تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۵۱۷۷۵
یادداشت ارسالی؛

نقدی بر صحبت‌های روشنفکر در صحن علنی مجلس؛ هدر دادن فرصت‌های طلایی حوزه بویراحمد و دنا

۸۰
۱۷
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر صحبت‌های روشنفکر در صحن علنی مجلس؛ هدر دادن فرصت‌های طلایی حوزه بویراحمد و دنا
کبنا ؛صحبت‌های مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با واکنش متعدد کاربران فضای مجازی روبرو شد. یکی از کاربران فضای در مطلبی نوشت: مهدی روشنفکر با ادعای انقلابی‌گری تأیید صلاحیت شد و اکنون با زبان معتقدان به لزوم «اصلاحات ساختاری»، سخن می‌گوید؟!
آیا او خودش را فریب می‌دهد؟
مهدی روشنفکر، نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا و مارگون، در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی به گونه‌ای سخن گفت و به صورتی عجیب و ناگهانی نقش منتقد را گرفته و در صحن علنی مجلس فریاد زد و مدعی وجود لشکری از مفسدان و متخلفان شد.
عجیب‌تر آنکه او پازل حمله همه جانبه خود را تکمیل کرده و این فساد‌ها را حاصل ساختاری معیوب و فسادزا در کشور دانست که از درون آن نیز سلاطین مافیا‌های مختلف تولید می‌شود.
او به سلطان‌های متعدد فساد در کشور اذعان نموده و از لشکر فاسدان در کشور یاد کرده است. روشنفکر در این نطق، به ضرورت «اصلاحات ساختاری» اشاره کرد و از اینکه به منتقدان، انگ «غربزدگی» می‌زنند، اظهار تأسف کرد.
اصلاحات ساختاری، اصطلاحی است که در ماه‌های اخیر به صورت هدفمند و بصورت پررنگ توسط برخی مخالفان نظام و ساختار حاکمیت موجود و برخی براندازان بیان می‌شود. اما معتقدان به نظام این شعار را به براندازی نرم تعبیر می‌نمایند و معتقدند که اصلاح ساختار شعار خوش فرم شده و شکل نرم همان شعار براندازی است.
به نظر می‌رسد که روشنفکر با توجه به شرایط و فضای مردم بویراحمد و کاهش چشمگیر اقبال عمومی به‌ایشان و عدم موفقیت محسوس در عملی ساختن حداقل‌های شعار‌ها و وعده‌هایش و نیز جدا شدن طیف‌ها و چهره‌های مختلف و حتی برخی نزدیکان و همراهان شناخته شده‌اش، این بار دست به مانور دیگری برای بازی با افکار عمومی‌زده و با بیان سخنان ناصواب و نزدیک به گفتمان مخالفان سرسخت ساختار‌های حاکمیتی و براندازان معتقد به «اصلاحات ساختاری»، تلاش می‌کند بخشی از آرای مخالفان را به سمت خود جذب نماید.
شاید او با این گونه سخنان می‌خواهد هزینه رد صلاحیت احتمالی خود را بالا برده و از خود چهره‌ای منتقد و مطالبه‌گر نشان دهد.
این نطق وهن مردم ولایتمدار حوزه انتخابیه و پاس گلی به مخالفان نظام است. شایسته است هیأت ناظر بر رفتار نمایندگان و سایر مبادی ذیربط هر چه سریع‌تر و برای پیشگیری از تکرار چنین ادبیاتی آن هم از تریبون رسمی مجلس به موضوع ورود کرده تا بیش از این نظام اسلامی توسط برخی افراد بی‌ملاحظه خدای نکرده مورد خدشه قرار نگیرد.
 
بیشتر بخوانید:

مهدی روشنفکر: آیا با این ساختارها که خود مُوَلِد مافیا و سلطان هستند، می‌توان به جنگ مافیای جهانی رفت؟ / فراری دادن نخبگان به آغوش بیگانگان، خستارتش کمتر از ترور دانشمندان نیست / مدارس غیردولتی با شهریه‌های نجومی با حوزه آموزش تعارض منافع دارد

هدردادن فرصت‌های طلایی توسط روشنفکر

کاربر دیگری در فضای مجازی نوشت: طبق قانون آیین‌‏نامه داخلى مجلس شوراى اسلامى هر نماینده مجلس به قید قرعه ۷ دقیقه نطق میان دستور دارد.
این فرصت بدون توجه به سطح سواد و موقعیت نمایندگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا بتوانند صدای موکلان خود باشند و مشکلات حوزه انتخابیه خود را به گوش مسئولان برسانند.
مهدی روشنفکر امروز نطق هفت دقیقه‌ای را انجام داد و بدون آنکه از مصائب و مشکلات حوزه انتخابیه خود سخن براند مثل همیشه محافظه کارانه یکی به نعل زد و یکی به میخ!
