تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۷۷۵۴۸
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

تصاویر و فیلم | همایش انتخاباتی حامیان قالیباف با حضور چهره های ویژه سیاسی برگزار شد/ پیشوا: جبهه انقلاب با همدلی پای کار هستند / موحد: ای جبهه ولایت این تذهبون! / خلقی‌پور: امشب منتظر اتفاق مبارکی هستیم تا جبهه انقلاب به تصمیم درستی برسند / شجاعیان: 12 هزار عضو شورای ائتلاف استان و خانواده هایشان برای سردار قالیباف پای صندوق می آیند / نیکزاد: دلسوزان نظام به دنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس جمهور شهید بود بر روی دوش آقای دکتر قالیباف قرار بگیرد

۲
کبنا ؛
همایش انتخاباتی حامیان قالیباف با حضور اکبر نیک‌زاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان ادوار گذشته و چهره‌های سیاسی کشوری و استانی آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز، در همایش روز چهارشنبه (6 تیرماه 1403)  علی نیک‌زاد نماینده ادوار گذشته و رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف، حاج‌آقا موحد نماینده مردم کهگیلویه، دکتر روشنفکر نماینده سابق بویراحمد، مهندس هاشمی و حاج زارعی نماینده نماینده‌های اسبق مردم، حاج منتظریان، ساسان دلاویز، جعفری نماینده ادوار گچساران و آقای مژدهی از مهمانان ویژه این برنامه هستند.
حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با قدردانی از اکبر نیک‌زاد، استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد که دعوت ستاد مرکزی را برای حضور در این همایش پذیرفتند، حجت‌الاسلام موحد، نمایندگان ادوار مجلس، چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی در سطح استان، اظهار کرد: ستاد مرکزی در چند روز گذشته در ۱۷ نقطه استان برای آقای دکتر محمدباقر قالیباف ستاد انتخاباتی راه‌اندازی کرد.
وی بیان کرد: در این مدت ده‌ها میتینگ انتخاباتی برگزار شد و چندین سخنران داخل و خارج از استان برای سخنرانی در جمع‌های مختلف دعوت شد.
حبیب الله پیشوا ستاد قالیباف
پیشوا در ادامه با بیان اینکه نیروهای جبهه انقلاب در این مدت با وحدت و همدلی کنار هم برای پیروزی آقای قالیباف تلاش و همکاری می‌کردند، افزود: از همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم که 9 تیرماه روز جمعه با حضور گسترده ضمن مشارکت در انتخابات مجلس به آقای قالیباف رأی بدهند.
حبیب الله پیشوا ستاد قالیباف
خلیفه خلقی‌‌پور رئیس ستاد مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امشب منتظر اتفاق میمون و مبارکی هستیم، و جبهه انقلاب به تصمیم درستی برسند، همه ظرفیت‌ها پشت آقای قالیباف بیایند و روز شنبه شاهد سپردن سکان اجرایی کشور به دست ایشان باشیم.
خلقی پور ضمن خیرمقدم و تقدیر از اکبر نیک‌زاد گفت: استاندار اسبق استان، رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، در این استان حق آب‌وگل دارند، از ایشان تشکر می‌کنیم که به فرزندان این استان بها داده و دست آنها را در سطح کشور گرفتند و خود را فدای فرزندان این استان کردند.
حجت‌الاسلام شجاعیان رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: 12 هزار نفر اعضای شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با خانواده‌هایشان به‌پای صندوق‌های رأی می‌آیند و رأی خود را برای سردار بزرگ که در عرصه‌های مختلف قدم‌های ارزشمندی را برداشتند و موجب رضایت رهبری انقلاب را حاصل کردند، ان‌شاءالله سردار قالیباف رأی خواهیم داد.
   
فیلم| موحد: ای جبهه ولایت این تذهبون!

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه
در این همایش خطاب به نیروهای انقلاب گفت: این تذهبون. به کجا می‌روید، برای پیروزی باید باهم اجماع کنید.
موحد گفت: ای جبهه ولایت، این تذهبون، به دنبال چه هستید؟ ما چه مسئولیتی داریم؟ می خواهیم رأی بدهیم؟ چه تصمیمی می خواهیم بگیریم؟
    
