تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۷۲۴۷۶
با حضور مسئولان برگزار شد

جشن بزرگ فجرانه نبوی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد + عکس

۱
۰
جشن بزرگ فجرانه نبوی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد + عکس
کبنا ؛
جشن بزرگ فجرانه نبوی با حضور آیت الله حسینی_ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دکتر جاودان سیرت_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین جابری_ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.
به گزارش کبنا، دکتر سعید جاودان سیرت_ سرپرست دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده نو ظهور، حرکتی بنیادی و تحولی اساسی در احوالات سیاسی جامعه آن دوره بود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از پدیده هایی که بود که هیچ ابر قدرت و دولت و تفکری به عظمت رخ دادن آن حتی فکر نکرده بود که با رهبری های امام راحل این انقلاب محقق و معادلات جهانی را بر هم زد.
دکتر جاودان سیرت با بیان اینکه نگاه، نگرش و راهنمایی رهبر کبیر انقلاب یکی از مهم ترین فاکتورها در شکل گیری این انقلاب بود، تصریح کرد: حضور مردم و عنصر فرهنگی از دیگر پارامتر هاو فاکتورهای مهم در شکل گیری این انقلاب بود.
وی تاکید کرد: با توجه به ابعاد معنوی و بیداری روح و روان جامعه، اطلاع‌رسانی و روشنگری برای مردم و نیز انتخاب آگاهانه آنها این انقلاب محقق گردید.
دکتر جاودان سیرت نقش اتحاد حوزه علمیه و جامعه دانشگاهی را درایجاد عنصر فرهنگی انقلاب مهم  عنوان کرد و گفت: امروز میتوانیم به عملکرد انقلاب در همه ابعاد جامعه نگاه کرده و به آن افتخار کنیم.
وی افزود: پیش از انقلاب چه در حوزه سلامت و چه در حوزه‌های عمرانی دچار ضعف و کمبود های بسیار زیادی بودیم. پزشکان ما پاکستانی و هندی بودند، خانه بهداشت و بیمارستان و خدمات بهداشتی و درمانی نداشتیم.
وی تاکید کرد: خدماتی که اکنون می بینیم همه به برکت انقلاب اسلامی است لذا باید قدردان این خدمات باشیم و در راه شهدا و امام راحل گام برداریم.
گفتنی است؛ جشن بزرگ فجرانه نبوی به مناسبت دهه فجر و مبعث پیامبر اکبرم (ص) در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.












 
نام شما

آدرس ايميل شما

رحمان
Iran, Islamic Republic of
مسئولین دانشگاهی که توان بستن قرارداد بیمه تکمیلی رو ندارن به درد هم نمیخورن،به امیدخدا تاج بیاد ناک اوتشون میکنه و مسئول باعرضه میاره جاشون
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1