مهدی روشنفکر در این نطق مصداق عینی ضرب المثل معروف لری بود که می‌گفت:
«دای تو خوب ایگی روی قربونت برم تو هم بد نیگی»
مهدی روشنفکر هنوز هم لب مرزی حرکت می‌کند و به راست چشمک می‌زند و به چپ لبخند. هم از دولت جدید تعریف می‌کند هم منتقدان دولت قبل را نقد می‌کند. غافل از اینکه اینگونه رفتار‌ها سالهاست برای مردم نخ‌نما شده است.
مهدی روشنفکر گمان می‌کند می‌شود همزمان با همه بود ولی با هیچ کس نبود!
چرا او فرصت طلایی خود را هزینه نقد فلان قانونی می‌کند که فلان جوان از آن قانون متضرر شده است و با طرح نظرات متناقض همان جوان سطحی نگر در فضای مجازی، این فرصت طلایی را هدر دهد؟
آیا مهدی روشنفکر از میزان خسارات وارده به مردم در اثر سیل اخیر که مبلغ آن ۶۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است بی‌خبر بوده است یا ارزش آن را کمتر از مشکل استخدام آن جوان می‌داند؟!
آیا مهدی روشنفکر مشکلات آب شرب بخش لوداب و توت نده و سادات محمودی و وعده شهرستان شدن لوداب را فراموش کرده یا ارزش آن مردم را کمتر از استخدام آن جوان می‌داند؟!
آیا مهدی روشنفکر چالش بزرگ راه‌اندازی ادارات در شهرستان مارگون را نمی‌دانند یا ارزش آن را کمتر از استخدام آن جوان می‌دانند؟!
آیا مهدی روشنفکر طرح و پیگیری سد دشتروم را فراموش کرده است یا ارزش آن را کمتر از استخدام آن جوان می‌دانند؟!
آیا مهدی روشنفکر عدم استفاده از نیرو‌های توانمند منتسب به خود در دانشگاه علوم پزشکی و اداره کار و تربیت بدنی و دانشگاه یاسوج را فراموش کرده است یا ارزش آن را کمتر از استخدام آن جوان می‌داند؟!
آیا مهدی روشنفکر نمی‌توانست ده‌ها مشکل زیر ساختی استان و حوزه انتخابیه را به مسئولین یادآوری کند و فریاد بزند تا از این فرصت که به اجبار قانون در اختیار‌ایشان قرار گرفته است حداقل صدای مردم را به گوش مسئولان برساند.
ظاهراً مهدی روشنفکر تلاش دارد با روخوانی نطق‌های کلی، دو پهلو و اصلاح طلبانه و سطحی انگارانه دیگران، احساسات جوانان حامی خود را برانگیزد تا ریزش‌های پر سر و صدا و جدی خود را با هیاهوی مجازی هواداران پیرامون نطق خود، کمرنگ نشان دهد.
این دست رفتار‌ها برای اهل فن شناخته و اثبات شده است. ولی این همه فرصت سوزی برای تبلیغات مجازی را مردم فراموش نمی‌کنند.
وعده‌های روشنفکر
ستار باقرپور فعال اجتماعی و مجازی نیز در مطلبی نوشت: نزدیک به سه سال است از اعتماد مردم بویراحمد و دنا به مهدی روشنفکر می‌گذرد. اعتمادی که هیچ وقت پاسخ درخوری از سوی تیم او دریافت نکرد.
روشنفکر با شعار ندای وحدت آمد و در عمل نوای طایفه‌گرایی و باندبازی را رونق بیشتری بخشید.
او هیچگاه به وعده‌های انتخاباتی خود عمل نکرد چه دکل معرف «قاید علی همتم در جلیل یا پل ارتباطی روستای «بردپهن» و یا دیگر وعده‌هایی ک فقط انتخاباتی بودند.
استفاده از طیف خاصی هواردان توسط روشنفکر و عدم اعتماد به دیگران باعث جدایی و حتی پشیمانی افراد زیادی در حمایت از روشنفکر شده است.
آیا واقعاً در بویراحمد و دنا قحط الرجال هست یا نه اینکه روشنفکر می‌خواهد با فقط با تکیه بر تیره‌های خاصی از بویراحمد پایین در کارزار بعدی انتخابات شرکت کرده و پیروز شود. که این امر به دور از تصور است چون حتی جایگاهش دیگر همانند گذشته در میان ایل سترگ تامرادی نیست و جدایی نخبگان این ایل نشان از همین موضوع دارد.
