کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش میدهد؛

بی کسی مردم سرفاریاب؛ چرا ماشین آتش‌نشانی فقط برای اجرای مانور و مراسمات حاضر می‌شود؟ / زمین کشاورزی زن بیچاره خاکستر شد

29 خرداد 1403 ساعت 10:58

یکی از روستائیان اهل دهنوی سرفاریاب چرام از آتش گرفتن زمین کشاورزی اش خبر داد و از بی اعتنایی مسئولان متولی ابراز گلایه و ناراحتی کرد.


یکی از روستائیان اهل دهنوی سرفاریاب چرام از آتش گرفتن زمین کشاورزی‌اش خبر داد و از بی‌اعتنایی مسئولان متولی ابراز گلایه و ناراحتی کرد.
به گزارش کبنانیوز، این بانو که ۲ هکتار مزرعه‌اش در ساعت ۳ نیمه شب دچار آتش سوزی شده گفت: هر چقدر با آتش نشانی و مسئولان تماس گرفتیم هیچ کس هیچ پاسخی نداد.
وی افزود: با دهیار و بخشدار تماس گرفتیم، با ۱۲۵ تماس گرفتیم،  با راننده ماشین آتش نشانی تماس گرفتیم، دهیار هم آمد ولی جواب او را هم ندادند، بخشدار بعد از گذشت چند ساعت پاسخ داد، و آمد، ولی کسی پاسخگو او هم نبود، تمام زمین گندم و جو در آتش سوخت.
    

این بانوی روستایی بیان کرد: تنها جایی که آمدند پاسگاه نیروی انتظامی بود که صورتجلسه کرد، او هم تماس گرفت ولی آتش‌نشانی پاسخ نداد.
وی اظهار کرد: اگر خدای ناکرده بجای مزرعه و زمین، در خانه‌ای آتش سوزی شده بود چه می‌شد؟ آیا باید افراد این خانه در آتش می‌سوختند، چرا سرفاریاب آتش‌نشانی ندارد؟ فقط یک ماشین آتش نشانی دارد که او هم جواب نداد.
وی گفت: حرفم این نیست که زمین من سوخت، هر چند سخت است ولی مال بالاخره برمی گردد، حرفم این است که چرا مسئولان به مردم بی‌اعتنا هستند؟ ما هر چقدر زنگ زدیم هیچ کس نیامد و تمام مزرعه در آتش خاکستر شد.
وی گفت: چرا ماشین آتش‌نشانی فقط برای مراسمات رسمی و مانور مسئولان می‌رود ولی به مردم بی‌اعتنایی می‌کنند؟
 


کد مطلب: 477176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477176/بی-کسی-مردم-سرفاریاب-چرا-ماشین-آتش-نشانی-فقط-اجرای-مانور-مراسمات-حاضر-می-شود-زمین-کشاورزی-زن-بیچاره-خاکستر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1