تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۷۱۷۵۲
سید قدرت سکوتش را شکست

سید قدرت حسینی‌بحرینی در پاسخ به سئوالات کبنانیوز: اینکه می‌گویند، من پیگیر ردصلاحیت تاجگردون بودم و هستم، صحت ندارد / تكلیف حقیر كه قطعى نیست و اجاق برادرم هم فعلاً خاموش است / در صورت حضور تاجگردون انتخابات به سمت ائتلاف می‌رود / تاجگردون تمایل دارد که بزرگواری و بهرامی پیروز شوند و اینهمه خودش را به آب و آتش می‌زند براى كمیسیون برنامه و بودجه مجلس است

۴۸
۲
سید قدرت حسینی‌بحرینی در پاسخ به سئوالات کبنانیوز: اینکه می‌گویند، من پیگیر ردصلاحیت تاجگردون بودم و هستم، صحت ندارد / تكلیف حقیر كه قطعى نیست و اجاق برادرم هم فعلاً خاموش است / در صورت حضور تاجگردون انتخابات به سمت ائتلاف می‌رود / تاجگردون تمایل دارد که بزرگواری و بهرامی پیروز شوند و اینهمه خودش را به آب و آتش می‌زند براى كمیسیون برنامه و بودجه مجلس است
کبنا ؛سید قدرت‌ حسینی‌بحرینی، چهره شاخص جریان اصولگرایی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: اینکه می‌گویند من پیگیر ردصلاحیت آقای تاجگردون هستم، صحت ندارد.
سید قدرت حسینی، نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به سئوال کبنا نیوز مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که حضرتعالی پیگیر ردصلاحیت آقای تاجگردون بوده‌اید و هستید؟ اظهار کرد: یكى از انتقاداتى كه به اینجانب وارد می‌كنند این است كه همیشه شفاف و شجاعانه به سئوالات خبرنگاران و دیگران بدون از مماشات و لاپوشانى جواب می‌دهم كه این روحیه خیلى‌ها را خوش نمی‌آید.
وی افزود: خیر این موضوع صحت ندارد. 
حسینی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه اگر تأییدصلاحیت شوید با كدامیك از كاندیداهاى گچساران ائتلاف می‌كنید؟ گفت: بسته به حضور یا عدم حضور آقاى تاجگردون دارد، اگر ایشان حضور نداشته باشند، همه كاندیداها خود را نفر اول می‌دانند و عملاً ائتلاف منتفى است. در صورت حضور وى، قطعاً جهت انتخابات به سمت و سوى ائتلاف پیش می‌رود.
وی در پاسخ به سئوال دیگری که آیا ممكن است با برادرتان وارد رقابت انتخاباتى بشوید؟، با خنده گفت: تكلیف حقیر كه قطعى نیست و چاله (اجاق) ایشان هم فعلاً خاموش است.
در ادامه پاسخ سید قدرت حسینی‌بحرینی به سئوالات کبنا نیوز را می‌خوانید.
شما اخیراً در یكى از گروه‌ها مطلبى را به نقل از یكى از بستگانت بیان کردی كه «آقاى تاجگردون گفته است؛ اولین هدفم در آینده نابودى خانواده حسینى است و آقاى تاجگردون موضوع را به این شكل  تأیید ننموده است، ادعاى شما صحت دارد یا حرف‌ آقای تاجگردون؟
اگر سخنان اخیر مشارٌالیه در مورد بهشت و جهنم آقایان رئیسى و روحانى را در حوزه بویراحمد گرمسیر گوش داده باشید، جواب سؤالتان را خواهید یافت.‌ ایشان اگر در سال ٣٨ هجرى در آن جنگ سخت كه در منطقه دیالزّور سوریه فعلى اتفاق افتاد، می‌بود، دستان آن سیاستمدار معروف را از پشت با قپانى مى‌بست.