ضعف روشنفکر از قبل بر بسیاری از مردم خاصه طرفداران آن مشخص بود. ضعف در گفتمان سیاسی، ضعف در کار تیمی و تشکیلاتی، و حتی ضعف در گفتار اما با این وجود با تلاش و پشتکار فعالین حوزه رسانه و سیاست و اعتماد آن‌ها به گفته‌های وی مبنی بر وحدت دو بویراحمد که حتی همین موضوع نیز از‌اندیشه‌های او نبود، و از روی دیگر یک نوع نه گفتن اشتباهی به «زارعی» نماینده ادوار قبل بویراحمد، مهدی روشنفکر را در کارزار پیروز و بر کرسی وکالت مردم در مجلس نشست اما‌ ای کاش همان موقع می‌شد این روز‌ها را پیش‌بینی کرد تا چهار سال به کج راهه نمی‌رفتیم کرسی نمایندگی بویراحمد و دنا چهره‌های توانمند، مردمی و سیاست مداران بزرگی بر خود دیده است که مهدی روشنفکر در مقایسه با آن‌ها محلی از اعراب ندارد‌. امید است در این دوره اشتباهات گذشته از سوی مردم تکرار نشود و مانع رشد نگرش‌های پوپولیستی و جریان‌های قدرت طلب طایفه‌ای شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهادران
Iran, Islamic Republic of
ایشان‌نه فقط به خاطر این سخنرانی هنجار شکنانه بلکه به دلایل متعدد دیگر باید رد صلاحیت شود.
چوب حراج بر اعتماد مردم و بدنام کردن دولت آسیب جبران ناپذیری ست که تاکنون بی سابقه بوده.
۱۱
Iran, Islamic Republic of
الکی ننویس بهادران برای اینکه بگی لوداب و پاتاوه مخالفند راست میگی اسم کوچکت بگو
هیبت الله
Iran, Islamic Republic of
، بگه کر کیی؟
صادقی
Iran, Islamic Republic of
مطالب از خودش نیست.
افتضاح افتضاح.
Iran, Islamic Republic of

نه در بویراحمد پایین
نه در ایل تامرادی
و نه در طایفه خود شیرینی
و حتی در خانواده خود هم حمایت کننده ای ندارد
از ریشه زده شده …از ریشه …
مردم
Iran, Islamic Republic of
والا بنده خدا چه بگه که شما انگی نزنید!!!!
صحبت های ایشان دقیقا مبتنی بر منشور و اهداف ندای وحدت است! بیان واقعیت ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات چپ و راست.
به عبارت دیگر بیان مطالبات مردم و واقعیت های جامعه.
این عین صدای مردم بودن است
Iran, Islamic Republic of
یکجا بشین و هر گفت و گو و سخنی که دکتر روشنفکر می فرمایند یه عیب و ایرادی بذارید روش
اول کلام جمع بساطت را
دوم مطمئنا هر نوع سخنرانی در هر شکلی به مذاق شما خوش نمیاد و فقط در صدد حمله و نقد بی محتوا هستید
سوم شک نکنید روشنفکر دو دوره دیگر با اقتدار نماینده مردم هست و بعد از اونم خودش نماینده بعدی را مشخص می کنه
در آخر مجددا
جمع کنید بساطتان را
جواد
Iran, Islamic Republic of
اینم دلیل نمیشه هر سخنی باب دل تو و امثال تو بود بگی عالیه و مخالفان اون سخنان رو مورد حمله قرار بدی دقیقا کسانی که از روشنفکر دفاع کردن و احسنت گفتند به حرفاش همچون شماها این مطلب رو میرسونه که سر و ته یه کرواسین ببین هموطن گرامی با هر حرفی که شما خوشت میاد رو کسی میزنه دلیلی نداره منتقدان و مخالفان اون حرف رو بد و بیراه بگی این زبون گوشتی رو همه دارند و همه بلدند هر حرفی رو بزنند ولی شخصیت و انسانیت باید شاخص اون زبون باشه و لازمه یکم با سطح جنگ رسانه ای امروز و روش حرکت مخالف و دشمنان انقلاب و ایران اشنا باشیم جنگ نرم ینی همین نمیان با یه تیر تو ثانیه از پا بندازند اهسته و نرم نرمک اول یکی رو شاخص میکنند بعد اسم و رسم معروفیت چاشنی میکنند بعد روی افزایش طرفدارهاش کار میکنند و تو این زمان چند ساله کم کم نداسته یه عده دورش جمع میشند بعد که کارگردانها دیدن طرف اسمش و هواداراش رشد کرد اونجا میگن حالا حرفایی که تو لفافه میزدی عیان و اشکارا بزن تا به خودت میای و متوجه میشی تو چه زمینی بازی میکنی دیگه کار از کار گذشته و تو صف دشمنان دوستان خودت قرار گرفتی این روش جنگ رسانه ست که امروزه علم شده و کمتر کسی متوجه میشه تو کدوم زمین بازی میکنه هر جنگی اولش دوست و دشمن مشخصه و هر کسی تشخیص میده ولی در جنگ رسانه اخرین لحظه و وقتی راه پس و پیش نداری متوجه میشی چی کلاهی سرت رفته دوستان تو این فضا ها به هم بی ادبی و توهین نکنین و کینه افکنی نکنین که یه هدف دشمن این کینه از هم داشتنمونه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خرامین
چراغ سحر
