تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۷۷۱۸۰
فرمانده انتظامی کهگیلویه:

قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد

۲
۰
قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد
کبنا ؛ماموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۱ عدد مهر قاضی کشیک، ۱ عدد کارت کارکنان فراجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی، مهر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی، ۱ عدد مهر کارشناس بیمه مرکزی، مهر اساتید دانشگاه علوم پزشکی یکی از استان‌های همجوار و تعدادی اوراق مهمور به مهرهای مراجع قضایی و انتظامی کشف و ضبط کردند
به گزراش کبنا نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری قاضی قلابی خبر داد و  گفت:  فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می‌نمود دستگیر شد.  
 سرهنگ سید محمد موسوی در بیان این خبر اظهار داشت:  در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی در جلوی ساختمان دستگاه قضایی،  شورای حل اختلاف،  دادسرا،  بانک‌ها،  فرمانداری و اماکن نظامی با عناوین  مختلف،  نظر به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیم جمع آوری پلیس اطلاعات شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.
 وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند پیرامون مکان‌های تردد احتمالی،  مظنون را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را  دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به آن را نیز توقیف کردند. 
  موسوی تصریح کرد:  ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های خود به این نتیجه رسیدند که این فرد با سوء استفاده از تردد در مراجع قضایی و دولتی خود را از قضات شاغل در مراجع قضایی شهرستان و فردی ذنفوذ در سطح استان معرفی و به مردم وعده حل فصل پرونده می داد و به طرق‌های مختلف از شهروندان کلاهبرداری می‌نمود. 
  وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۱ عدد مهر قاضی کشیک، ۱ عدد کارت کارکنان فراجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی،  مهر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی، ۱ عدد مهر کارشناس بیمه مرکزی، مهر اساتید دانشگاه علوم پزشکی یکی از استان‌های همجوار و تعدادی  اوراق مهمور به مهرهای مراجع قضایی و انتظامی کشف و ضبط کردند. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد خاطرنشان کرد:  متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و  نیازمندی‌های اداری خود به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده این چنینی  اعتماد و ندانسته اقدام به همکاری با آنها می‌نمایند به شهروندان توصیه کرد:  از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با پلیس اطلاع رسانی نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ققنوس
Iran, Islamic Republic of
اینکه گرفتنش خیلی خوبه .

ولی باید مشخص بشه با چه افرادی ارتباط داشته و زیر میزی کاراشو پیش میبرده
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزیزانمان و جان برکفان فراحایی ها::: حتما نفوذ در بین کارمندان وکارکنان ادارات شاغل داشته::: یه لطفی خطها.ی سرقتی وگوشی های سرقتی را جدی تر پی گیری کنید::: رسانه ها را یاری واشتراک دهید::
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1