صحت دارد بعضى از مدیران فعلى در مركز استان کهگیلویه و بویراحمد یا در گچساران وباشت، پنهانى به آقاى تاجگردون چراغ سبز نشان داده‌اند؟
این شیوه در استان ما مسبوق به سابقه است. ولى مدیران اعتقادى چنین منشى ندارند. بعضى از مدیران معزول‌ ایشان را همراهى می‌كنند.
 انتخابات حوزه كهكیلویه را چگونه ارزیابى می‌كنید؟
البته چون حضور میدانى ندارم، نمی‌توانم جزماً واقعیت‌ها را تشریح نمایم،
اما فعلاً با عدم حضور سردار هاشمى، طرفداران آقاى بزرگوارى براى كسب كرسى بهارستان خیز پرشتابى برداشته‌اند، ولى درصورت تأیید صلاحیت سردار، كمیت‌ ایشان لنگ خواهد شد لذا‌ امیدوارى در اردوگاه سناتورپر رنگ می‌شود.
دو گروه دست به دعا هستند، عده اى براى تأیید و جماعتى براى رد.
آقاى تاجگردون مایل است چه كسى از كهكیلویه نماینده بشود؟
به ترتیب علاقه، آقایان بزرگوارى، سردار هاشمى، دكتر دهبانى و دكتر مژدهى.
 ارزیابى شما از انتخابات حوزه بویراحمد چگونه خواهد بود؟
حضور دكتر بهرامى به ضرر آقاى منتظریان رقم می‌خورد. اكثر جماعت بویراحمد علیا مصمم به یك انسحام راهبردى در مقابله با دكتر روشنفكر بودند. ولى تأییدصلاحیت شهردار اسبق یاسوج آن تصمیم را متزلزل نموده است لذا تشكیلات نماینده فعلى بویراحمد خرسند از شرایط پیش آمده هستند. البته آقایان منتظریان و بهرامى در حوزه سفلى بدون پایگاه نیستند. همینطور كه آقای روشنفكر در حوزه علیا بدون پایگاه نیست.
آقاى تاجگردون دوست دارد چه كسى از حوزه بویراحمد نماینده بشود؟
به ترتیب علاقه، بهرامى، زارعی (اگر در صحنه باشند) مقدم و خرامین.
آقاى تاجگردون در مورد آقایان موحد، روشنفكر و منتظریان چه دیدگاهى دارد؟
درمورد نمایندگان فعلى بویراحمد و كهگیلویه، در ارتباط با موضوع رد اعتبارنامه‌اش نگرانى‌هایى دارد و علی‌رغم حفظ ظاهر به دنبال انتقام است. همانطور كه از حقیر به شدت عصبانى است.
اما از نظر مبانى فكرى با آقاى حاج منتظریان كاملاً در تباین (متفاوت) است لذا دوست ندارد كه‌ ایشان رأى بیاورد.
 آیا با نمایندگان فعلى بویراحمد و كهگیلویه و آقایان خرامین و مقدم، از نظر فكرى در یك مسیر هستتد؟
خیر در یک مسیر نیستند. این آقایانى كه نام بردید همه از دوستان نزدیك حقیر هستند و اصولگرا می‌باشند، لیكن نسبت به آقاى منتظریان حساسیت بیشترى دارد.
اگر آقاى تاجگردون نماینده بشود، عضو كدام كمیسیون می‌شود؟
ایشان اینهمه خودش را به آب و آتش می‌زند براى كمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.
 چرا این كمیسیون؟
چون كمیسیون برنامه و بودجه هم محل انتفاع است (البته نه براى همه) و هم جایگاه انتقام و با نگاه به آینده مقر و سنگر ارتقاء.
صحت دارد آقاى دكتر احمدزاده استاندار پیگیر حل مشكل صلاحیت شماست؟
جناب استاندار پیگیر برگزارى یك انتخابات سالم و با آراء حداكثرى است.
مطالبى را كه سردار خورشیدى گفته‌اند، گوش داده‌اید؟
بعضى از آن‌ها را گوش داده‌ام.
