تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۳۸۱۰۱
یادداشت ارسالی؛

به بهانه مظلومیت روشنفکر؛ شما فحش‌تان را بدهید

۱۷
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
به بهانه مظلومیت روشنفکر؛ شما فحش‌تان را بدهید
کبنا ؛ مهوش طالبیان پور - داستانی هست با یک مضمون اما به شکل‌های مختلف؛ ما از یک شکل خاصش کمک می‌گیریم برای انتقال راحت‌تر آنچه که باید:
گویند فردی با یک چماق وارد داروخانه‌ای شد، از متصدی داروخانه پرسید: آقا نفت دارید؟» پاسخ متصدی داروخانه منفی بود. مشتری با چوب روی ویترین کوبید و آن را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که در آن نفت نمی‌فروشند.
روز دوم وارد همان داروخانه شد از همان آقا پرسید، نفت دارید؟ و باز هم پاسخ منفی شنید. مشتری دوباره با چماقش بخشی از ویترین را شکست و گفت: مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که نفت ندارد.
روز سوم، صاحب داروخانه برای جلوگیری از خسارت بیشتر، مقداری نفت تهیه کرد و در ویترین گذاشت. مشتری وارد شد و گفت: آقا نفت دارید؟ متصدی گفت: بله. او چماقش را محکم‌تر از دو روز گذشته بر ویترین زد و گفت: این داروخانه است یا نفت‌فروشی؟ مرده‌شور داروخانه‌ای را ببرد که نفت دارد!
روز چهارم باز هم مشتری وارد داروخانه شد. تا خواست بپرسد که «نفت دارید؟» متصدی داروخانه گفت:  نفت را بهانه نکن. زود باش شیشه را بشکن و برو تا به کارمان برسیم.
حالا حکایت مهدی روشنفکر و حملات همه جانبه عده‌ای اندک اما پر سر و صدا است که بی راه نیست اگر آنها را شعبان بی‌مخ‌های میدان سیاست استان بنامیم.
 چه مهدی روشنفکر در میان مردم حضور یابد تا درد و دلشان را بشنود، چه اندک زمانی و در زمان تشدید کرونا جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم فاصله فیزیکی بگیرد و ارتباطش را مجازی کند. چه چهره‌ای کشوری به استان دعوت کند چه نکند، چه دیداری با مدیران ملی داشته باشد چه نداشته باشد، چه در مجلس سخنرانی کند چه نکند، چه در موضوعی اظهار نظر کند چه نکند و چه و چه و چه، عده‌ای قلیل در هر صورت شمشیرشان را برای مهدی روشنفکر از رو بسته‌اند.
 نماینده بویراحمد، دنا و مارگون شفاف و واضح در سخنرانی عمومی بیان می‌دارد با فلان طرح مخالف است این عده قلیلِ پر سر و صدا می‌گویند نهههه تو موافقی.
اگر جناب نماینده آل کند آنها می‌گویند نه تو بل کردی اگر بل کند می‌گویند آل کردی.
شما ببینید میزان وقاحت و بی مخ بودن سیاسی و رسانه‌ای این عده قلیلِ پر سر و صدا را. شما ببینید میزان مظلومیت نماینده مرکز استان را؛
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در روز روشن در مجلس حضور داشته است، تصاویر تلویزیونی نه یک بار که چند بار حضورش را به تصویر کشیده‌اند، اما همین عده قلیلِ پر سر و صدا می‌گویند که نههه، نماینده امروز در مجلس حضور نداشته است.
حالا این یک موضوع روشن‌تر از خورشید است که اینچنین در صدد انکارش بر می‌آیند خدا بخیر کند مسائل دیگر را.
ما تعارف نداریم اهل با لکنت سخن گفتن هم نیستیم؛ بخاطر پاره‌ای مسائل دلخوری‌مان از مهدی روشنفکر رو هم داریم در واقع در پاره‌ای مسائل انتظار به طریق دیگری عمل کردن را داشتیم و داریم؛ اما دیگر بی انصاف بوده‌ایم اگر نخواهیم این میزان مظلومیت را فریاد بزنیم. آسیاب به نوبت اگر امروز در مقابل این عده قلیلِ پر سر و صدا قلم‌مان و قدمان علم نشود فردا روزی پتک‌شان بر سر خود ما و جامعه‌مان و استان‌مان فرود خواهد آمد.
