تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۷۷۲۴۲
اسماعیل دوستی در جمع اعضای اصلی ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد:

اسماعیل دوستی در جمع اعضای اصلی ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: مردم این استان در انتخابات مجلس تحول ایجاد کردند / دو اصلاح‌طلب را وارد مجلس دوازدهم کردند / من آقای موحد را نه اصول‌گرا می‌دانم و نه اصلاح‌طلب، موحد، موحد است / پزشکیان، پزشکیان است / فردی آزاده، سالم، وطن‌دوست و مردم‌دوست / اصول‌گرایان نمی‌دانند ارتباطشان با مردم کم‌رنگ شده است

۹
۰
اسماعیل دوستی در جمع اعضای اصلی ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: مردم این استان در انتخابات مجلس تحول ایجاد کردند / دو اصلاح‌طلب را وارد مجلس دوازدهم کردند / من آقای موحد را نه اصول‌گرا می‌دانم و نه اصلاح‌طلب، موحد، موحد است / پزشکیان، پزشکیان است / فردی آزاده، سالم، وطن‌دوست و مردم‌دوست / اصول‌گرایان نمی‌دانند ارتباطشان با مردم کم‌رنگ شده است
کبنا ؛
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در جمع اعضای اصلی ستاد پزشکیان گفت: من سؤالی دارم، اگر مردم در میدان بودند آیا امیرالمؤمنین (ع) خانه‌نشین می‌شد؟ 
به گزارش کبنا، اسماعیل دوستی صبح امروز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و قرار است که در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی پزشکیان در این استان سخنرانی کند.
دوستی همچنین با اعضای ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس تحول ایجاد کردند و دو نفر اصلاح‌طلب را به مجلس فرستادند. 
وی در ادامه افزود: البته من آقای موحد را نه اصول‌گرا می‌دانم و نه اصلاح‌طلب. موحد، موحد است.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروتکل‌ها در بالگرد رئیس‌جمهور شهید حفظ نشد، روایتی از سفر خاتمی به استان نقل و بیان کرد:  قرار بود که برای آبگیری سد کوثر، آقای خاتمی رئیس‌جمهور وقت با بالگرد پرواز کند و روی سد کوثر بنشیند. اما بنده به دلیل شرایط منطقه‌ای و محلی تشخیص دادم که پرواز بالگرد کنسل و با ماشین لندکروز خودم به آنجا برویم. رئیس‌جمهور دلیل این کار را سؤال کرد و من گفتم بنا به اطلاعات و تشخیص بنده پرواز کنسل و با خودرو به مکان سد رفتیم. متأسفانه پروتکل‌ها در سفر رئیس‌جمهور شهید حفظ نشد.
وی افزود: کشور فاقد رئیس‌جمهور است و طبق ماده 51 قانون اساسی باید ظرف رئیس‌جمهور مشخص شود. 
دوستی گفت: اصلاح‌طلبان چند ماه پیش در انتخابات شرکت نکردند و بااین‌وجود جمعی از نمایندگان فعلی مجلس از اصلاح‌طلبان و میانه‌روها هستند و اگر 10 درصد مشارکت بالا می‌رفت، مجلس کنونی الان اصلاح‌طلب و افرادی مانند غلامرضا تاج‌گردون و لیست مستقلین کیفیت مجلس را بالا می‌بردند.
دوستی به شرایط خاص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری گریزی زد و گفت: در حالت عادی فردی که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود، سه ماه فرصت دارد که برنامه بنویسد، اما در شرایط نامزدها بلافاصله بعد از ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی خود را شروع کردند و فرصتی نبود که آنها خودشان را برای رقابت آمده کنند و هیچ‌کدام از کاندیدها برنامه ندارند.