آیا حرف‌هاى‌ ایشان را در مورد آقاى تاجگردون و خانواده‌اش تأیید می‌كنید؟
رفاقت حقیر با سردارخورشیدى از سال ۵٨ با تشكیل سپاه پاسدران گچساران شروع شده است،
تا یاد دارم همیشه بى‌پروا حرف می‌زد، اما انتقاد اگر معقول و با رعایت اصول اخلاقى باشد، جامعه بیشتر توجه می‌كند.
 صحت دارد آقاى هدایتخواه پیگیر ردصلاحیت آقاى تاجگردون و تأیید شماست؟
آقاى هدایتخواه یك وزنه فكرى و عقیدتى و انقلابى منحصر به فرد در استان ماست، حقیر از سال ۶١ با‌ ایشان مأنوس هستم، مجموعاً پیگیر هر موضوعى باشند، مبتنى بر اعتقادات اوست.
 شنیده‌ام تحت فشارخانواده‌ات هستى كه از انتخابات و كلاً سیاست كناره‌گیرى نمایید؟
همسر و همه فرزندانم 100 درصد مخالف حضورم در انتخابات هستند.
بقیه بستگانت چطور؟
اكثراً مخالف حضورم در انتخابات می‌باشند، حتى سال‌هاى ٩٨ و ١۴٠٠ را هم مخالف بودند.
با این شرایط چرا براى شركت در انتخابات به عنوان كاندیدا ثبت نام کردی؟
همه ما در برابر خداوند و دین و انقلاب و نظام اسلامى و ولایت فقیه و خون شهدا و مردم وظایفى داریم.
لذا اگر خدمتى از دستمان بر بیاد و از انجام آن‌ شانه خالى كنیم باید در دنیا و عقبى جوابگو باشیم، آیا به خانواده‌اى كه یك شهید، سه جانباز، دوازده و شش رزمنده داشته می‌تواند نسبت به مسائل نظام جمهورى اسلامى بى‌تفاوت باشد؟
اشاره كردید به اینكه اجاق برادرتان خاموش است، ولى همه می‌دانند باپیگیری‌هاى آسیدناصر كارهاى عمرانى زیادى در منطقه انجام شده است، چرا این (چاله)اجاق خاموش است؟
صرف انجام امورات عمرانى، اجاق روشن نمی‌ماند. من این روز و این شرایط را دقیقاً پیش بینى می‌نمودم كه منجر شد به نوشتن نامه فروردین ١۴٠١به برادرم. منتها‌ ایشان یا نخواست‌ یا نتوننست‌ یا نگذاشتند به آن نكات مهم و دلسوزانه و كاربردى كه در قالب ٩۵٠٠ كلمه نگارش یافته بود، توجه نمایند و دقیقاً خلاف اهداف آن راهنمای‌هاى مدبرانه، از آن نصایح، استنباط دیگرى شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاهی
United Kingdom
وضعیت گچساران به هر سمتی بره شکی نیست که احمدزاده فاتحه خانواده حسینی را خواند برای همیشه.
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو
کوتوله
Iran, Islamic Republic of
آخ سی محمدعلی
مردی از سرنجلکل می آید
Iran, Islamic Republic of
مثلث قدرت، ستار و سید مسعود کهنه تربن و پوسیده ترین افکار را دارند. از این جماعت بگریزید
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده فامیل خانواده حسینی
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت ۲۵ سال خودت کشتی یکبار ۲۲هزار رای اوردی حالا هم دودور رد میشی به نطرم تو را دیگه هیچ شخص یا ارگانی راه نمیده /
United States
حتما دوباره یه خوابی دیده ظاهراً
چرچیل
Iran, Islamic Republic of
اگر تو دنبال و پیگیری رد صلاحیت نیستی چطوری آدمی که تایید شده و الان در جمع مردم در انتخابات حضور داره میگه اگر نباشه...