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده انقلابی وجهادی جناب دکتر روشنفکر مردی از جنس مردم،سردار ندای وحدت بویراحمد
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
نطق عالی ورسا
درود بر نماینده بویراحمد
خداقوت
کاش نماینده ما هم ایطو فعال بود
ارسلان.ق
Iran, Islamic Republic of
ایشون نماینده مردم هستن و نه وکیل الدوله
و انقلابی ترین سخنان را بیان فرمودند🙏
محمدحسن حقیقت
Iran, Islamic Republic of
نکند توقع دارید نماینده مجلس بجای صدای مردم و وکیل مردم بودن وکیل الدوله باشد مثل اون نماینده ای که افتخار میکرد وکیل اون دولت مرد در مجلس هست ایشون صدای مردم هست از بُعد نظارتی که دارد باید بدون ملاحظه نقاط قوت وضعف این دولت را برای مردم بگوید نه پاچه خواری دولتمردان را بکند اعتراف صریح روشنفکر بر تصویب قانون اشتباه شجاعتی میخواهد که کمتر کسی این شجاعت را دارد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مهدی روشنفکر...مرد همیشه در صحنه 👏👏👏💫💫
Iran, Islamic Republic of
چند کلمه را بد تلفظ کرده
United States
همه این نوشته ها درست است.
روشنفکر سرنوشت بویراحمد و سفلی را به بیراهه می برد.
انهایی که پست داده مستقیم یا با واسطه وابستگی نسبی و سببی نزدیک با خودش دارند.
روشنفکر با هیچکس مشورت نمی کند
نگين تاجي
Iran, Islamic Republic of
دكتر روشنفكر مرد شايسته اي هست براي بويراحمد ، در اين زمان كم هم خدماتش را داده هم مديران را به نام بويراحمد كرد
تيربون مجلس را هم به تسخير خودش دراورده ،
پس بزارين داد مردم را بزند و كار خودش را بكند...
محسن
Romania
به جان خودم تنها موقعی که دیدم حرف حساب زد همین صحبتهاست. کجای حرفاش مشکل داره؟ اینکه در مورد تقلب در کنکور میگه یا اینکه حرف از تخلف ۹۰ هزار میلیارد تومانی گفته؟ به خدا شماها شمشیر رو از رو بستید
Iran, Islamic Republic of
منظور آقای روشنفکر فساد رئیس اداره ای بود که بعد از یکسال او را ارتقا داد در نهاد مرتبط با وزارت کشور
یا از تخلفات گسترده مدیر که از او حمایت کامل می کند
Iran, Islamic Republic of
بویر انصافا آنچه دراین سخنرانی در مجلس اظهار نموده عین واقعیات است و ایشان نماینده مردم است بایدمشکلات را بیان نماید درغیراین صورت اشکال به ایشان وارد بود مگر هر نمایندهای از مشکلات و اختلاس و دزدی ورانت وبکار گیری افراد نا لایق وبی سواد و دزد وابستگان به کسان و ارگانهای خاصی اعتراض کند خلاف کرده مگر نباید درنظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام مقدس رهبری درجهت پیشرفت امور تلاش کرد چراهروقت کسی هدف حق بزند من همش میکنید منظورتان چیست آیا وظیفه نماینده غیر از این است نباید از خداترسیدبنده طرفدار آقای روشنفکر نیستم اما ازاینکه حرف حق زده وچیز بدی نگفته خوش حالم به نظر شما اگر اختلاس و چپاول اموال بیت المال را تایید میکرد خوب بود خداوند همه را به راه راست هدایت کند
Iran, Islamic Republic of
حرف روشنفکر از افراطیون دقیقا همین امثال شماهاست که تا پای نقد میاد انگ غیرانقلابی و غرب زدگی میزنین
Iran, Islamic Republic of
از روشنفکر نگران باشید و از این نگرانی بمیرید
جواد
Iran, Islamic Republic of
امثال این زیاد بودند و استخون پوسوندن و کسی هم از فکر اینا نمرد و خودشون به ناکامی مردن امثال اینها و حرف اینها عددی نیست که برای کسی ترس مردن بسازه برعکس امثال اینها هستند که باید همیشه در ترس و وحشت باشند تا بمیرند کلفت تر از این و گیراتر از حرفهای این بودن و زدن ولی یه خط به ایستادگی و شرف انقلاب اسلامی نخورده و نخواهد خورد چون این انقلاب صاحب و پشتیبان همچون خدا و امام عصر (ع) و خون شهید داره ولی مخالفاش پشتیبانشون کفهای روی ابند و شعور و عقل واسه کسی که تو این فضا نظر میده مهمترین چیزه
طایفه جلیل
Iran, Islamic Republic of
والا روشنفکر طوری انتقاد می کرد و مشکلات را می گفت که انگار ما مردم باید برویم و قانون گذاری کنیم... این ترفندها دیگه فایده ای نداره
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
نماینده باسواد و ارزشی که حتی نتونسته یه نطق ۷دقیقه ای رو حفظ کنه .