باور کنید همین فردا (این نوشته شنبه شب ۳۰ مرداد نوشته شده) اگر روشنفکر در موافقت با وزیری صحبت کند یه چیزش می‌گویند، اگر در مخالفت با وزیری صحبت کند یه چیز دیگرش می‌گویند و اگر هم کلاً سخن نگوید به شکل دیگری فحش‌شان را می‌دهند.
مخاطبین گرامی و فعالان عزیز رسانه‌ای توجه نمایند ما به هیچ وجه مرادمان نقد کردن نیست؛ نقد کردن یه بحث است و اینکه به دروغ موضوعی را خودمان بسازیم، و وقیحانه بال و پرش دهیم و به بهانه‌اش کسی را یا طرفدارانش را فحش بدهیم موضوع دیگری است.
به قول نوشته‌ای که با همین مضمون و در مورد یک چهره کشوری نوشته شده بود؛ کسی که بنایش بر فحش است بجای نقد و گفتگو، خودش موضوع دروغین می‌سازد و به بهانه اون موضوع جعلی فحشش را می‌دهد.
بنابراین آقایان محترم شما فحش‌تان را بدهید، شما چماق‌تان را بر ویترین داروخانه بزنید و بشکنید، بعد بروید پی کارتان، مهدی روشنفکر مسیر خودش و راه خودش را می‌رود. مسیری که مسیر درستی است و اگر خدا بخواهد با حذف و صاف کردن برخی پَخی‌ها میزان‌تر و درست‌تر هم می‌شود.
 
یا حق
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خواهشا یک نگاه میدانی به اوضاع نابسامان ادارات و سطح شهر یاسوج داشته باشید بعد جانماز آب بکشید و دفاع نابجا از آقای روشنفکر نکنید
Iran, Islamic Republic of
بنگو قلم چي ومرزداران تهران ول ايكنن واي دوكلمه تا دور بعد شكست اساسي تر نخرن😉
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خودت بخون بنویس چه نوشتی
Iran, Islamic Republic of
خا باشه، تو درس میگی، گریه نکن
Iran, Islamic Republic of
توهین ب منتقدین
دردمند
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم همه این‌حرفها در جهت مظلومیت جلوه دا ن روشنفکره ،، آقای روشنفکر با شعار بویراحمد متحد وارد میدان شد همه ما دیدیم مدیرانی که بکار گرفته شد قریب به۹۵ درصد از طایفه محترم خودش بود اون ۵ درصد هم از هم ولایتی های خودش از سایر طوایف بود بحث ما اینه کار مفید و زیربنایی داشته باشن ایشون با توجه به ظرفیت و پتانسیل دکتر روشنفکر واقعا ایشون حد توانش همینه واقعا بیشتر از این‌نمیتونه هر چند از لحاظ شخصیتی انسان متدین و از خانواده شهداست ولی برا نمایندگی واقعا نمیتونه قدرت چانه زنی و رایزنی داشته باشه
حمید کام
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی انسان است دنبال کار است اهل ریا و هیاهو نیست خوشحالم از عملکرد نماینده بویراحمد بزرگ وقطعا کسانی که انگ میچسپونن افرادی هستن که کار غیر قانونی و دنبال چپاول هستن... نماینده مردم دار فقط حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
طرفدار روشنفکر و هیچ کس دیگر نیستم اما انصافا عده ای نمیدونن نقد چی هست و تخریب کردن چی هست...یه عده توی استان ما فقط بلدند خودشان را برجسته کنند هیچ کاری هم برای مردم نکردن..همان عده ای که همیشه طلبکار مردمند...