سی قدرت برو از مردم گچساران و باشت طلب حلالیت کن و بعدش هم برا ابد گم بشو
Iran, Islamic Republic of
معلوم که ضربه کاری بهت زده عمو وگرنه عقده ای حرف نمیزدی
عمو
Iran, Islamic Republic of
زدی ضربتی ضربتی نوش کن
حیدر
Germany
باز هم کیف رو پرکردی ورفتی التماس کردن
تمام کلمات بوی شکست می دهد
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
خدایی اشتباه می کنی هر کس گوش نگرفت آخرشم شکسته
عادل
Iran, Islamic Republic of
بابا تکلیف برات تمام شده دست بردار وجودت هم مضر است شما را تایید نمیکنند دم از انقلاب میزنی.برو استراحت کن
Iran, Islamic Republic of
این اصل انقلاب هست تو کی هستی پرت و پلا میگی !
باشت....قلعه
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب.
ضمن احترام به کلیه کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات گچساران و باشت و جناب آقای سید قدرت حسینی که حداقل برای بنده از نظر احوال شخصیه قابل احترام بوده وهستند معروض می دارم:
علی رغم این دسته بندی های سیاسی بی مبنا و بی اساس، اولا"-برای آقای تاجگردون هیچ فرقی ندارد که در دوحوزه کهگیلویه و بویراحمد چه کسانی نماینده خواهند شد.چون هدف آقای تاجگردون حداقل در این دوره اجتناب نسبی از بازی های سیاسی می باشد.
در همین راستا شک نکنید انتخاب مردم در این دو حوزه برای آقای تاجگردون قابل احترام بوده وهست.این موضوع در انتخابات گذشته کاملا" مشهود و ملموس بود.
لذا این نوع نام بردن ها که به ترتیب اولویت ذکر شده اند گرچه اشتباه و دور از واقعیت است ولی تلویحا" نشان دهنده پذیرش انتخاب قطعی آقای تاجگردون از نظر آقای حسینی در حوزه انتخابیه گچسارن وباشت می باشد.
علیهذا به نظرم به جای پرداختن به این حواشی بهتر است که از الان آقای تاجگردون را نماینده قطعی مردم گچساران وباشت بدانیم و چنانچه توانائی خاصی داریم با ایشان همراه شویم.و اگر غیر از این است اجازه دهیم مردم تعیین کننده باشند.
ثانیا"-در خصوص موضوع عضویت در کمیسیون ها آقای حسینی بهتر می دانند که براساس آیین نامه داخلی مجلس هر نماینده ای بنا به تخصص و تجربه کاری در کمیسیون مرتبط عضویت پیدا میکند.(از جناب آقای حسینی می پرسم در بین اکثر قریب به اتفاق نمایندگان کنونی و کاندیداهای محترم مجلس چه کسی تجربه وتخصص آقای تاجگردون برای عضویت در این کمیسیون را دارد؟؟آیا اذعان متخصصان اقتصادی و حتی نمایندگان اصولگرای مجلس بر لزوم حضورایشان در کمیسیون های اقتصادی و مشخصا" برنامه و بودجه کفایت این موضوع را نمیکند؟)
ثالثا"-فراموش نکنیم که با لحاظ شرایط اعتبارت تخصیصی به استان در4سال گذشته حضور آقای تاجگردون در مجلس و بویژه در کمیسیون برنامه و بودجه از اوجب واجبات است.
رابعا"-عدم موفقیت نماینده فعلی گچساران و باشت در دوره کنونی به دلیل دخالت های بی مورد و نابجای اطرافیان ایشان بالاخص شخص آقای سید قدرت حسینی بود.
خامسا"-مردم منتظر عمران و آبادی در منطقه واستان می باشند.تعریف طرح ها و پروژه های جدید واحیاء پروژه های راکد در سطح منطقه واستان بسیار مهمتر از بازی های سیاسی بی نتیجه است.
انشاءالله هر چه پیش آید برای مردم منطقه واستان خیر برکت به همراه داشته باشد.
