تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۷۸۷
در کهگیلویه و بویراحمد؛

پاسخ کاربران فضای مجازی به سازمان برنامه و بودجه؛ با عقل جور در نمی‌آید!

۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ کاربران فضای مجازی به سازمان برنامه و بودجه؛ با عقل جور در نمی‌آید!
کبنا ؛مطلبی در پایگاه خبری کبنا نیوز با عنوان «سازمان برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه!» منتشر شد [کلیک کنید] که سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به آن جوابیه داد. [کلیک کنید] اما پاسخ این سازمان نتوانست افکار عمومی را قانع کند و کاربران فضای مجازی واکنش متعددی به جوابیه سازمان برنامه و بودجه استان نشان دادند.
به گزارش کبنا، یکی از کاربران فضای مجازی در مطلبی نوشت: وقتی جوابيه سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد را خواندم نمي‌دانستم بخندم يا به اينكه فكر مي‌كنند اين روزها جامعه و نخبگان اين خطه روشن نيستند، گريه كنم.
آقايان سازمان بودجه و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
قرار نيست برای هر ادعايی مدعی شويد. قدری انصاف به خرج دهيد. ناگزيريم براي تنوير افكار عمومی روشنگری كنيم:
- هفته پيش تخصيص نقدی سفر رييس جمهور را ابلاغ فرمودید و عدد نهايی تخصيص ٢٧٣٧٥١٠ ميليون ريال بود كه از مجموع اين عدد فقط دو طرح مربوط به حوزه گچساران بود و آنهم ١٤٣٩٠٠ ميليون ريال مربوط به جاده باشت شابهرام و ياسوج باباميدان كه مشخص است بيشتر خرج كدام محور ميشود و ديگری جاده باباميدان گچساران برای تكميل شلالدون ٤١٠٠٠ميليون ريال يعنی سر جمع چيزی كمتر از ٥-٦ درصد به اين دو شهرستان تعلق ميگيرد و اگر تمايل داريد، ريز بقيه طرحهای ديگر حوزه ها را تقديم كنيم.
- ليستی از طرحها را ارائه فرموديد كه صرفا به طرحهای گچساران و باشت ميپردازيم و لطفا اين منطقه را به طرحهاي هوايی و قبلی حواله ندهيد
- نوشته‌ايد 400 ميليارد تومان طرح سوخت سبز زاگرس يا مردم بهتر بدانند همان طرح بيواتانول خان احمد. آقای سازمان برنامه و بودجه اين طرح الان حداقل دو هزار ميليارد تومان منابع ميخواهد. مصوب كردند بعد از اينكه طرح اوليه آن در كرمانشاه به بهره برداری رسيد از محل درآمد آن پول خرج اين طرح شود. قرار است دو سال ديگر كرمانشاه به بهره برداری برسد. ما را به عالم غيب حواله ندهيد. خدا كند آن شود كه شما مي‌گوييد!
- نوشته‌ايد ٤٠٠ ميليون دلار پتروشيمی گچساران. احتمالا منظورتان پتروشيمی دوم باشد كه سال ٩٩ شروع شد و اعتبارش هم از منابع هلدينگ خليج فارس تامين شده است. شما اگر ميخواهيد لطفی به گچساران كنيد پتروشيمی سوم را شروع كنيد و اين اعتبار را به آن دهيد و نگذاريد خوراك توليدی پتروشيمی گچساران در خط غرب وارد شود و به آذربايجان برود!
- موضوع 265 ميليون دلار نفت و گاز كه يك توهين آشكار به شعور مردم است. برادران عزيز؛
شركت نفت تصويب كرده ٧ ميليارد دلار در چاه‍‌های مناطق نفت خيز هزينه كند چاه‌ها را عميق تر كند و آخرين ريشه های نفت گچساران را بمكد و صادر كند و خرج اتوبانهای تهران كند. اين چه ربطی به گچساران دارد؟
تا آنجايی هم كه يادمان ميايد قرار بود سه ميليارد دلار هزينه كنند و از اين محل يك پالايشگاه نفت بسازد. ميشود لطف كنيد بخاطر منافع مردم اين يك قلم را خط بزنيد؟
- كارخانه گياهان دارويی هم كه دو ساله قرار است به بهره برداری برسد از محل منابع ستاد اجرايی.
مي‌شود خواهش كنيم همه اينها را خط بزنيد از همان اعتبارات نقدی دولت فقط بيست درصد به گچساران و باشت بدهيد؟
آقایان سازمان برنامه به قول شاعر:
زيباتر آنچه مانده ز بابا از آن تو
بد اي برادر از من و اعلا از آن تو
اين تاس خالي از من و آن کوزه اي که بود
پارينه پر ز شهد مصفا از آن تو
يابوي ريسمان گسل ميخ کن ز من
مهميز کله تيز مطلا از آن تو
آن ديگ لب شکسته صابون پزي ز من
آن چمچه هريسه و حلوا از آن تو
اين غوچ شاخ کج که زند شاخ، از آن من
غوغاي جنگ غوچ و تماشا از آن تو
اين استر چموش لگد زن ازآن من
آن گربه مصاحب بابا از آن تو
از صحن خانه تا به لب بام از آن من
از بام خانه تا به ثريا از آن تو
کاربر دیگری هم نوشت: هر طوری حساب می‌کنم چهارصد میلیون دلار با عقل جور در نمیاد. چرا ریال را تومان و تومان را با دلار می‌زنید، تیم بحرینی؟

بیشتر بخوانید:

سازمان برنامه و بودجه شهرستان کهگیلویه!

توضیحات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنا
نام شما

آدرس ايميل شما

سی ناصر
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای کمایی
خدا وکیلی خودت هم نمی دونی چ می کنی، تا دیروز که اقای تاجگردون میلیارد میلیارد اعتبار برا گچساران و باشت می اورد و جاده می کشید و ابرسانی می کرد حرفی نمی زدی دنبال اون هم افتاده بودی، مث اینکه یادت رفت تا چن ماه پیش درخصوص طرحهای پیوست قانون استان چه نظری دادی که اقای تاجگردون طرحهایی بدون داشتن مجوزهای کمیسیون ماده 23 تعریف کرده و همه در لایحه بودجه 1401 خط خوردن، بار ها هم گفتم شما که از بودجه، اقتصاد حالیتون نی سعی کنید ساکت بمونید
برادر عزیز دسته گلی که اقای تاجگردون در سالهای گذشته به اب داد کار دست شهرستانهای باشت گچساران دادهمه طرحهای فاقد مجوزماده 23 بوده و همه خط خوردن، قطعا اعتبار شهرستان نسبت به قبلا کم خواهد شد حالا کی باید از زحمات رئیس سازمان مدیریت استان در تهران براتون بگه که دنبال مجوز ماده 23 همین طرحهای فاقد اعتبار و راکد شما مو رو می بینید و ما پیچش مو
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
1