تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۸۹
یادداشت /

چهره آشنا و توانمند شورای شهر یاسوج

۱۶
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چهره آشنا و توانمند شورای شهر یاسوج
کبنا ؛بی تردید باید کیوان آشنا در شورای پنجم شهر یاسوج را یکی از اعضای موفق و ماندگار این شورای پر حرف و حدیث دانست. شورایی که از روز اول از بیرون و درون آن برای بر زمین زدن آن بسیاری‌ها تلاش کردند، برنامه ریزی کردند و ائتلاف‌هایی تشکیل دادند که نه مبنای قومی داشت، نه مبنای سیاسی و نه مبنای کاری بلکه تنها و تنها دنبال ضربه زدن به شورا و شهرداری بودند که نحوه انتخاب آنها از بهترین جلوه‌های حضور و دخالت مردم در سرنوشت خودشان در کشور است.
 با وجود همه هجمه‌ها و فشارها اما عقلانیت در شورای پنجم تسلیم نشد و تعداد کمتری از اعضای شورا در سال‌های پایانی با ایستادن بر تعهد و سوگندی که در مقابل مردم ادا کرده بودند و در قبال آن مسئولیت داشتند کار و خدمت را بر هر حاشیه و غوغایی ترجیح دادند.
 مردم شهر یاسوج کارشکنی‌ها و فشارها علیه شورای پنجم را فراموش نخواهند کرد. کمتر هفته‌ای بود که شاهد یک برنامه و رفتار علیه شورا و برنامه‌های آن نباشیم و متاسفانه به بدترین شکل ممکن فرصت کار و حرکت در مسیر توسعه از شهر گرفته شد. نکته تأسف برانگیزتر آن که در دل شورا نیز کسانی بودند که در این مسیر سنگ اندازی کردند و اندک اعضای شورا را که قصد داشتند با اراده و دغدغه بلند به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند را در زیر شدیدترین فشارها و تخریب‌ها قرار داند.
 بحران کرونا و پاندمی این ویروس در سطح جهان حادثه تلخ و بزرگی بود که در سال 98 آغاز شد و خسارات و آسیب‌های بسیاری بر شورا و شهرداری وارد کرد. شهرداری به عنوان یک نهاد مهم که بخش اصلی درآمد آن از قِبَل طرح‌های و برنامه‌های شهری است بواسطه این ویروس به یک تعطیلی مطلق در بخش درآمدها کشیده شد و از این ناحیه مرارت و فشار بسیاری بر شورا و شهرداری‌ها وارد گردید که همچنان ادامه دارد. در چنین شرایطی سر پا نگه داشتن شهرداری یاسوج و ممانعت از وارد شدن کوچکترین خللی به خدمات مهم این نهاد نیازمند یک برنامه ریزی و اراده مهم بود که چنین موضوعی اگر چه بسختی اما شورای پنجم در کنار شهرداری یاسوج آن را با تمام وجود دنبال کردند.
در این مسیر سخت و پر فراز و نشیب نقش کیوان آشنا یک نقش مهم و انکار ناپذیر است. جوان خوش ذوق و خوش ایده‌ای که در اولین دوره حضورش در شورای شهر بزرگ و مهم یاسوج بدور از هیجان و احساسات و با نگاه کارشناسی و همزمان در کنار تعامل و ارتباط همیشگی با شهروندان محل رجوع مردم بوده و است و ثابت کرد که در شرایط سخت و با وجود فشارها نیز می‌توان در مسیر خدمت به مردم موفق بود. می‌توان به دور از حاشیه‌ها و ایجاد جنجال‌های بی مورد بر کار و خدمت تمرکز داشت.
 
