تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۷۳۲۳۴
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| آخرین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر در خیابان تختی یاسوج / روشنفکر: بدانید این شهر مختار دارد/ با تمام بداخلاقی‌ها دست خالی و با کمک مردم آمده‌ایم و رستاخیزی را در جنوب کشور ایجاد کردیم‌ / اطلاعات را ناقص در اختیار آقای تاجگردون قرار دادند / همه رقبای انتخاباتی و هوادارانش را به خدای بزرگ می‌سپارم

۱۰۴
۴
فیلم و تصاویر| آخرین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر در خیابان تختی یاسوج / روشنفکر: بدانید این شهر مختار دارد/ با تمام بداخلاقی‌ها دست خالی و با کمک مردم آمده‌ایم و رستاخیزی را در جنوب کشور ایجاد کردیم‌ / اطلاعات را ناقص در اختیار آقای تاجگردون قرار دادند / همه رقبای انتخاباتی و هوادارانش را به خدای بزرگ می‌سپارم
کبنا ؛آخرین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در خیابان تختی یاسوج برگزار شد. مهدی روشنفکر گفت: درود بر مردم غیرتمند دیارم و بویراحمد بزرگ می‌فرستم، حضور و رستاخیز شما در خیابان تختی نشانی از عزت و افتخار برای این سرزمین است، افتخار می‌کند و اعلام می‌کنم با حضورتان سوت پایان را زدید.
   

به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در آخرین نطق انتخاباتی خود، اظهار کرد: در سال ۹۴ با تمام بداخلاقی‌ها و اتهام‌ها و توهین‌ها دست‌خالی امروز با کمک مردم آمدید و امروز شاهدیم که رستاخیزی را در جنوب کشور ایجاد کرده‌ایم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: بعد از پیروزی سال ۹۸ که با استعانت خداوند و همراهی شما وارد بهارستان شدم، در این مسیر با مشکلات و محدودیت‌های فراوانی روبرو شدم، مشکلاتی که در هنگام شکل‌گیری مجلس یازدهم در کشور حکم‌فرما بود تحریم‌های شدید و بیماری منحوس کویید۱۹ و در کنار داعشی ها و تکفیری‌ها که کلی از بودجه ایران صرف مبارزه با آن‌ها بود و در کنار این‌ها سوء مدیریت و ساختار بودجه‌ای باعث شده بود که کلی مشکلات در کشور موج بزند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: بدترین شرایط را در آن چهل‌ساله با آن مواجه شدیم اما بااین‌همه مشکلات کارنامه درخشانی را باهمت شما به یادگار گذاشتم، قطعاً ادامه کار و چهار سال بعد بهتر از شرایط گذشته در کنار شما ماندگار خواهیم بود و یقیناً پروژه‌ای بزرگ را رقم خواهم زد.

روشنفکر گفت: سرافرازانه باز باافتخار اعلام می‌کنم و گوشه‌ای از چهل ماه گذشته را اشاره خواهم کرد، در این چهل ماه در ۵کمیسیون و ۲فراکسیون مجلس آن‌هم بارأی نمایندگان راه پیدا کنم، حافظه تاریخی مردم بویراحمد بزرگ فراموش نمی‌کند که در ادوار گذشته خیلی از این نمایندگان حتی بعد از ورودشان حتی ورود به یک کمیسیون هم برای آن‌ها میسور نبود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: در سال ۱۴۰۰ در همان آغاز کار با بالاترین آرا برای حضور در کمیسیون تلفیق راه یافتم کارشناسان برنامه‌وبودجه میزان بودجه‌ای که در آن سال۲۰۰درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم را بر آن صحه گذاشتند.
   
