارد.
اگر آقاى تاجگردون نماینده بشود، عضو كدام كمیسیون می‌شود؟
ایشان اینهمه خودش را به آب و آتش می‌زند براى كمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.
 چرا این كمیسیون؟
چون كمیسیون برنامه و بودجه هم محل انتفاع است (البته نه براى همه) و هم جایگاه انتقام و با نگاه به آینده مقر و سنگر ارتقاء.
صحت دارد آقاى دكتر احمدزاده استاندار پیگیر حل مشكل صلاحیت شماست؟
جناب استاندار پیگیر برگزارى یك انتخابات سالم و با آراء حداكثرى است.
مطالبى را كه سردار خورشیدى گفته‌اند، گوش داده‌اید؟
بعضى از آن‌ها را گوش داده‌ام.
آیا حرف‌هاى‌ ایشان را در مورد آقاى تاجگردون و خانواده‌اش تأیید می‌كنید؟
رفاقت حقیر با سردارخورشیدى از سال ۵٨ با تشكیل سپاه پاسدران گچساران شروع شده است،
تا یاد دارم همیشه بى‌پروا حرف می‌زد، اما انتقاد اگر معقول و با رعایت اصول اخلاقى باشد، جامعه بیشتر توجه می‌كند.
 صحت دارد آقاى هدایتخواه پیگیر ردصلاحیت آقاى تاجگردون و تأیید شماست؟
آقاى هدایتخواه یك وزنه فكرى و عقیدتى و انقلابى منحصر به فرد در استان ماست، حقیر از سال ۶١ با‌ ایشان مأنوس هستم، مجموعاً پیگیر هر موضوعى باشند، مبتنى بر اعتقادات اوست.
 شنیده‌ام تحت فشارخانواده‌ات هستى كه از انتخابات و كلاً سیاست كناره‌گیرى نمایید؟
همسر و همه فرزندانم 100 درصد مخالف حضورم در انتخابات هستند.
بقیه بستگانت چطور؟
اكثراً مخالف حضورم در انتخابات می‌باشند، حتى سال‌هاى ٩٨ و ١۴٠٠ را هم مخالف بودند.
با این شرایط چرا براى شركت در انتخابات به عنوان كاندیدا ثبت نام کردی؟
همه ما در برابر خداوند و دین و انقلاب و نظام اسلامى و ولایت فقیه و خون شهدا و مردم وظایفى داریم.
لذا اگر خدمتى از دستمان بر بیاد و از انجام آن‌ شانه خالى كنیم باید در دنیا و عقبى جوابگو باشیم، آیا به خانواده‌اى كه یك شهید، سه جانباز، دوازده و شش رزمنده داشته می‌تواند نسبت به مسائل نظام جمهورى اسلامى بى‌تفاوت باشد؟
اشاره كردید به اینكه اجاق برادرتان خاموش است، ولى همه می‌دانند باپیگیری‌هاى آسیدناصر كارهاى عمرانى زیادى در منطقه انجام شده است، چرا این (چاله)اجاق خاموش است؟
صرف انجام امورات عمرانى، اجاق روشن نمی‌ماند. من این روز و این شرایط را دقیقاً پیش بینى می‌نمودم كه منجر شد به نوشتن نامه فروردین ١۴٠١به برادرم. منتها‌ ایشان یا نخواست‌ یا نتوننست‌ یا نگذاشتند به آن نكات مهم و دلسوزانه و كاربردى كه در قالب ٩۵٠٠ كلمه نگارش یافته بود، توجه نمایند و دقیقاً خلاف اهداف آن راهنمای‌هاى مدبرانه، از آن نصایح، استنباط دیگرى شد.


کد مطلب: 471752

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471752/سید-قدرت-حسینی-بحرینی-پاسخ-سئوالات-کبنانیوز-اینکه-می-گویند-پیگیر-ردصلاحیت-تاجگردون-بودم-هستم-صحت-ندارد-تكلیف-حقیر-قطعى-نیست-اجاق-برادرم-هم-فعلا-خاموش-صورت-حضور-انتخابات-سمت-ائتلاف-می-رود-تمایل-بزرگواری-بهرامی-پیروز-شوند-اینهمه-خودش-آب-آتش-می-زند-براى-كمیسیون-برنامه-بودجه-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1