کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی

رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران هفته قوه قضاییه و عید غدیر خم را تبریک گفت(+متن پیام)

5 تير 1403 ساعت 6:29

نام قوه قضاییه و دستگاه عدلیه با نام مبارک شهید عالی‌مقام حضرت آیت‌الله بهشتی (رضی الله عنه) به عنوان پایه‌گذار و معمار تشکیلات قضایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه همراه است


فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران با صدور پیام جداگانه ای هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفته است.
متن پیام فرزاد کبری به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
 
اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ/و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. آیه ۴۲ سوره مائده
 نام قوه قضاییه و دستگاه عدلیه با نام مبارک شهید عالی‌مقام حضرت آیت‌الله بهشتی (رضی الله عنه) به عنوان پایه‌گذار و معمار تشکیلات قضایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه همراه است و این افتخاری بسیار بزرگ برای فعالین و شاغلین در این رکن موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.
دستگاه قضایی چشم بیدار نظام وکشور در عرصه تظلم خواهی، عدالت گستری وظلم ستیزی است و اهمیت دستگاه قضا درکشور برهیچکس پوشیده نیست و در قرآن کریم و احادیث قدسی بر منزلت جایگاه قضاوت درسایه عدل واجرای عدالت تأکید فراوان شده است.
اینجانب از طرف هئیت رئیسه اتاق اصناف،هیات مدیره اتحادیه های صنفی و کارکنان اتاق اصناف و کسبه و بازاریان شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری شهرستان گچساران که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه ای امن  سلامت، تلاش‌های مؤثر وفراوانی داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.
متن پبام فرزاد اکبری به مناست عید غدیر خم به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 "الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ"
فرارسیدن عید سعید و فرخنده غدیر خم ، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به مردم شریف و مومن گچساران  به‌ ویژه کسبه وبازاریان این شهرستان تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.
در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

فرزاد اکبری
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران



 


کد مطلب: 477473

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477473/رئیس-اتاق-اصناف-شهرستان-گچساران-هفته-قوه-قضاییه-عید-غدیر-خم-تبریک-گفت-متن-پیام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1