فیلم هوایی از تجمع انتخاباتی مهدی روشنفکر
 
روشنفکر تصریح کرد: حتماً مردم و به‌ویژه شهرستان دنا خاطره آن روزهای سخت زمین‌لرزه سی سخت را فراموش نمی‌کنند در همان آغاز به‌عنوان نماینده مردم صدای این مردم را به اطلاع دولتمردان و مجلسیان رساندم، فریادهای خادم شما در خانه ملت باعث شد که با اعتبارات آن روز خارج از برنامه مجلس بیش از 300میلیارد تومان را به این شهرستان اختصاص دادیم، در همان روزها بیش از ۴۵ نماینده مجلس نماینده اول دولت سابق و مسئولان کشوری را به این شهرستان آوردیم.
وی ادامه داد: شعار ما برای مردم بود و برعکس کسانی به من تهمت می‌زنند که من کمتر در تهران هستم، من در بطن مردم و در خدمت این مردم و میان آن‌ها بوده‌ام و هستم؛ اما اشاره‌ای هم داشته باشم در رابطه با خدمات حقیر و ندای وحدت در فرهنگ سیاسی؛ برعکس آن‌هایی که در مناظرات اشکال می‌گرفتند، کف این جریانات زیلایی تا کوشک بویراحمد ۷کاندید در زمان ظهور ندای وحدت عرض‌اندام و ثبت‌نام کرده‌اند برای انتخابات مجلس که نشان از آزادی سیاسی است، تا قبل از ۹۸نوع نگاه سیاسی در بویراحمد به لیست مدیران گرمسیری و سردسیری تقسیم می‌شد تا قبل از من چند تن از نمایندگان نسبت به منتقدان و سایت‌ها شکایت داشتند، با همه این تهمت‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها تاکنون علیه هیچ رسانه‌ای شکوائیه نداشتم و باکمال اعتماد و انتقادپذیری کارم را دنبال کرده‌ام.
روشنفکر گفت: در این چهل ماه چندین ایر پروژه بزرگ ازجمله میدان گازی مختار، سد تنگ سرخ، ابر پروژه پتروشیمی دنا و از بزرگ‌ترین طرح گردشگری در جنوب از تونل‌های دوقلو در سی سخت و بزرگ‌ترین پل قوسی در جنوب کشور ازجمله این پروژه‌های عمرانی بوده است.
وی در پایان گفت: به رقبای انتخاباتی بنا ندارم، پاسخی دهم. ولی همه رقبای انتخاباتی و هوادارانش را به خدای بزرگ می‌سپارم و شمارا می‌بخشم و بدانید که بذر جریان ندای وحدت از سال۹۴شروع‌شده و جوانه‌اش درختی بزرگ‌شده و امروز با این بداخلاقی‌ها کسی جواب نمی‌گیرد و درخت این ندای وحدت امروز تنومند شده است.
مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه با بیان اینکه باید اعلام کنم که با حضورتان سوت پایان را زدید، اظهار کرد: با تمام بداخلاقی‌ها دست خالی با کمک مردم آمده‌ایم و رستاخیزی را در جنوب کشور ایجاد کردیم‌.
روشنفکر گفت: بعد از پیروزی ۹۸ با کمک خداوندی و همدلی مردم وارد بهارستان شدم در این مسیر با یک سری محدودیت‌های فراوانی برخورد کردم‌.
وی افزود: شدت تحریم‌ها و داعشی‌ها که کلی از بودجه ایران صرف این داعشی‌ها شد. سوء مدیریت‌ها موج می‌زند. بدترین شرایط را در طول این ۴۰ ما در آغاز ورود ما به مجلس دیدیم باید اعلام کنم کارنامه درخشانی را در تاریخ این استان به یادگار گذاشتم. سرافرازانه باز با افتخار اعلام می‌کنم. بخشی از عملکرد ۴۰ ماهه را بیان کنم در ۲ کمیسیون مهم مجلس به کمک نمایندگان راه پیدا کردم و در سال ۱۴۰۰ بالاترین آرا را آوردم.
روشنفکر با اشاره به افزایش بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400، اظهار کرد: اطلاعات را ناقص در خصوص افزایش بودجه در اختیار آقای تاجگردون قرار دادند. وقتی دلایل در اختیار‌ ایشان قرار گرفت و سایت کبنا نیوز بر آن صحه گذاشت معلوم شد که ۲۰۰ درصد در بودجه استان رشد ایجاد کردم.