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا از خود مهم پنداری
پناه بر خدا از توهم
پناه بر خدا از قلم افراد نا آگاه و مغرض
عزیز من متاسفانه همین امثال شما هستید که با توهم توطئه مانع برنامه ریزی صحیح توسط نماینده محترم می شوید.
آنقدر ایشان را درگیر حاشیه کرده اید که متن را فراموش کرده اند.
یک روز برای ایشان دشمن خیالی به تصویر می کشید و روز بعد به همین دشمن می تازید.
چه اتفاقی افتاده است که شما این دفاعیه را نوشته اید.
ما که در رسانه ها مورد خاصی که متناسب با این دفاعیه باشد چیزی ندیدیم.
اجازه بدهید آقای روشنفکر با سعه صدر و دور از حاشیه به امور شهرستان های خود بپردازند.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد تازه مسیرش را پیدا کرده ، ما پشت سر نماینده ی مردمی هستیم کاری به سیاسی بازی عده ای منفعت طلب که از نماینده شدن روشنفکر متضرر شده اند نداریم ، راه روشن است و ما بیدار
تیمور محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر بجای انتقاد از بیان مشکلات توسط مردم در مجلس دفاع از استانتان کنید ؟؟؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو لازم نکرده ضعفهای نماینده را توجیه کنی مردم خودشان عاقل تر از این حرفها هستن
تلزالی
Iran, Islamic Republic of
سلام
ما متاسفانه به همین شکل رفتار میکنیم همدیگر را میکوبیم به عبارتی هیاهو برای هیچ،برادر من الان نماینده همه ماست نماینده شهرمان در مجلس هست از نسل و تبارمان هست خودمان را جای ایشان بگذاریم آیا همین قضاوت را می پذیریم طرف کشتی گیر نیست از دور میگه لنگش کن الان در این شرایط که کرونا بی محابا می تازد تحریم که جای خود آیا نماینده مجلس باید رو در رو شود در مجلس هم قطعا ایشان یا موافق هست یا نیست ولی قوانین مجلس طوری هست که تعداد موافق و مخالف و زمان ملاک هست و قطعا در این موارد یا به نفع هم کنار می روند یا از طریق قرعه مشخص می‌شود چرا بدون مستند حرف بزنیم و آبروی بنده خدایی را ببریم ایشان شخصیتی پاک،مومن،متعهد،دلسوز،و متواضع هستند و الحق و الانصاف پیگیر بنابراین گذشت زمان همه چیز را اثبات می‌کند زود پیش‌داوری نکنیم که امریست مذموم .
اهالی مختار
Iran, Islamic Republic of
درود وصدآفرین برقلمتان که چه نیکو نوشتید.واقعا مردم خجالت بکشند .عملکرد روشنفکر را ناباورانه باید قبول کنیم انصافا به دور از هرگونه تعصب سیاسی عملکرد قابل قبولی تاکنون از خود برای استان به نمایش گذاشتند وبه مردم نشان دادند که به دنبال کارهای اجرایی وزیرساختی وعمرانی که جنبه منافع عمومی برای استان داشته باشد، هستند.
خداحفظش کنه .انشاالله سلامت وتندرست باشند.
...
Iran, Islamic Republic of
خواهشا الکی تطهیر نکنید
کو فعالیت های یک نماینده مرکز استان حداقل سایر استان ها رو ببینید...

توی مجلس هم که خیلی فعال نیستن...
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مخاطبین عزیز هدف نگارنده ازاین همه مظلوم نمایی وقیاسهای نابجا برای فردی که درجایگاه وکالت شهرستان نامداری مثل بویراحمداست بیشترمطرح کردن خود ورزومه سازی است واگرایشان نمیتوانند ازخوددفاع کند چطورمیخواندازموکلینش درسه شهرستان شاخص استان دفاع نمایند ضمن اینکه تاکنون عملکردشاخص وقابل دفاع نداشته واینهمه قوم گرایی واصرارشون براین موضوع جزنفرت وعقب گردبرای ایشان وموکلین نخواهد داشت و.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
مگه ما هم نماینده داریم
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1