تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۷۷۱۷۶
کبنا گزارش میدهد؛

بی کسی مردم سرفاریاب؛ چرا ماشین آتش‌نشانی فقط برای اجرای مانور و مراسمات حاضر می‌شود؟ / زمین کشاورزی زن بیچاره خاکستر شد

۴
۰
بی کسی مردم سرفاریاب؛ چرا ماشین آتش‌نشانی فقط برای اجرای مانور و مراسمات حاضر می‌شود؟ / زمین کشاورزی زن بیچاره خاکستر شد
کبنا ؛
یکی از روستائیان اهل دهنوی سرفاریاب چرام از آتش گرفتن زمین کشاورزی‌اش خبر داد و از بی‌اعتنایی مسئولان متولی ابراز گلایه و ناراحتی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، این بانو که ۲ هکتار مزرعه‌اش در ساعت ۳ نیمه شب دچار آتش سوزی شده گفت: هر چقدر با آتش نشانی و مسئولان تماس گرفتیم هیچ کس هیچ پاسخی نداد.
وی افزود: با دهیار و بخشدار تماس گرفتیم، با ۱۲۵ تماس گرفتیم،  با راننده ماشین آتش نشانی تماس گرفتیم، دهیار هم آمد ولی جواب او را هم ندادند، بخشدار بعد از گذشت چند ساعت پاسخ داد، و آمد، ولی کسی پاسخگو او هم نبود، تمام زمین گندم و جو در آتش سوخت.
    

این بانوی روستایی بیان کرد: تنها جایی که آمدند پاسگاه نیروی انتظامی بود که صورتجلسه کرد، او هم تماس گرفت ولی آتش‌نشانی پاسخ نداد.
وی اظهار کرد: اگر خدای ناکرده بجای مزرعه و زمین، در خانه‌ای آتش سوزی شده بود چه می‌شد؟ آیا باید افراد این خانه در آتش می‌سوختند، چرا سرفاریاب آتش‌نشانی ندارد؟ فقط یک ماشین آتش نشانی دارد که او هم جواب نداد.
وی گفت: حرفم این نیست که زمین من سوخت، هر چند سخت است ولی مال بالاخره برمی گردد، حرفم این است که چرا مسئولان به مردم بی‌اعتنا هستند؟ ما هر چقدر زنگ زدیم هیچ کس نیامد و تمام مزرعه در آتش خاکستر شد.
وی گفت: چرا ماشین آتش‌نشانی فقط برای مراسمات رسمی و مانور مسئولان می‌رود ولی به مردم بی‌اعتنایی می‌کنند؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سرفاریاب مسئولی ندارد، اینها همه دست نشانده چرام و موحد هستند.
اینقدر حق جوانان سرفاریاب رو‌ در چرام و استان خوردند کسی نبود دادی بزند.
ناشناس
United States
وقتی نماینده شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن مدیران فرماندار و بخشدار و دهداری منصوب می کنند با بی عدالتی و تبعیض نژادی طایفه گرای و قومگرایانه کسی بفکر مردم حوزه انتخابیه نیست
برزم
Iran, Islamic Republic of
بیخود شلوغش نکن کبنا همیشه آتش بیار معرکه های کاذب و ساختگی میشی. چقدر این رسانه شما رذل و حقه بازه. شرف هم خوب چیزیه والا.
طرف اومده ته مانده زمینشو خودش به آتش کشیده بعد تو انتظار داری اتش نشانی با علم غیب از این عمل صاحب زمین سریع خودشو به اتشی برسونه که سه سوته کل زمینو درگیر میکنه؟
شرف داشته باش کبنای بیشرف و کامنتهایی که در محالفت با رسالت کثیف خودته رو هم نمایش بده با اون مسئول.
Iran, Islamic Republic of
باعث و بانی طایفه گرایی در این استان و بدبختی کهگیلویه بزرگ موحد
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1