تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۴۷۳
طی پیامی

رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران هفته قوه قضاییه و عید غدیر خم را تبریک گفت(+متن پیام)

۰
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران هفته قوه قضاییه و عید غدیر خم را تبریک گفت(+متن پیام)
کبنا ؛فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران با صدور پیام جداگانه ای هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفته است.
متن پیام فرزاد کبری به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
 
اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ/و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. آیه ۴۲ سوره مائده
 نام قوه قضاییه و دستگاه عدلیه با نام مبارک شهید عالی‌مقام حضرت آیت‌الله بهشتی (رضی الله عنه) به عنوان پایه‌گذار و معمار تشکیلات قضایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه همراه است و این افتخاری بسیار بزرگ برای فعالین و شاغلین در این رکن موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‌آید.
دستگاه قضایی چشم بیدار نظام وکشور در عرصه تظلم خواهی، عدالت گستری وظلم ستیزی است و اهمیت دستگاه قضا درکشور برهیچکس پوشیده نیست و در قرآن کریم و احادیث قدسی بر منزلت جایگاه قضاوت درسایه عدل واجرای عدالت تأکید فراوان شده است.
اینجانب از طرف هئیت رئیسه اتاق اصناف،هیات مدیره اتحادیه های صنفی و کارکنان اتاق اصناف و کسبه و بازاریان شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری شهرستان گچساران که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه ای امن  سلامت، تلاش‌های مؤثر وفراوانی داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تأییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.
متن پبام فرزاد اکبری به مناست عید غدیر خم به شرح زیر است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 "الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ"
فرارسیدن عید سعید و فرخنده غدیر خم ، عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به مردم شریف و مومن گچساران  به‌ ویژه کسبه وبازاریان این شهرستان تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم خداوند دل‌های ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی(ص) گرداند.
در پایان سلامتی و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

فرزاد اکبری
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران



 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1