Iran, Islamic Republic of
خداحافظ کورمان کردی بدبختمان کردی
Iran, Islamic Republic of
ب جرات می توان گفت که این متن بر گرفته از اینترنت است
اجازه بدید مردم قضاوت کنن
Iran, Islamic Republic of
دوستان یک ضرب الثل لری می گویند وقتی صیاددان می خواهند قرق بشون ازکف دریا دست می گیرند حال روشنفکر حالا مثل کف دریا است تمام شدی برادی نفاق انداختی دراین استان بویراحمد بالا وپائین کرده استان را سفلی عیلیا کردی استان را نابودکردی استان را
Iran, Islamic Republic of
مرگت مجلیست فرا رسید آن هم دکترخرامین چهرعلمی مردمی
Iran, Islamic Republic of
بقول خودت جمع کن بساطتت را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خنده دارترین جای روخوانی نوشته های دیگران جایی است که از شایسته سالاری و نخبگان حرف می زند
سید
Iran, Islamic Republic of
ب جان خم قسم متنه کسی .ننوشته
ملا قلی
Iran, Islamic Republic of
بنده دور قبل نزدیک ب ۲۰۰ رای ب روشنفکر دادم ولی ب قطع یقین این دور حتما ازش رد خواهم شد
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
سخنان نسنجیده روشنفکر . میباشد
هیبت اله
Iran, Islamic Republic of
که بگه بشی
Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا فسادها سازمان یافته و ساختاری نیست کسانی با اصلاحات وضعیت موجود حاکم بر جامعه مخالفت می کنند که دستشان تا مرفق در گلوی مردم گیر کرده و همچون افعی بر بیت المال خوابیده اند و هرکسی که گاهی فریاد و سخنی از فساد می زنند محکوم به ضد دین می شود در صورتی که کسانی که نسبت به فهم و درک مردم یا نماینده ای که حرف از فساد میزنند واکنش نشان میدهند دزدان خطرناکی ایست که با چراغ آمده اند تا گزیده تر برند کالا اگر کسی علیه فساد حرف بزند ساختار شکن می شود وفساد ارزش شده است و فساد ستیزان را ارزش و مقدس شده است
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
انشالله در دور بعد گروه نجات از بویراحمد سفلی ب رهبری دکتر خرامین نجات بخش خواهد بود ب امید پیروزی حتمی شک نکنید.
روشنفکر با سخنان نسنجیده داره خودشو ب فنا میده
Iran, Islamic Republic of
این آرای خرامین کوچبی
Iran, Islamic Republic of
ها ایخیت ختونه بنه سر کار تا آدم خوبی به منه


۱۰۰ درصد روشنفکر قبول ایابه وقتی
قبول وابی ایخم بینم هم گپتو واز ایابه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اتفاقا نطق آقای روشنفکر متین، مستدل و از سر دلسوزی برای نظام و انقلاب بود، قرار نیست همه نمایندگان وکیل الدوله بوده و چشم بر واقعیات ملموس جامعه ببندند،ضمن اینکه خود نویسنده محترم این نقد هم نمی تواند منکر نابسامانی و ضعف در حوزه حکمرانی فعلی باشد، چون اگر غیر از این بود ما شاهد مشکلات و چالش های متعدد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و تنگی معیشت و عسرت در زندگی اکثریت افراد جامعه نبودیم.
بیایم به جای انگ های ناوارد به هم، تلاش و کوشش خود را در جهت بهبود اوضاع و ترقی و تعالی و آبادانی کشور و رفاه مردم مان به کار بندیم.
آقای محترم
Iran, Islamic Republic of
قصد ماند در پایتخت را دارد
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خوشبینانه دور بعد سوم خواهد شد و در حالت بدربینانه چهارم میشود و تقریبا رای حاج زارع را خواهد اورد
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
الان چندین نفر از ایل تامرادی کاندید شده اند و آرای خوبی هم دارند پس عملا نماینده فعلی شانسی ندارد در انتخابات و خودش هم از شکست قطعی خود آگاه است .
