کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی خطاب به رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندارکهگیلویه و بویراحمد

واکنش اعتراضی معلولان و جامعه هدف به گزینه مدیرکلی بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد/بهزیستی را فدای معاملات سیاسی نکنید

15 آذر 1400 ساعت 23:49

واکنش جامعه هدف بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به احتمال انتصاب گزینه مدیرکلی خارج ازمحموعه بهزیستی


بعداز شنیده هایی از اعلام و‌گمانه زنی برخی رسانه ها از احتمال انتصاب یک چهره خارج از مجموعه بهزیستی به عنوان مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ؛جمعی از جامعه معلولین و جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی خطاب به مدیر سازمان بهزیستی کشور ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگان استان اعتراض خود را نسبت به این انتصاب اعلام و رسانه ای کردند که عیناً منتشر می گردد.

 
بسمه تعالی 
ریاست محترم بهزیستی کشور 
 
استاندار محترم کهگیلویع و بویراحمد 
و
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 
 
احتراما باستحضار عالی جنابان می رساند ما گروهی از جامعه هدف بهزیستی از استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتصاب مدیری خارج از مجموعه بهزیستی به عنوان مدیرکل اعتراض داریم و هشدار می دهیم منافع معلولان و جامعه هدف بهزیستی را مورد معاملات سیاسی قرار ندهید.
 
جناب آقای دکتر قادری و دکتر احمدزاده از شما مدیران کشوری و استانی دولت کار و‌کرامت آقای رئیسی که دولت خود را دولت امید محرومان نامیده است با انتصاب افراد خارج از مجموعه بهزیستی دل جامعه هدف را از این دولت ناامید نکنید .
 
مدیری که خارج از مجموعه بهزیستی است نمی تواند در این مجموعه موفق باشد چرا که این مجموعه نیاز به نیروی متخصص و دردآشنا بدون سیاسی کاری دارد تا بتواند گوشه ای ازآلام و دردهای جامعه هدف را بکاهد و خوشبختانه در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیروهای تحصیلکرده و متخصص و آشنا به مجموعه وجود دارد.
 
چه ضرورتی دارد که انتخاب مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خارج از مجموعه باشد که از هم اکنون صدای اعتراض جامعه هدف بلند شده است لطفا بهزیستی را وارد بازی ها و معاملات سیاسی نکنید.
 
چرا که به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را بگذارید ناخدای بهزیستی فردی آشنا و متخصص از درون مجموعه بهزیستی باشد.
 
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
 
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار 
 
 
جمعی از معلولین و جامعه هدف بهزیستی شهرستان های کهگیلویه ؛لنده؛بهمئی و چرام و یاسوج
 
 
آذرماه ۱۴۰۰


کد مطلب: 442084

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/442084/واکنش-اعتراضی-معلولان-جامعه-هدف-گزینه-مدیرکلی-بهزیستی-کهگیلویه-وبویراحمد-فدای-معاملات-سیاسی-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1