وی افزود: نباید از آقای خاتمی، روحانی و ظریف بیش از این توقع نداشته باشید و باید ذره‌ای از توقع‌ها را پایین بیاوریم. 
وی افزود: پزشکیان را نباید با خاتمی، روحانی و ظریف مقایسه کنید و پزشکیان را باید با قالیباف، جلیلی و زاکانی مقایسه کرد.
دوستی گفت: پزشکیان، پزشکیان است، صداقت، ایمان و سابقه‌اش بر همه رقبا می‌چربد. مرد آزاده و سالمی است،  وطن‌دوست و مردم‌دوست است و می‌خواهد برای کشور هزینه شود.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به صحبت‌های برخی از حاضرین در این جلسه، گفت: من هم حرف‌های شما را قبول دارم و در مناظره باید یک سری صحبت‌های کلیدی گفته شود. اما الان فرصت کافی نیست و ما باید به آقای پزشکیان رأی بدهیم و هم برای او کار کنیم.
دوستی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: اصول‌گرایان نمی‌دانند ارتباطشان با مردم کم‌رنگ شده است. اعتمادی که دهه‌های قبل مردم به نظام و انقلاب داشتند کم شده و بعضی در خواب هستند و این را نمی‌پذیرند.
وی گفت: اگر ما این حرف‌ها را می‌زنیم به این دلیل است که ما دلسوز این نظام هستیم، نظاممان را دوست داریم و سربلندی این سرزمین و این ملت را می‌خواهیم. به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیریم که به‌نظام خدشه وارد شود. اما آن چیزی که باعث می‌شود به این نظام خدشه وارد شود، اعتماد مردم است.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات و سایر میادین دفاع از انقلاب اسلامی، گفت: اگر مردم در میدان بودند هیچ‌وقت امیرالمؤمنین (ع) خانه‌نشین نمی‌شد، امیرالمؤمنین (ع) وقتی دیدند که مردم نیستند، خانه‌نشین شد.
دوستی گفت: شما اصلاح‌طلبان باید به مردم، جوانان و بانوان احترام بگذارید و بدانید که یک روز خواهد آمد که همه ما پشیمان می‌شویم که چرا به جوانان میدان ندادیم.
وی در ادامه به بیان ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت: پزشکیان، پزشکیان است، روحیه ویژه‌ای دارد که در کمتر شخصیت این روحیه و ویژگی‌ها را دیدیم. در پاکی، درستی، عهد و وفا، سلامت، جرئت و شهامت استثنا است.
دوستی گفت: در کشور مشکل منابع نداریم، مشکل مدیریت و تصمیم‌سازی است. مثلاً در حوزه نظامی تصمیم درست گرفته شد و موشک درست کردیم و اگر نیروهای مسلح ما در صحنه بین‌المللی خودشان را نشان نمی‌دانند، داعش در مرزهای ما حضور پیدا می‌کردند و همان‌گونه که بر سوریه و عراق مسلط شدند بر ما هم مسلط می‌شدند.
وی تأکید کرد: پزشکیان معامله‌گر نیست، بچه‌هایش در خارج نیستند و دنبال ثروت‌اندوزی نیست. باید تلاش کنیم که آقای پزشکیان به موفقیت دست پیدا کند و ثمره آن دل‌خوشی ملت ایران در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
چرا تعارف میکنی؟!
Iran, Islamic Republic of
از عکس ها معلوم هست که چه کسانی داعیه داران اصلاحات در این استانند، کسانی که حداقل یک بار ، پشت سر یک کاندیدای اصول گرا، در انتخابات مجلس حاضر شده اند، آنها که همیشه دنبال منافع خود هستند و فرسنگ ها با تفکر و تحلیل فاصله دارند،
سه ماه پیش برای بزرگواری ( پایداری ) حنجره پاره می کردند، امروز در جمع نخبگان و صف اول ستاد پزشکیان حضور دارند ،
چرخش از منتهای اصول گرایی ( پایداری ) تا منتهای اصلاح طلبی ، آیا جری جز منفعت طلبیست ؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضیا از ترس دوربین دستشون و گذاشتن روی صورتشون که تو عکس مشخص نباشن
Iran, Islamic Republic of
شما از نگاه قومیتی خاک بر انتخابات خبر نداری... وگرنه اصلا نگاه حزبی نبود.. اقای رییسی در هر دو انتخابات گذشته ریاست جمهوری رای اول بوده... اینجا اصلاحات جایگاهی ندارد
Iran, Islamic Republic of
بنده تا عملکرد دولت روحانی و کسانی که در ۸ سال با ایشان بودند و خراب کردند به آقای پزشکیان و برنامه اش رای نمی دهم
پرستار
Iran, Islamic Republic of
موحد نه حزب اصلاحات است نه جز احزاب اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بازهم اصلا طلبان و8سال عقب گرد
سلام
Iran, Islamic Republic of
10 تا 20 تایی افغانی هم نبی بیارید مجلس گرم کنید.
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید که دوتا بودند پس یکی شون چرا جرات ابراز نظر وحمایت ندارند؟؟؟
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1