مجید
Iran, Islamic Republic of
با این وضعیتی که در بویراحمد و دنا میبینم حاج نادر منتظریان نماینده بعدی ما خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر همون نفت کافیه براش
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نويسنده اين متن بيشتر.تا منتقد،اخه برادر بجز اينكه به درستي به ريشه وسرچشمه هاي فساد در اين كشور به درستي اشاره كردند هيچگونه تناقض يا ....در نطق درست ايشون وجود نداشت كمي هم مسولانه ومنصفانه قضاوت كنيد
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر حتی نتونستن از آقای دکتر کریم فرخیانی حمایت بکنن و خیلی راحت ایشون برکنار شد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند اگر نماینده نداشتیم حدقلش دولت شاید بیشتر توجه میکرد بودن و نبودن نمایندگان فرقی برای ما ندارد
Iran, Islamic Republic of
به چه رویی داره صحبت می کنه خودش با این طایفه گرایی طوریکه احساس می کنی دارند نسبت به بفیه ی طوایف بویر احمد با کینه ودشمنی نگاه ورفتار می کنند
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام سایت همیشه فعال و منتقد
قابل تو جه مخالفان روشنفکر طوری انتقاد می کنند که مثل اینکه
این همه محرومیت و مشکلات در این ۴۲ سال اخیر دلیلش دکتر روشنفکر است
روشنفکر هر چی باشه بهتر از بقیه بود یکی از نماینده‌ی سابق به جای اینکه از حوزه انتخابی استان دفاع کنه از
فلسطین سوریه را دفاع می کرد ،

روشنفکر همیشه دفاع کرد از استان این بار هم از استان دفاع اما ملی کشوری که باید بعضی قانون های غلط طرز تفکر غلط یا ساختار کلی اصلاح بشه که کلی تاثیر داشته باشه
چشم بصیرت که بعضی ندارن
مشکل اولیه ی مثل آب و جاده را چرا بقیه نمایندها را حل نکردن
جاده واب لوداب و گاز رسانی داره ب لطف نماینده فرماندار و استاندار درست میشه خیلی خوب پیشرفت داره سه ماه دیگه صبر کن ببین لوداب ،
مشکل مخالفان دکتر روشنفکر این به جای رای جمع کردن
دارن تخریب می کنند ،
مشکل شما این است دکتر روشنفکر. بدون حمایت حزب اصول گرا
و اصلاح طلب پیروز انتخابات شد که متفاوت ترین پیروزی انتخابات را این استان رقم زد ،مشکل شما این است ،
زیادی تخریب نکن خدای نکرده طوری شکست می خوری
که حتما شکست می خوری که حداقل روح داشته باشی بیا شهر بگردی بعداز برنده شدن سردار ندای وحدت ،
سه سال است با تمام وجود داره تلاش می کنه برای بویراحمد واحد
که تلاشش فوق العاده و واقعا ستودنی است
در جریان آب و گاز رسانی ب لوادب
جاده و آب و گاز رسانی مارگون و به حوزه شهید پرور و بافرهنگ زیلایی
در جریان اعتبار بی سابقه برای استان
جذب اعتباری برای سد تنگ سرخ که قبل از دکتر روشنفکر فقط ۱۰درصد پیشرفت
الان نزدیک ۷۰ درصد پیشرفت کرده است ،
در جریان خدمات ب حوزه سپیدار دشت روم باغچه جلیل مردم خودشون و جدانشون ، باید بیشتر کار کنه خدمت هم نیست یک وظیفه است ،
در جریان زلزله سی سخت همه مردم بویراحمد شاهد هستن
که دکتر روشنفکر چه کار کرد چه بودجه ای آورده ،چه تلاش های کرد،
در جریان جاده یاسوج سی سخت خوب عمل کرد الان هم دارن آسفالت می کنند،
جریان نیروهای توانمند خوب استفاده کرده استفادهم می کند قرار نیست که همه ادارها برای نیروهای دکتر روشنفکر باشند ،
این طوری مثل بقیه نمایندهای قبل میشه
کم بخور همیشه بخور ،
درود بر سردار ندای وحدت ،
برو ب کار اصلی بپرداز که که ای نقد های غیر منطقی
هیچ تاثیری ندارد روی نیروهای دکتر روشنفکر
نویسنده محترم
برو ب فکر نان باش که خربزه آب است ،
بویراحمد بالا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خودش مقابل ریسی قرار داده افرادی که از ریسی حمایت کردند همه مورد غضب قرار داده به صلاح و منطقی نیست کسی مقابل ریسی جمهوری ۷سال اینده استان به تباه بکشونه
ایشون اومده در مقابل شخص بایسته اونو شکست بده نه به حوزه خود خدمت کنه
آقای روشنفکر با گفتمان اصلاح ساختار نمی تونه نظر اهل فهم استان عوض بکنی اینقدر توانمدی شما ضعیفه که افراد نقطه مقابل دیدگاه تو را انتخاب می کنند
رد صلاحیت تو بهترین نشان برای افرادیست که برای انقلاب و نظام ،امنیت اجتماعی و اقوام هزینه تراشی می کنند