وی گفت: خاطره آن روز‌های زلزله سی‌سخت را فراموش نمی‌کنم به عنوان خادم مردم پشت تریبون آمدم و فریاد زدم در خانه ملت، خارج از روال مرسوم بیش از ۳۰۰میلیارد تومان در اختیار این شهرستان قرار داده شد. بیش از ۵۰نماینده رئیس کمسیون و فراکسیون در آن روز‌های اولیه در شهرستان دنا حضور پیدا کردند و دعوت کردم و مشکلات را احصا و دسته‌بندی کردم.
نامزد انتخابات مجلس گفت: یکی از شعار‌های منشور ندای وحدت ارتباط به مردم و بازگشت به مردم بود، اعلام می‌کنم در این چهار سال فقط سه هفته، پایان هفته در تهران ماندم و در بطن مردم و در بین و خِدمت مردم بودم.
روشنفکر گفت: به دفاع از حقوق شما بار‌ها از تریبون مجلس صحبت کردم و همچنین در خصوص فرار نخبگان و نکوهش انقلابیون دروغگو و دیگر موضوعات مهم استان و کشور فریاد زدم.
حضور مسئولان رده بالای کشوری در بین مردم و اخذ ۷۰۰ میلیارد تومان جهت تزریق به پاتاوه به دهدشت. در سفر دوم رئیس جمهور هفت هزار میلیارد تومان به این سه شهرستان اختصاص یافت و ابرپروزه‌هایی شروع کردیم. سد تنگ سرخ، میدان گازی و اخد پتروشیمی و گاز‌رسانی به ۲۲ روستا در تنگ تامرادی، کلنگ‌زنی بزرگترین طرح گردشگری و... مهمترین اقداماتی بود که انجام گرفت.
روشنفکر در پایان تاکید کرد: هر اهانت و دروغی که کردید به خدای بزرگ می‌سپارم و شما را می‌بخشم. بذر ندای وحدت از سال ۹۴ شروع شد و درخت جریان وحدت تنومند شده است‌. سیلی از جمعیت در تختی ساری و جاری شد.
وی در پایان ضمن تقدیر از غلام‌محمد زارعی و ایل تیرتاجی، گفت: بدانید این شهر مختار دارد و این قیام تا نابودی پرونده‌سازان، فاسدان، ریاکاران و انحصارطلبان ادامه خواهد داست.
 
 



   




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ثلث حمعیت دورقبل هم‌نبود.
دانش آموزان‌را هم آوردید
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بود و نبودش برای بویراحمد فرقی ندارد
Iran, Islamic Republic of
من بی طرف هستم ولی اقای روشنففکر هم شخصت داره وهم بارای بالا قبول میشه
Iran, Islamic Republic of
ما بودیم از دور قبل شلوغ تر بود . دیگه نمیدونین چی بگین میگین دانش اموز اوردین
بخشداری
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر باید شکست را بپذیرید.
مردم ضعف و ناکارآمدی را تحمل نخواهند کرد..
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نشون داد مرد مناظره است با پخش مناظرات خیلیا رسوا میشن

روشنفکر با قدرت خودشو نشون داد در مناظرات،درود بر روشنفکر پاکدست و شریف
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر از همه کاندیدا بهتر صحبت کرد و به همه نشان داد که مرد میدان کیه


منتظر پخش مناظره باشید مطئینم بعد مناظرع رای روشنفکر دو برابر میشه
Iran, Islamic Republic of
به همبن خیا ل باش
Iran, Islamic Republic of
منتظریان و بهرامی یه جوری در مناظرات از روشنفکز شکست خوردند فکر کنم تا صد سال دیگه هم از یاد شون نره،منتظریان میخواد و پیگیر که مناظره سانسور کنه و صحبتای روشنفکر رو کات کنه
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی چه کردی،همه رو زیر رو کردی ✌️✌️✌️

منتظر پخش مناظرات باشید آدمای اهل قلم بعد مناظرات رای میدن به روشنفکر و آرای روشنفکر دو برابر خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
دوستان ، بهرامی و منتظریان هیچ حرفی واسه گفتن در مناظره نداشتن ، و مرد عمل حاج مهدی روشنفکر خودش رو برای مردم ثابت کرد ، که لیاقت نماینده شده رو داره
Iran, Islamic Republic of
بهرامی و منتظریان بعد از مناظره سکوت کردند حتی تیم رسانه شون هیچی نمیگفتن 😂🤣🤣
روشنفکر در مناظرات این دو بزرگوار رو نابود کرد و بر دیگر نشان داد که واقعا شایسته نماینده شدن می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
مردی از جنس کوشش
دکتر مهدی روشنفکر بزرگوار همین که بعد از این همه سال در منطقه زیلایی انقدر کار عمرانی (گاز رسانی،اب رسانی کیمه زیلایی)انجام و کلنگهایی که زده شد..نشان میده شما از دستان پینه بسته زنان و دختران این مرزوبوم غافل نبوده ای
Iran, Islamic Republic of
مهدی روشنفکر زبان گویای مردم بود

