تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۴۹۲۰۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

۱۵ گزینه معرفی شده برای مدیرکلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۵
۱۵ گزینه معرفی شده برای مدیرکلی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛یکی از پست‌های مهم میان مدیران کل، مدیرکل آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد است، چرا که باتربیت و پرورش نیرو‌های انسانی در ارتباط ویژه‌ای است. از محافل و گعده‌های سیاسی استان شنیده می‌شود که چند گزینه مدیرکلی آموزش‌وپرورش برای مصاحبه به تهران معرفی شده‌اند
گفته می‌شود حدود ۱۵ نفر برای پست مدیرکلی به تهران معرفی شده‌اند، از گچساران ۴ نفر معرفی شده‌اند که آقای خادمی، نظری، رحمان کرمی از جمله این گزینه‌ها هستند، از کهگیلویه حدود ۴ نفر که دو نفر از چرام، یک نفر از بهمئی معرفی شده‌اند، از بویراحمد آقای دانش زاده، ایوب رضایی، سید نظام مرادی، خانم آناهیتا مرادیان معرفی شده‌اندبالابودن تعداد معرفی‌شده‌ها قطعاً به دلیل دغدغه‌ای است که دولت دارد و با نگاه مثبتی باید آن را دید. اما به نظر می‌رسد هنوز خیلی از افرادی که توانمندی و تجربه بیشتری دارند معرفی نشده‌اند
به گزارش کبنا، یکی از گزینه‌های معرفی شده برای مصاحبه، علی شیر زهرایی است، زهرایی رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان بوده است، او سال ۹۳ با حکم هادی زارع‌پور به‌عنوان معاون آموزش ابتدایی اداره کل معرفی شد.
یکی از گزینه‌ها ایوب رضایی است که در حال حاضر رئیس آموزش‌وپرورش بویراحمد را دارد و او هم در دوره زارع‌پور معاون آموزش متوسطه دوم بوده است.
محمود نظری مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان باشت در زمان زارع‌پور، یکی از گزینه‌هایی است که به مصاحبه دعوت شده است.
محمد جمالی سرپرست کنونی آموزش‌وپرورش استان نیز به این مصاحبه دعوت شده و گزینه مورد حمایت جدی موحد نماینده کهگیلویه است.
جمالی طی مدت یک سال اخیر عملکرد قابل‌قبولی در آموزش‌وپرورش از خود ارائه داده و شاید او گزینه‌ای باشد که با حمایت موحد ابقا شود.
یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی، به عملکرد مدیران و هم راستا بودن با اهداف دولت پزشکیان توجه دارد. رحمانی گفته است «در چهارچوب سیاست‌های دولت عمل می‌کنیم و بدون شک فضا برای کمک به توسعه توسط شایستگان فراهم خواهد شد.» وی با تأکید بر اینکه برای کمک به توسعه و رفع کمبود‌ها نیاز به همراهی همه نخبگان، افراد صاحب‌نظر، فعالان حوزه‌های مختلف و... داریم، عنوان کرد: «خود را فرزند کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم و با ظرفیت‌های کم‌نظیر، ضعف‌ها و مشکلات این دیار آشنایی کامل دارم.»
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: «مشی ما باید مشی دولت دکتر پزشکیان باشد و تأکید آقای پزشکیان رئیس‌جمهور محترم کشورمان بر مباحث نخبگی، کارشناسی بوده و در مناظراتشان همیشه اعلام می‌کردند که نظر نخبگان و کارشناسان را بگیرید.»
بر اساس این گزارش، گزینه‌های مطرح شده طی فرایند قانونی به تهران معرفی شده‌اند، هیچ منبع رسمی‌ای دراین‌خصوص صحبت نکرده است، باید صبر کرد و تا تعیین مدیرکل آموزش‌وپرورش منتظر ماند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

واکنش عراقچی به اظهارات بایدن

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی نسبت به عواقب اظهارات اخیر ...
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
1