علی حیدر
Iran, Islamic Republic of
از هر خانواده ای سه نفرو گذاشته مدیر و منفعت داره براشون بایدم ازش دفاع کنند ایل تامرادی فریب نمیخوره دیگه به نام ایل سترگ تامرادی و به کام افرادی خاص عمل کرده شکستش قطعی است خداروشکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر خرامین
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبنا خندم وت ایا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر شما چرا از نخبَگان دم می زنید؟ شما که اتاق فکرت متشکل از افرادی است که تماماً قومی و قبیله‌ای می اندیشند شما که نه نخبه هستید و نه نخبه در کنار خویش ندارید چرا دم از فرار مغزها می زنید؟
مهراب الهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن جالبی. بود به نظرم روشنفکر دیگه کارش تمومه و بهتره در انتخابات شرکت نکنه
Iran, Islamic Republic of
این همه فساد سازمان یافته و میلیار میلیاردی که باعث شرمساری مسلمانان شده است صورت نمی گرفت خیلی این مطلب دمت گزیده حتما از وضعیت موجود فساد ساختاری منفعت داری که می خواهی انگ ضد دینی و ضد انقلابیگری به آقای روشنفکر بزنی هرکس فریاد نزد علیه این فساد ساختاری و بنیادی در این مملکت ریشه دوانده اصلا مسلمان نیست واقعا عده ای به نام مسلمان و انقلابیگری تیشه به ریشه اسلام زده اند عده ای عمروعاص گونه قران بر نیزه کرده اند تمام احکام دین را به آتش کشیده اند چر در این کشور کسی نتواند علیه ظلم و فساد و تباهی حرف بزند آنقدر فاسدین و مفسدین سازمان یافته ریاکار در بدنه حکومت نفوذ کرده اند که کسی جرات نمی کند بگوید در جامعه فساد هست فساد جامعه را مملکت را تباه کرده است فساد ساختاری و سازمان یافته مافیای فساد تصمیم گیر و تصمیم ساز شده اند ای علما ای مراجع ای متدینین فریاد بزنید فساد ساختاری و سازمان یافته ضد دین ضد انسانیت مملکت را مردم را نابود کرده است دشمن این مملکت آمریکا و انگلیس بصورت مستقیم نیست تربیت شدگان آنهاست که بصورت ساختاری و سازمان یافته در بدنه حکومت و نظام نفوذ کرده اند با ریا و تزویر خود را بنیاد نظام میدانند وقتی کسی بگوید فساد بنیادی و سازمان یافته است به تیپشان برمیخوره و دایه عزیز تر از مادر می شوند و می خواهند تحت هر شرایطی با اندگ ضد دینی و ضد مذهبی جو و اوضاع را به نفع خودشان تغییر دهند که ان شاءالله به حول قوه الهی با این کارشان بر طبل خفت و خاری خود می کوبند دست خدا بالاترین دستهاست و اقای روشنفکر حقایق را با صداقت و پاکی لری خود بیان کرده است و خدا همراه و همیار اوست شاید یکی از وعده های الهی برای نابودی مفسدین از زبان انسان ساده و با صداقت بیان شده فرا رسیده باشد
Iran, Islamic Republic of
حاج ابراهیم ک این مطلبو نوشتی تا کوچو ایری
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
همه با نقاط بی شمار ضعف نماینده واقفند و الان هم نادمند از انتخاب و نحوه انتخاب ولی دم دمای انتخابات با چنگ زدن به حربه مظلوم نمایی که رقیبان خیالی مانع کار شدند و دوباره نوای خانمان سوز و استان سوز که مستمسکی میشود برای جمع کردن رای ایلی ورق انتخابات را بر می‌گردانند... تنها راه نجات ورود سازمان بازرسی بر انتصابات و جذب نیروهای بدون رابطه و تفکر مسموم قومگرایی و همچنین ورود شورای محترم نگهبان برای نجات این استان است.
منقلی
Turkey
بی برنامه تر و فامیل بازتراز شما ندیده ام.
باتلاق
Iran, Islamic Republic of
حرف های شما مثل آدمییست که در باتلاق دست وپا می زند
شما در این ۷دقیقه به جای بیان مسکلات حوزه انتخابیه شروع کردید به سیاسی گویی و سیاست زدگی درهم گویی بدون نتیجه
ادبیات نمایندگی مجلس که همان زبان گویای مردم است از عقلانیت نماینده جلو زده
منتفدان ضعف عملکردی خود را به عنوان دستاوردی برای حفظ صندلی مجلس و سیاست زدگی و مظلوم نمایی در مقابل دیدگان مردم فهیم استان قرار داید
ساختار جمهوری اسلامی ایران بهترین ساختار از لحاظ مردم سالاریست ولی حیف افراد در سطح خاص و کلان به خاطر منافع مادی ، ناکارآمدی خود را به ساختار نسبت می دهند .
کبنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا چنین انحرافی را قبلا سال دوم نمایندگی ایشان قابل مشاهده بود
.
Iran, Islamic Republic of
نمی داند چه گفته.حالا درفضای مجازی متوجه شد یانه خدا داند
امیر
Iran, Islamic Republic of
به خدا هر که هستی که این متن را نوشتی عقده ای هستی هم از درون وهم از بیرون میسوزی تا کور شود چشم حسود
پارس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خوب سخن گفت و به قول مولایش علی (ع)حق را بگو هرچند به ضرر باشد حالاایشون هم حق دارد نقد کند هر دولتی چه مخالف و چه موافق _ایشون ریزش آرا هم ندارد و امروز هر کسی خودش آقای خودش است و چهره های شناخته شده به نظر شما فقط صلاحیت رای خود را دارند و قطعا پیروز انتخابات دور آینده است
ال
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ایما وا نمایندمون
Iran, Islamic Republic of
ریزش که خیلی دارد ،البته این بنده خدا نمیدونه.چی میگه،،بنظرم دیکته بود،
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
شمابجای حمایت از نماینده استان چرا دارید تخریبش میکنید تاالان هیچ نماینده لری راندیدم که اینطور درمجلس سخرانی کنه الان من میفهمم شما بانماینده شهرتان یا مشکل شخصی دارید ویا ازکس خاصی برای تخریب ایشان حمایت میکنید باتشکرفرزاد از گچساران
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
تبعات داره این حرف های دشمن شاد کن
United States
من منقد ایشان هستم
ولی این نقد نیست
تماما برای تخریب است وهدف هم تخریب وکلماتی را کنار هم برای تخریب ایشان نوشته اید
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
پس دفاع از فقر استان چی شد؟
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اتحاد و همدلی بیراحمد
اسمعیل
Iran, Islamic Republic of
این مقال چند بو و چند شعبه دارد:
عقده ی ناشی از سرکوفت و شکست.
تنفر و عدالتی که بزور و بر خلاف وجدان خودت پنهانش کردی.
خزعبلات و پریشانگویی نامربوط.
عدم آگاهی و ضعف سواد سیاسی و اطلاعات عمومی.
.............و.........‌
ممل
Iran, Islamic Republic of
از سهمیه مناطق محروم پشیمان شده ای درست
آیا سهمیه قبولی خودت در تربیت معلم پشیمان شده اید،
آیا از سهمیه قبولی برادر در دانشگاه لیسانس، ارشد و دکترا
آیا از سهمیه تبدیل کارشناسی ارشد مدیریت دولتی به کارشناسی ارشد چی
از سهمیه هیبت علنی دانشگاه فرهنگیان بدون از یک مقاله علمی چی
از سهمیه پذیرش دخترت در رشته پزشکی از هیبت علنی چی
از سهمیه 6نانوایی در زمان مدیریت حضرتعالی چی
بویر احمد تنها
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر صد سال بویر احمد را به عقب برده -چرا مسئولین چنین اشخاص ضعیفی را تایید صلاحیت میکنند که عامل بد بختی شهرستان بشود
نورالله
Iran, Islamic Republic of
صحبت نکنی سنگین تری خودت هم معلوم نیست از چی صحبت میکنی -
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
..و نه فعال سیاسی هستی و نه وجه اجتماعی داری! از حداقل های جامعه آگاه نیستی. اعمال مغرضانه و کوتاهی تفکر و عدم تشخیص و عدم بیان واقعیت ها از انسان سایه ای می سازد که برای خودش نیز ترسناک است. روشنفکر مقتدرانه و با بیان های مکرر و پیگیری های مداوم یک چهره برجسته ملی شده و هیچ چیز جلودار وی نیست
دنا
United States
اون افرادی که با طایفه گری نه از روی شایسته سالاری میاره سر کار چی قسم حضرت عباسو باور کنیم یا دم خروسو مردم دیگه شما را شناختند .با این حرفها نمیتوانی نظر مردم را عوض کنید
Iran, Islamic Republic of
خیلی متعصبانه نگارش کردین
در کل ممکلت یه طرح راه اندازی نشد
زمان هدایت خواه نفت بالاترین قیمت داشت همراه دولت بود و تخریمی هم نبود چه گلی به سر بویراحمد زد
استخدام های فله ای در زمان زارعی شکل گرفت
United States
بله ازمنافقی پرسیدن چرا پشت سرحضرت علی علیه السلام نمازمی خوانی وپیش یزیدومعاویه غذا میخوری گفت نمازخواندن پشت سرعلی می چسبد غذاخوردن بامعاویه یزید نمی شود با سیاست بازی باهمه بودباهیچ کس نبودوفریب موفق شد بالاخره روزی حقیقت اشکار میشود درود برراهروان حقیقت پاکی
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1