زبان گویای مردم بودن یعنی اخذ تمامی مجوزات سد سقاوه در کمتر از صد روز و اخذ بودجه ۴۸۶ میلیاردی برای اون توسط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد ، دنا و مارگون بدانند ، روشنفکر از میکروفون مجلس به عنوان چراغ قوه ای برای تاباندن نور بر گره های کور و معضلات کهنه و خاک خورده ی حوزه انتخابیه خود و البته مشکلات ریشه ای کشور استفاده میکند و بعد از نمایاندن این مشکلات و محرومیتها که موجب یک مقدمه چینی و ذهنیت سازی برای مسئولین عالی رتبه میشود،با روحیه ی جنگنده و خستگی ناپذیری که همه از وی سراغ دارند، در جهت رسیدن به اهدافش در تخصیص اعتبارات و عینی سازی معضلات برای مسئولین،نهایت بهره را میبرد
Iran, Islamic Republic of
ابر پروژه گاز مختار
سد سقاوه
سد پراشکفت بویراحمد
بزرگترین پروژه گازرسانی روستایی به منطقه زیلایی
عملکرد زلزله سی سخت
بزرگترین طرح گردشگری جنوب کشور
پل کلو سی سخت
و دیگر طرح ها اوج کار ایشان بود در این سه سال
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام درود فراوان
درود بر سردار ندای وحدت
درو د بر بنیانگذار بویراحمد واحد
درو بر مرد خستگی ناپذیر
درود بر نماینده مردمی خستگی ناپذیر
خدا قوت پهلون خدا قوت قهرمان
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر با پیگیری و کلنگ زنی طرحهای مهمی مثل میدان گازی مختار ، سد سقاوه، کارخانه قند ،پل مهریان و پل کلو سی سخت پایه گذار اقتصاد ورونق اشتغال گردیده و به امید خدا این بار خودش نیز راهی بهارستان خواهد شد تا کارهای نیمه تمامش را تکمیل نماید.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر زبان گویای مردم در مجلس شورای اسلامی؛
بیش از ۱۹ نطق و تذکر مهم و راهگشا در مدت ۴۰ ماهه ی استقرار روشنفکر بر کرسی وکالت مردم بویراحمد،دنا و مارگون که از لحاظ تعداد در تاریخ نمایندگی مجلس استان بی سابقه بوده است و هر کدام ابعاد خاصی از محرومیتها را نشانه گرفتند،گواه این است که او قدر و منزلت و اهمیت فوق العاده ی تریبون مجلس را به خوبی درک کرده و قصد ندارد که با سکوت یا استفاده از این تریبون برای پرداختن به دعواهای سیاسی بین جناحی و احزاب در سطح کشور،فرصت سوزی های تاریخی را تکمیل کند
Iran, Islamic Republic of
چرا روشنفکر برنده مناظرات بود؟
1-بدن شاخص و مستندات سخن نگفت.
2-حمله بی منطق و سخن تند مگر در مقام دفاع از خود بر زبان نراند.
3-کاملا علمی و بر پایه عملکرد خود صحبت نمود.
Iran, Islamic Republic of
از اول مشخص بود دکتر روشنفکر پیروز مناظراته
مناظرات یعنی شفافیت، کسی پیروز مناظراته که دستپاک باشه
مثل دکتر روشنفکر، شریف و عملگرا
Iran, Islamic Republic of
اگه دقت کنید تو مناظره ها خیلی تلاش کردن دکتر روشنفکر رو تخریب کنن مدام خطابش میکردن ولی در نهایت پیروز مناظرات دکتر روشنفکر بود
پاسخ های کامل، سوالات عالی
Iran, Islamic Republic of
هیچکس مثل روشنفکر نتونست علمی صحبت کنه احسنت بر برادر ارزشمند و بزرگوارم که نشان داد می‌توان با اقتدار مناظره کرد و شکست نخورد