حبیبی قلعه یا گشین
United States
من نظرم نوشتم با تاج گردون فامیل هستیم
تیغ
Iran, Islamic Republic of
اولا به احتمال زیاد تاج گردون از زیر تیغ جنتی رد نمی شود در ثانی تاج گردون از موحد و روشنفکر و منتظریان می ترسد و دوست دارد افراد ضعیفی در دو حوزه دیگرکه گوش به فرمانش باشند انتخاب شوند
Iran, Islamic Republic of
انصافا در مجلس که رئیس کمیسیون بودجه و مجلس بودند چرا تورم سر به فلک کشید یعنی نمایندگان مجلس چقدر بیسوادند یا مردم چرا به روزمه وکیل خود توجه نمی‌کنند آدم باسواد علمی و مجرب بفرستند مجلس شما نگاه کنید نماینده کرمان رئیس کمیسیون تلفیق واقعا باسواد و سخنگو و تئورسین هست اگر ۱۰ تا نماینده در سطح ایشان داشتیم مجلس عالی عالی بود
باوی
United States
اینا باسواد انتخاب نمی کنند نوکر و بله قربان گو میخواین
رضا
Iran, Islamic Republic of
فقط اراجیف
کریمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این صراحت کلام و شجاعت بیان .سید قدرت با قدرت می آید
Iran, Islamic Republic of
چقدر گپ ایزنی تاجگردون خو تایید شده چطور میگی اگه نباشه
بعدش مگه رد وتاید دست شماست شما خودتو نمیتونی تایید کنی که بخواهی تاجگردون و رد کنی
فعلا برو کار خودتو درست کن که دم از انقلابی می‌زنی
Iran, Islamic Republic of
دقيقا، ادمي كه پرونده درست كرد و با زاكاني همدست شد تا اعتبارنامه اقاي تاجگردون رد شد، يعني هيچ فعاليتي برا رد صلاحيتش نكرده ، برو ….. خودتي
Iran, Islamic Republic of
کبنا نترس دورش نگیر کسی که پرونده دارد شورای نگهبان تائیدش نمی کند هیچ راه دفاعی براش نگذاشتند تمام شد
چطور قالیباف و زاکانی م.رد تایید هستن
چطور قالیباف و زاکانی م.رد تایید هستن
آقا سید
تیر خدا صدا نداره
تا اینجا این بلاها سرتون اومده حق تاجگردونه ..
منتظر نشسته ایم ببینیم خدا حق ما رو چجوری ازتون میگیرن..
نماز نخونید
هیچ عبادتی از شما خدا نمی پذیره تا اون حق الماس ادا نشه...نه بخشیدیم ....نه می بخشیدم....ونه خواهیم بخشید...
Iran, Islamic Republic of
بگو جان
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی اولا هر کسی عمری دارد عمر سیاسی شما نیز به پایان رسیده است در ثانی شما اگر شیفته خدمتید و نه تشنه قدرت راههای زیادی برای خدمت به انقلاب وجود دارد،مگر خدمت به نظام فقط نمایندگی است.بهتر است در جایگاه دیگری به نظام خدمت کنید.
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای حسینی خوب می دانند که اغای تاجگردون توسط ارای مردم پیروزه با چنگ ودندان والتماس از دشمنان خارج از استانی از هیچ تلاشی فرو گذارنیست واین زیر دست دیگران بودن دوستی بامردم نیست
چچنی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا بی صداست ..چاه مکن بهرِ کسی اول خودت دوم کسی
Iran, Islamic Republic of
به خدا هر که جای تو بود تا آخر عمرش خودش رو نشون آدم منطقه نمیداد با چه رویی حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
سید قدرت چند ساله است؟
نوع صحبت کردنش انگار مال زمان قاجاره.