فیلم| ویژگی‌های قالیباف از زبان موحد
موحد بیان کرد: بعضی ها خیال می کنند اگر فضای کشور به بیرون باز شود، مشکلات حل می شود، در حالی که مدیریت خوب در کشور 50 درصد مشکلات را حل می کند.
وی گفت: ما باید به کسی رأی بدهیم که لیاقت دارد، کسی که در 21 سالگی فرمانده لشکر می شود، در نیروی انتظامی تحول و دگرگونی چشمگیر ایجاد می کند، در شهرداری عامه مردم شاهد بودند که چه تغییراتی ایجاد شد و آقای دکتر سمیعی آمدند و افتخار کردند که چنین فرد شایسته ای شهردار تهران است.
موحد افزود: اداره مجلس در بعضی جاها از سخت ترین کارها است، به همین دلیل هم مقام معظم رهبری به مجلس و هم به رئیس مجلس مدال دادند، ما از گردنه های صعب العبور با آقای قالیباف عبور می کنیم.
اکبر نیک‌زاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد  در جمع‌بندی این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت: مردم این استان بااحساس مسئولیت در این مکان مقدس جمع شده‌اند، اینجا استان ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد است.
نیک‌زاد بیان کرد: من 30 سال در مسئولیت‌های مختلف انجام‌وظیفه کرده‌ام؛ ولی هر وقت از من پرسیده شده شاخص‌ترین مسئولیت خودم را خدمتگزاری به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دانسته‌ام، چون مردم انقلابی این استان همواره ولایت‌مدار و پیشرو و اولین در لبیک گفتن به مقام معظم رهبری بوده است.
   
وی گفت: آیا غیر از این است که سوابق و برنامه‌های ایشان سرتر از دیگر کاندیداها است؟ کشور با برنامه پیش می‌رود، تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس‌جمهور شهیدمان را دیدیم، همه دلسوزان نظام به دنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس‌جمهور شهید بود بر روی دوش آقای دکتر قالیباف قرار بگیرد تا باقوت و قدرت امورات پیش برود.
    
اقدامات ایشان جلوی دیدگان مردم است، منابع و مصارف کشور مشخص است؛ ولی آن چیزی که می‌تواند کشور را پیش ببرد انجام کارهای بزرگ و ابتکاری است، همان کارهایی که در شهرداری تهران انجام گرفت، منابع مشخص بود؛ ولی با همان منابع محدود، با اقدامات ابتکاری، کارهای آن‌چنانی انجام داد.
در فصل بارندگی با سیل مواجه هستیم، در فصل گرما با بی‌آبی مواجهیم، مدیر توانمندی مثل آقای قالیباف، همان اقداماتی که در شهرداری تهران انجام داد و عرصه را برای سرمایه‌گذاران باز کرد تا بحث مترو، زیرگذر، روگذر، فضای سبز و امکانات ویژه‌ای که در تهران حاصل شد.
حبیب الله پیشوا ستاد قالیباف



حبیب الله پیشوا ستاد قالیباف

حبیب الله پیشوا ستاد قالیباف
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگرخداخواست دومیلیون هم نمی آورد نفرسوم است
United States
پیروز انتخابات دکتر پزشکیان
United States
همین جماعت نادر منتظریان رو تنها گذاشتند
Iran, Islamic Republic of
خیلی از افرادی که در استان رای میدن به قالیباف بخاطر روشنفکر بی شک
Iran, Islamic Republic of
ما با روشنفکر رای دادیم ولی اشتباه بزرگی کردیم روشنفکر برای همیشه تمام شد رای ما پزشکیان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بشینید تا دوازده هزار نفر بیان پشتتون.نتونستید نماینده بفرستید مجلس الان میتونید رئیس جمهور انتخاب کنید
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت اصول گراها ۲۰ ساله هر چه می کنند نمیرن مجلس میخان شاید رئیس جمهور انتخاب کردن ولی باز هم رای نمیارن
aaa
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود
من اطلاع دقیق دارم که حضور موحد و پیشوا و عدل و دانشی و گروه کهنه اصولگرا باعث ریزش رای قالیباف شد ...همه حاضرن به جلیلی و پزشکیان رای بدن ..به خاطر این گروه... ما به دنبال آزاد کردن استانیم
پبمان
Iran, Islamic Republic of
این اتحاد باعث حسادت خیلیا شده...بترسید از این وحدت
پرستار
Iran, Islamic Republic of
موحد ؟ای جبهه ولایت ؟ به والله اگر شما ولایتمدار بودید به جلیلی پشت نمیکردید . موحد، روشنفکر، هدایت خواه و ... در جبهه قالیباف بوی کباب شنیدند، نه آغاااااا
منصف
Iran, Islamic Republic of
جالب است ترکیبی از رانت خوران که سالها است ..
Iran, Islamic Republic of
سردار و سناتور....عدل و موحد ،، یادتونه که اسفندماه گذشته...الان ککا هستن.....
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1