افتخار میکنم در سال ۹۴ و۹۸ و۱۴۰۲رای بهت دادم

درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
عزیزان به صورت منصفانه نگاه به مناظرات کنید متوجه خواهید شد بهرامی و منتظریان هیچی بلد نیستند جز هیاهو و حرف تو خالی،اما دکتر روشنفکر دقیق و اصولی صحبت کردند ،اصلا مقایسه دکتر روشنفکر به منتظریان یعنی توهین به روشنفکر،روشنفکر به سر و گردن از این دو کاندید بهتر می باشد
Iran, Islamic Republic of
مرد مناظرات حاج مهدی روشنفکر بود واقعا لذت بردم از صحبتای دقیق ایشون،افرادی که مناظره نتونستند ببینند حتما تکرار شو نگاه کنید تا متوجه بشید که دکتر روشنفکر از همه لحاظ از بهرامی و منتظریان بهتر و توانمند تر
Iran, Islamic Republic of
همه فهمیدن در مناظرات که روشنفکر از همه بهتر صحبت کرد مهم تر از اون تخصصی حرف زد،من خودم دیگه رای میدم به روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
مناظرات پخش شد بر همگان روشن شد که روشنفکز از همگی کاندیدا بهتر صحبت کرد و تخصصی و دقیق بر طبق اصول مدیریتی حرفا شو زد مشخص شد از لحاظ سوادی روشنفکز بهتر از منتظریان و بهرامیه
Iran, Islamic Republic of
بالغ ب ۶۰درصد پیاما برای شماست
هیچ قدرتی هیچ هدفی در مناظرات از اقای روشنفکر بیان نشد زبان بدن کنایه های توهینی به هرکه مخالف او بود از یاد شما برود از یاد ما نمیرود
علی برکت الله😂
Iran, Islamic Republic of
جایگاه روشنفکر را نسبت به دور قبل جابجا کرده بودند و بالا اورده بودند.
جمعیت امروز روشنفکر پراکنده و حدود ربع جمعیت دورقبل بود
شمسی پور
Italy
تمومه تمومه…
طرف بیس ساله داره پول پخش میکنه هنوز نتونسته با پولاش بره مجلس
اقا به فکر ابروی خانوادت نیستی فکر ابروی خودتو بکن
شمسی پور
Italy
تمومه تمومه…
طرف بیس ساله داره پول پخش میکنه هنوز نتونسته با پولاش بره مجلس
اقا به فکر ابروی خانوادت نیستی فکر ابروی خودتو بکن
صداقت طلب
Italy
توی عمرم جمعیت اینجوری ندیده بودم…دکتر روشنفکر رو بعد از این پیروزی ،در سالهای اتی روانه ریاست جمهوری میکنیم❤️❤️❤️
Iran, Islamic Republic of
منظورت آبدار خونه نهاد ریاست جمهوریه اینجوری که شان استان رو میارید پایین نکنید برادر
صداقت طلب
Italy
توی عمرم جمعیت اینجوری ندیده بودم…دکتر روشنفکر رو بعد از این پیروزی ،در سالهای اتی روانه ریاست جمهوری میکنیم❤️❤️❤️
بهرام پور
Italy
ماشاااله به این شکوه و جمعیت ، نبرد تمام شد…اقای روشنفکر با اختلاف زیاد و با امضای هزاران قلب تپنده به مجلس رفت…خجسته باد این پیروزی
کاربر
Iran, Islamic Republic of
اینقدر ستاد روشمفکر شلوغ بود که حد نداشت
Iran, Islamic Republic of
روشمفکر
Iran, Islamic Republic of
سه شنبه رفتم یکی از ادارات خدمت رسان خدمت نرسان برای کاری، با کمال بی شرمی گفتن برو یکشنبه بیا اگه فلانی قبول شد که شنبه جشنه اگه هم قبول نشه دیگه خدا میدونه کار رو انجام بدن یا نه... این است سرنوشت ما مردم لر
قاسمیان
Italy
این قلب به عشق تو میتپه حاج مهدی
پیروزی ات مبارک❤️
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
جمعیت به شدت زیاد بود در خیابات تختی
صالح نژاد
Italy
چن روزه بیمار بودم ولی به عشق دیدن حماسه تختی اومدم ‌ الان انقدر با دیدن این حماسه حالم خوب شده که احساس بیماری نمیکنم
مبارکه مبارکه
Iran, Islamic Republic of