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
جمع کن قدرت دیگه حنات رنگ نداره توبه هیچکس رحم نکردی حتی مسولین طایفه مارابراساس کینه ای که ازتاجگررون داشتی قلع قمع کردی دنیافقط تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تمام شدی سید برو تسبیح بگیر واستراحت کن .میخواهی بروی مجلس چه چیزی را حل کنی تخصص چی داری
Iran, Islamic Republic of
هنوز با‌چه رویی میخواهی بیایی تووانتخابات تو وامثال رای مردم رو نفرین خدا برشما
Iran, Islamic Republic of
تو اين مملكت كسي تا حالا نتونست فكر اقاي تاجگردون رو بخونه، تو كه سايه اقاي تاجگردون رو باتير ميزني چطور تونستي بفهمتي اقاي تاجگردون دوس دار بهرامي و بزرگواري قبولشن، حالا بزرگواري يه چيز، اون حداقل مردونگيشو در بحث اعنبار نامه نشون داد، خيلي رو داري طرف
سراببیز باشت
Iran, Islamic Republic of
قطعا دکتر تاجگردون پیروز انتخابات است و شکی در ان نیست هم تجربیاتش عالیه هم تخصصش در اقتصاد عالیه و ایشان اهل هیچ رانت و .....نیست و نخواهد بود و دلسوز مردم هست و قدرش را باید بدانیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دوست داره نماینده ضعیفی از بویراحمد و کهگیلویه وارد مجلس بشه ، برای حفظ قدرت خودشه، البته کور خونده
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران هرگز زاکانی وشریعتی وبانیان رد اعتبار نامه تاجگردون را در دوره قبل حلال نمی‌کنند فکری به حال حق الناسهایی کنید که در دوره قبل به گردنتون مونده وکم دم از انقلاب بزنید تاجگردون هم برادر شهید خودش هم جانباز هست اما یکبار ادعا نداشته
باوی
United States
حلال نکنید چه ربطی به جانبازی و خانواده شهید دارد سیستم معیوب وگرنه این همه /نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات مجلس نمی شدند ///
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
به خداوندی خدا قسم تو بیشتر از همه خودت را به اتش می زنی نه تاج گردون
من
Iran, Islamic Republic of
درمورد مقدم ودوستی باشما صدرصد دروغه ایشون باما همکار ودوست بود واصلاح طلب می باشد شک ندارم وتاییدش صرفا جهت شکستن آراء روشنفکره
Iran, Islamic Republic of
سید فرمانداری آتش به جانت انداخت خدا رحمت کند مرحوم انصاری را که تو را برد نورآبادتا از سر مردم کوتاه بشه جناب فرماندار
انصاری
Iran, Islamic Republic of
هم خودت وهم هدایت خواه بیسواد وبی ظرفیت در تهران هستید نه نماینده مردم شریف وشجاع کهگیلویه و بویراحمد وگچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم فهیم بویراحمد حالا می‌دانند و باید بدانند که چه کسی وارد مجلس شود روشنفکر که هیچ سایلنت یا خاموش خودمونی هست بهرامی هم با این اوصاف می‌شود کبریت زنجان(بی خطر)تنها کسیکه ازش ترسیده فقط منتظریانه که به قدرتش اذعان کرده و گفته کاش واردمجلس نشه ببین تاجگردون از الان ترسیده میدونه حریف مقابل کیه
بویراحمد - گودرزی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حسینی مگه زورتون میاد که تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بشه ؟ ؛ شایسته ترین فرد در دوران انقلاب ، برای این کمیسیون آقای تاجگردون بودن ‌.
از گودرزیان کالوس
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی با عرض سلام ؛ به اون نمازی که شما و دکتر هدایت خواه می خونید هر کس در جهت رد صلاحیت تاجگردون یا رد اعتبارنامه ی تاجگردون کوچکترین قدمی برداشت یا جدیدا بردارد اول اینکه برای رضای خدا نیست بلکه فقط به خاطر منافع سیاسی، جناحی و شخصی است دوم اینکه بزرگترین خیانت و بهتر بگم بزرگترین جنایت رو به عموم مردم استان کرده سوم اینکه نه دین دارد و نه ایمان .
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1