تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۷۷۰۹۸
افشاگری فرمانده عالیرتبه سپاه درباره تروریست های اجاره ای؛

۳۰نفر از عوامل عملیات تروریستی درسیستان‌وبلوچستان خارجی بودند

۰
افشاگری فرمانده عالیرتبه سپاه درباره تروریست های اجاره ای
کبنا ؛فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد، ۳۰ نفر از عوامل تروریستی هویتی کاملا خارجی داشتند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گردهمایی سراسری مسئولان و مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در این نیرو گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.
وی به نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اشاره کرد و افزود: اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضد امنیتی دشمن شناسایی و خنثی شده است اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.
سردار پاکپور خاطرنشان کرد: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.
وی در ادامه به بهره گیری سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی، سلفی و... در منطقه اشاره کرد و افزود: سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می‌شود و جالب است بدانید که این تروریستها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.
وی افزود: جالب است بدانید در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی، هویتی کاملا خارجی داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1