مریض بودم‌ ما هم باور کردیم
Iran, Islamic Republic of
ها نه اینکه انتخاب نماینده وضعیت مردم رو گل و بلبل میکنه مرده رو زنده میکنه مریض رو شفا میده خوشحالم که شفا گرفتی یه کم از لباسش بچین برا ما هم بیار
Iran, Islamic Republic of
یا خدااااا نگا جمعیت
حمیدفر
Iran, Islamic Republic of
سلام
تامرایی نونه ریزش چنه
باز هم خودشه
طرفدارانش بی شمارن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر امروز واقعا کار را تمام کرد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
اگرخدا بخواهد روشنفکر برای همیشه تمام شد.
دروغ و خاله خورزویی جمع شد
Netherlands
تمام شد رفت پی کارش برای همیشه عامل نفاق در بویراحمد بزرگ
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقافیلم خیابان تختی روشنفکرچرانوشنین منتظریان اصلاحشکنید
Iran, Islamic Republic of
انشاالله سومی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه ضعف گفتاری و ضعف عملکردی روشنفکر باعث شد که تک دوره ای شود
Iran, Islamic Republic of
مردم را چی فرض کرده ای آقای نماینده.
فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
پ خش چشه
Iran, Islamic Republic of
په چشه بازم خشه
Iran, Islamic Republic of
شکست روشنفکر به خاطر حرف طدنشه.
اگر هیچی نمیگفت تو این‌مدت برنده میشد
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ضعیف باعث عقب گرد بویراحمد شد
Netherlands
/ناجی آمد و همه نخبگان را کنار هم جمع کرد
🤔
Iran, Islamic Republic of
خش ضعیف بود برای نماینده مرکز استان!
به شخصیتش کاری نداریم ولی کاری نکرد برای مرکز استان ک قابل دفاع باشه. برای طایفه که نباید رای بدیم. حتی برای مناطق خودمون هم کار عمرانی نکرد.حتی چینش نیرو هم بسیار ضعیف بود
Iran, Islamic Republic of
من که رای نمیدم ولی باور کنید جمعیت گروه روشنفکر دو برابر دو نماینده دیگه بود
Iran, Islamic Republic of
من که رای نمیدم ولی باور کنید جمعیت گروه روشنفکر دو برابر دو نماینده دیگه بود
Iran, Islamic Republic of
من که رای نمیدم ولی بجای سه رقیب یه مجسمه ببرن تو مجلس کاراییش بیشتره
Iran, Islamic Republic of
من که رای نمیدم ولی باور کنید جمعیت گروه روشنفکر دو برابر دو نماینده دیگه بود
Iran, Islamic Republic of
اگر اینقدر که شبانه روز گریه و التماس میکند به جایش تلاش میکرد برای خدمت الان‌بویراحمد گلستان‌شده بود
هدایت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خشم دونه باخته
Iran, Islamic Republic of
پ ای دانش اموزل بیچاره م ایترن رای بدن ک آوردینه خدایاتاکی ایخی قشون کشی نشون بدین بویراحمدعلیاخ رای ندارین فقط سفلی اونم یه تعدادخاص میانه هم فقط اونای ک پست دادین یه تعدادکمی ک نسبت فامیلی دارن رای وت ایدن بقیه فقط فقط فقط ظاهری باتن یک نفررای وت نیدن زوربزنی دوم ایابی لبیک یاحسین
حسین
Iran, Islamic Republic of
از قبل هم مشخص بود که برنده ی قطعی انتخابات روشنفکر است
معلم
United States
پرونده ساز خودت هستی که تاج گردون از مجلس بیرون کردی
Iran, Islamic Republic of
خودش هیچ کاری سی استان نکرد
Netherlands
پرونده ساز خودتی که برای مقدم و ناطق و نخبگان پرونده ساختی مبادا که رقیبت شوند
Iran, Islamic Republic of
همه اینهایی که روشنفکر به بقیه میگوید مصداقش خودش است.
همه هم‌می دانند
التماس شبانه
Iran, Islamic Republic of
اگر اینقدر که شبانه روز گریه و التماس میکند به جایش تلاش میکرد برای خدمت الان‌بویراحمد گلستان‌شده بود
Iran, Islamic Republic of
تمومه تمومه