 حالا در آستانه انتخابات ششم شورای های اسلامی شهر و روستا این چهره جوان با کوله باری از تجربه و دانش بار دیگر در معرض انتخاب مردم فهیم شهر یاسوج قرار گرفته است. قطعاً آشناها یک فرصت و ظرفیت برای شهری هستند که با وجود ظرفیت و پتانسیل بالا در بیشتر بخش‌ها تاکنون آن گونه که شایسته و بایسته است به حق و حقوق خود نرسیده است. آشنا در شورای فعلی گرفتار دو مشکل فشار و تخریب‌ها از یک سو و بیماری مهلک کرونا بودند و قطعاً در آینده و با حل و مدیریت این مشکلات فرصت برای حرکت بزرگ و اساسی مهیاتر خواهد بود.
 شورای شهر یاسوج فرصت آزمون و خطای مجدد ندارد این شهر به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب کشور و یکی از مقصدهای مهاجرت در سطح جنوب غرب کشور نیازمند نگاه و فکر و اندیشه علمی و کارشناسی است و کیوان آشنا یکی از شایسته‌ترین گزینه‌ها برای تحقق افق‌های پیش روی یاسوج است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اگر توانمند بود حداقل همون اسفالت پشت سرش توی عکس رو ترمیم میکرد.
صفا
Iran, Islamic Republic of
مردم اگه غیرت به خرج دهند نباید به شورای فعلی رای بدن ما فقط درگیری و جدل چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
چون آشناست با شما
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدم شورای دور پنجم ای وای حاتم پیام شهرداری مادوان نابود کرد با شهردارش و شما و اکبری تبار هم شهر یاسوج هیچ کس رای به شماها نخواهد داد چون هدف شما رشد توسعه شهر نیست بجز مانع شخصی خودتان
Iran, Islamic Republic of
عامل تمام خرابی های شورا کیوان اشنا بود
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که برای رضای خدا کار کرد کیوان اشنا بود درشورا حرف مفت نزنید خواهشا
قائد گیوی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
که جمع کن جون خوت مردم بدبخت کردید
Iran, Islamic Republic of
کیوان اشنا بخدا موفق نخواهی شد مطمئن باش
Iran, Islamic Republic of
شورای پنجم که بودی چه عمل کردی داشتی مردم باید بیدار باشند دیگه رای ندید به این افراد
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدم . هیچکدوم از اعضای شواری دوره پنجم و قبل تر هیچ عملکردی مثبتی نداشتن و هیچکونه رشدی برای توسعه شهر و برنامه ریزی هدف دار نداشتند فقط تنها کار و عملکردشون برای منفعت خودشون کارهای انجام دادن از جمله به کار گرفتن نیرو در بدنه شهرداری .دست بردن تو مناقصات به افراد خاص . انتصاب افراد خاص در پست های مدیریتی نزدیک به خود ....ما که هیچ عملکرد مثبی از اعضای شورای شهر یاسوج برا برنامه ریزی شهری و توسعه چشمگیر و به روز شدن یه شهر مطلوب و ایده ال ندیدیم فقط معامله گری حکم فرما بود
Iran, Islamic Republic of
هیچ گونه عمل مثبتی نداشتن شورای پنجم فقط با کار کرفتن نیروهای غیر بومی از دهدشت تا چرام تا لنده که باید تا 10سال این نیروها توی مناطقخودشاان کار کنن ولی امثال همین اقایون شورا وشهردار اوردن یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خانم هرکس ندید تو دیدی از شهرداری چرام اوردنت یاسوج خدا جای حق نشسته ثواب کردن خوب نیست تو بیا عمران ابادی کن جمع کن
صادق
Iran, Islamic Republic of
این اقا برای چه کسی داره دست تکون میده؟
جمعیت میلیونی ط فدار یا دشت بی انتهای هیچکس
خخخخخخخخ
در چهره و عکس ایشان صداقتی نمیبینم که بخوام بهش رای بدم
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر مهند س کیوان اشنا
Iran, Islamic Republic of
صداقت
مسعودقلمکاری
Iran, Islamic Republic of
مهندس اشناانسانی پاک وزحمت کش بوده درطول دوره گذشته موفق باشید
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1