تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۴۹۱۱۹۵
مجری بنیاد علوی استان:

توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در ۷۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد

۰
توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر در ۷۲ روستای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مجری بنیاد علوی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع لوازم‌التحریر در قالب پویش «مهر علوی» برای دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف خبر داد.
 به گزارش کبنا نیوز، مجری بنیاد علوی استان افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان، پویش «مهر علوی» را با همکاری خیریه‌ها و گروه‌های جهادی و مردمی برای تامین بیش از ۲ هزار بسته نوشت‌افزار با کیفیت، استاندارد و ایرانی را آغاز نمود.
نیکبخت اضافه کرد: در این پویش بیش از ۲ بسته لوازم‌التحریر اهدایی بنیاد علوی به دانش‌آموزان دهک یک تا ۴ مناطق هدف بنیاد استان، در راستای کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان و ارتقای عدالت آموزشی توزیع خواهد شد.
نیکبخت با بیان اینکه این لوازم‌التحریر در ۳ مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بسته‌بندی شده است، عنوان کرد: گروه‌های مردمی و جهادی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در پویش مهر علوی و ثبت دانش‌آموزان دهک‌های ۱ تا ۴ در سامانه بنیاد علوی، مبلغ مشارکت را واریز کنند و بسته‌ها را دریافت کنند تا در بین دانش‌آموزان توزیع کنند.
وی گفت: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، پاک‌کن، مداد تراش، مداد رنگی، لیوان، جامدادی و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود پنج میلیون ریال است که در ۷۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
نیکبخت اضافه کرد: دانش‌آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه‌های جهادی، مساجد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزشی و ارتباط با مدارس شناسایی و معرفی می‌شوند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
1