درود بر دکتر روشنفکر عزیز
Iran, Islamic Republic of
این روشنفکر نمیتونه حرف بزنه
م.ع
Iran, Islamic Republic of
من سه تاستادرارفتم دقیقاطرفداران روشنفکربه اندازه طرفداران هردوتانامزدبهرامی ومنتظریان بودندحالاکی برنده میشه خداعالمه
صلیب سبز
Iran, Islamic Republic of
بخاطر دو نماینده کردن شهرستان بویراحمد
پروژه گازی مختار
احداث سد تنگ سرخ
شروع به کار احداث سد سقاوه
احداث دوتونل رفت و برگشت در مسیر سی سخت
شروع بکار احداث بزرگترین پول قوسی کشور در مسیر سی سخت
احیای کارخانه قند و شهدناب
عملکرد خوب در زلزله سی سخت
اقای دکتر روشنفکر شایسته انتخاب مجدد میباشد
Netherlands
هیچ نقشی در این کارها نداشته یارو اصلا و از اساس این کاره نیست و این چیزا را بلد نیست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
دو نماینده شدن ربطی نه به دولت داره و نه مجلس بر اساس جمعیت هست تازه ما شنیدم روشنفکر مخالفت کرد تا بره واسه دور بعد چون دو نماینده یا بیشتر که باشه اونا هم از امتیازات اون شهرستان مثل گذاشتن استاندار و مدیر کل و فرماندار وغیره سهم خواهی میکنه ‌امتیاز کمتری گیرش میاد به تین خاطر مخالفت کرد تا عملا بره واسه دور بعد
دوم پل قوسی و تونل واینا گاز مختار در حد کلنگ زنی هست که انگار هیچ
سد تنگ سرخ که شروع شده بود وانم‌۲۰ سال فقط رو شنفکر بودجه خوبی گرفت آدم باید حقیقت و بگه ولی حیف که بیشتر منافع سد برا آب شرب شیراز هست و نابودی طبیعت و و محیط زیست و جانداران سهم یاسوج‌طبق نظر اکثر کارشناسان بخصوص یوسف مرادی یار شفیق روشنفکر در سال ۹۸
کار خانه قند هم بنیاد مستضعفان پیگیر بود که اونم‌نصف ونیم راه اندازی شده
در بحث زلزله هم‌ میگن اعتبار ات جابجا شده خدا میدونه راست یا دروغ من نمی‌دونم
شهد ناب هم‌ نمی‌دونم اولین باره شما میگید
وبه جانم خودم دور گذشته من رای دادم به روشنفکر بخاطر یه دوستی که سفارش کرده بود اصلا روشنفکر هم اون موقع منو‌ نمیشناخت فقط امسال برای کاری تماس تلفنی داشتم وپیگیری هم کرد
ولی خدایی روشنفکر شخصیت مردمی و دست پاک هم هست ولی نمایندگی مجلس براش مثل یه کت وشلوار گشادی که اندازه طرف نیست باید بزارس برا چند سال آینده
البته که منتظریان و بهرامی دست کمی از روشنفکر در بحث ضعیفی ندارن
منم تا این لحظه که این متن و مینویسم در رای دادن کلا مردد هستم وطرفدار سینه چاک‌ هیچ کدومش نیستم
و این نظرم بر اساس واقعیتی که اطلاع دارم نوشتم نه بر اساس کینه دوست عزیز که متوجه بشی واقعیت و گفتم نه بر اساس طرفداری از کاندید دیگه بخواهم‌بر علیه روشنفکر صحبتی کنم
مدیر محترم سایت کبنا برای صدمین بار میگم چرا نظرات منو منتشر نمیکنی ؟
ضیاالدین
Iran, Islamic Republic of
0باسلام افرین به مردم نتیجه هرچه باشد شکوی عظیم اقتداری بی بدیل به فرمان رهبری بزرگ لبیک گفتید مردم ما اهل کوفه نیستیم سید علی تنها بماند قضاوت با خودتان معلوم است 11اسفند همه با هم پای صندوق های رای با احترام به همه ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
به قول کاندید محترم آقای بازیار .بعضیا انگار گنج زیر خاک هستند بدون عملکرد مردم ریختن روش.با این ذهن های بسته بویراحمد دنا و مارگون به هیچ جا نمیرسه .انگار طرف اومده مترو واسه یاسوج آورده جوونها رو شاغل کرده وووو که قشون کشیدین واسش .بعد گرونی بنزین می‌بینمتون🤣🤣
با این جمعیت کار تمام شد وبرای همیشه بایگانی سیاسی شدند
لوداب
Brazil
فقط از ترس مسئولان مافوق اومدم درستادهای و همایشهایت درصورتی که دور قبل البته با خودش بودم ...
بناری
Iran, Islamic Republic of
گول این شلوغی ها را نخورید سومه
Netherlands
شک ندارم که چهارمه و ممکنه با مکافات حداکثر سوم بشه
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
بوی پیروزی به مشام می‌رسد البته دلم برا بعضی ها هم میسوزد که نکنه خدای ناکرده سکته بزنم
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگ کبنافیلم واقعی تونه بزنه سیش ایفرستمش اخی تاقیومت فقط بی عکسل وفیلمل ظاهری ختونه گرتیته کاملا شک نکنیت ک باختسته چون فیبم واقعی جمعیت داخل همه گروهاپخشه یقین کنین ک سومین
Iran, Islamic Republic of
