تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۳۴۶۱۲
متن ارسالی:

مدیریت شهری دهدشت نیازمند حقوقدان است

فرشید محمدی
۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مدیریت شهری دهدشت نیازمند حقوقدان است
کبنا ؛شوراهای شهر نقش مهمی در کیفیت زندگی مردم و سطح توسعه یک شهر دارند، این نهاد مردمی باید متشکل از افرادی با تخصص‌های مورد نیاز شهر باشد. بزرگ‌ترین مشکلاتی که در زمینه شهرداری و حوزه مدیریت شهری وجود دارد به دلیل اجرایی نشدن دقیق قوانین و آئین نامه‌های مربوطه است.
پس اداره امور شهر در کنار متخصصین معماری، شهر سازی، محیط زیست، اقتصاد، بهداشت عمومی و... به شدت نیازمند حضور افراد حقوقدانان هم می‌باشد.
 علاوه بر بحث تخصص گرایی برای شورای شهر، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفت، عدم توجه به هیجانات قومی قبیله‌ای و انتخاب کورکورانه است. اینکه یک کاندیدا منتسب به قشر یا طایفه‌ای باشد نمی‌تواند دلیلی برای انتخاب به حساب آید.
 متاسفانه شهر دهدشت با دردهای زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، و مردم باید در انتخاب‌های خود همه جوانب را در نظر بگیرند و فقط بر اساس قوم یا جناح‌های سیاسی انتخاب نکنند.
خوشبختانه در این دور از انتخابات شورای شهر دهدشت شاهد حضور جوانان تحصیلکرده زیادی هستیم که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.
«اکبر صلاحی» جوانی خوش سابقه و حقوقدان است که چشم خود را بر روی گرایش‌های سیاسی و قومی بسته است و برای خدمت صادقانه وارد انتخابات شده است.
«صلاحی» پتانسیل‌های بالایی در زمینه ارتباط با مدیران و افراد سیاسی دارد، امیدوارم با حمایت نخبگان اجتماعی و کسب آرای بالا به  حضور در صحن شورای شهر راه یابد تا شاهد تغییرات زیادی در دهدشت باشیم.
---------------------------
فرشید محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما

ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
کار شهر دهدشت به جایی رسیده / ! بهش بگید برو تووو همون بنگاه ماشین فروشی
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
1