تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۷۶۴۵۰
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کهگیلویه وبویراحمد از حیث دسترسی روستاهای بالای بیست خانوار به اینترنت پرسرعت سبز می‌شود

۱
کهگیلویه و بویراحمد از حیث دسترسی به اینترنت پرسرعت سبز می‌شود
کبنا ؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: با اتمام و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا، صد در صد روستا‌های بالای بیست خانوار از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش کبنا، سید محمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم در راستای برقراری عدالت ارتباطی، سهم ویژه‌ای ادا کرد.
این مقام مسئول با اشاره به کار‌های بزرگ دولت سیزدهم در توسعه بخش‌های مختلف افزود: توجه بی‌نظیر دولت به ایجاد زیرساخت‌های دائمی مبتنی بر فیبر نوری، نقطه عطفی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی محسوب می‌شود.
رادمنش از اتصال و بهبود کیفیت بیش از دویست روستای بالای بیست خانوار و تعداد زیادی روستای زیر بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات در ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این مهم جز با کار جهادی مجموعه وزارت ارتباطات میسر نمی‌شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، افزایش پایداری شبکه ارتباطی در چند سال اخیر در استان را کم نظیر توصیف کرد و افزود: نمونه آمادگی و پایداری شبکه ارتباطی استان را در انتخابات اسفند ماه شاهد بودیم.
رئیس شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین از عزم این مجموعه برای به ثمر رساندن پروژه‌های زیرساختی در استان در حوزه فیبر نوری شهری و روستایی خبر داد و گفت: نهایت تلاش ما اتمام پروژه‌های تعریف شده و توسعه زیرساخت‌ها در تمام شهر‌های استان و مسیر‌های روستاییست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این نشست، جهادی ومردمی بودن را از شاخصه‌های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این منش و مسیر شهید والامقام آیت اله دکتر رئیسی باید تداوم یابد.
سید جواد هاشمی افزود: استقبال بی‌نظیر مردم شریف ایران از کاروان شهدای خدمت ثابت کرد: مردم دل در گرو خدمتگزاران صدیق خود دارند و قدردان مسئولین مردمی هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1