رسانه روشنفکرهمونیه ک سپیداربیست نفراومده بودن استقبال فیلمشوطوری زدن داخل کبناک میلیونی بودو متاسفانه خبرندارن ک فیبم واقعی همه جامیادبیرون فیلم واقعی سپیداردرهمه گروهاموجوده فیلم واقعی تختی درهمه جاموجوده جهت اطلاع همه همشریان ازسی سهت ۷نفرازایشون استقبال داشتن ک اونم توسط خانواده هاشون سرزنش شدن اک خشه بکشه سومه فقط لبیک یاحسین تمام
Iran, Islamic Republic of
توروبخداپاک دست پاک دست نکنین ببینین درادارات چ خبره افرادی پست داده شخصادیدم وشاهدبودم درجایی ک خودم مشغولم درروزروشن طرف کارغیرقانونی میکنه ازلیدرهای اصلی ایشون هست فقط ی چیزی انداختین سرزبوناولی واقعیت ویزدیگریست مردم ک نفهمن نیستن میبینن پس حنای شماهابرلی مارنگی تداره ندای وحدت ب امیدخدابرای همیشه نابودخواهدشدولی خاطره زشت ازخودبه جاگذاشت
Iran, Islamic Republic of
تفرقه واختلاف وبی حرمتی ای که نسبت به کل بویر احمد داشتی از ذهن ها پاک نخواهد شد مردم را چی فرض کردید که دارید اینجوری حق به جانب صحبت می کنید دیگه حناتون رنگی نداره باختید بد جوری هم باختید
Iran, Islamic Republic of
ی سوال در تصاویر خیابان تختی ی سیم برق رد شده که اگه امروز از اونجا ردبشی اون سیم برق نیست آخه دوسال پیش سین جمع شد وکابل جایگزین شده اون عکس ۹۸
Iran, Islamic Republic of
شما در حق تاجگردون نامردی کردید
United Kingdom
من ساعت سه هر سه تا ستاد را رفتم به حالی که عرض خیابان تختی از دو تای دیگه بیشتره در طول هم تعداد طرفداران روشنفکر دو برابر دوتای دیگه بود
مادوان
Iran, Islamic Republic of
بدون شک این دوره آقای روشنفکر شکست سنگینی خواهد خورد و شکشت ایشان نتیجه کم کاری و بی محلی به مردمی است که سال 98 برای او سنگ تمام گذاشتن ولی دیگر تمام شدمردم دور اول تو را به مجلس بردند ولی دور دوم عملکرد ضعیفت تو را پایین کشید و شکست داد.
Iran, Islamic Republic of
خودته خسته نکن سومی
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم نماینده می شود یا نه
ولی مطمئن هستم بیش از 20 هزار ریزش آرا دارد حداقل .
یعنی هر کدام از کاندیدا ها بتوانند این آرا را جذب کنند احتمالا برنده هستند و اگر این آرا ریزشی پراکنده شده یا اصلا رای ندهند احتمال دارد باز روشنفکر نماینده بشود
شیجونی مطلب گیر
Iran, Islamic Republic of
بخت ایمیل با توجه به تعطیل کردن مدارس و همه هجمه ها و نمایش‌های دست کاری شده ات دوم میشی نشان به آن نشان که در مناظره به آقای منتظریان گفتی هر مدیری من انتخاب میکردم از ناحیه جنابعالی رد میشد این یعنی اقرار به اینکه از خودت قوی‌تر و بالاتر منتظریان بود همه موافقین و مخالفین هم اینو شنیدند کارت تمام شد انشاءالله برای دور بعد من که طرفدارت بودم با اذعان به همین یک جمله دیدم بالاتر خودت منتظریانه نظرم عوض شد و برگشتم طرف بالاتر از خودت چون اگر قبول هم بشی قدرت نداری
سیما
Iran, Islamic Republic of
یوخو اول خیلیش دانش آموزن که دو بعد هم سنشون نمیرسه رای بدن دوم یه تعدادی اورده بودن سر فلکه که بگن بله خیابان پر و سوم خیابان شماوبهرامی عرضش ۱۸متر بود مال منتظریان ۲۵متر مال شما وبهرامی یک سوم جمعیت به سن رای نرسیده بودن ولی مال منتظریان اکثرا افراد سن دار بانفوذ بودن
Iran, Islamic Republic of
تحلیل نظرسنجیهانفراول منتظریان۴۵درصدآرارتبه اول روشنفکز۳۰درصدآرانفردوم بهرامی ۲۰درصدآرانفرسوم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
تا کی شما می خواهید یاد بگیرید
مشقلی
Iran, Islamic Republic of
یه مناظره گذاشتن افتادی به پت و مت کردن خدا میداند تو مجلس چه کردی نمیتونی صحبت کنید
Iran, Islamic Republic of
خودتونه خسته نکنید منتظریان داخل مجلسه
Iran, Islamic Republic of
تنهانماینده ی مجلسی هستی دوران بویراحمدک موردتنفرشدیدملت هستی اونای ک دورت هستن لشکرکشی دارن یافامیلتن یابواسطه توب نون نوایی رسیدن فکر کن ببین چ کارهای کزدی
Iran, Islamic Republic of
اخر سری هم مختار پیدا کردیم
علی
Iran, Islamic Republic of
امروز حاج نادر خود نماد یک مکتب است نماد مبارزه با فساد تبعیض و بی عدالتی و شک نباید کرد که او برنده انتخابات بود چون آرایش پاک بود و اگر آرای ناسالم نبود الان ایشان منتخب مردم بود.
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1