تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۷۱۴۵۲
یادداشت؛

داستان «مجتبی اندرزیان» ادامه دارد

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
داستان «مجتبی اندرزیان» ادامه دارد
کبنا ؛فضای فعالیت‌های انتخاباتی در کهگیلویه‌ی بزرگ تا پیش از این شاهد حضور و فعالیت یکی از جوانان خلاق و توانمند این حوزه انتخابیه در فضای عمومی و رسانه‌ای استان بود. هر چند با عدم تأیید صلاحیت این نامزد انتخابات وقفه‌ای کوتاه در این فرآیند پیش آمد که اعتراض مجتبی اندرزیان بر این موضوع و پیگیری وی برای حل ابهامات پرونده و صحبت‌های اخیر سخنگوی شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌های جدید این‌امیدواری را به بازگشت وی بیشتر و بیشتر کرده است.
فضای انتخابات بستر مناسبی برای ظهور و عرضه توانمندی و ظرفیت‌های نیرو‌های با استعداد می‌باشد. البته محدود شدن فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی به فرجه انتخابات یک ایراد اساسی است که باید نسبت به اصلاح آن تدبیر صورت گیرد اما برای افراد خلاق و توانمند در حوزه‌های مختلف خارج از این فرجه نیز امکان و فرصت کار و خلاقیت وجود دارد. همچنانکه در مورد مجتبی اندرزیان این گونه بوده است؛ وی چه قبل از آغاز فعالیت‌های انتخاباتی و چه در کوران این فعالیت‌ها از خود یک چهره مبدع، مبتکر و جریان ساز ارایه کرد. اما فضای شلوغ انتخابات سبب توجه جدی‌تر به این چهره جوان هم استانی در این مقطع زمانی شد. عدم تأیید صلاحیت وی در مرحله قبل پایان کار حتی برای مقوله انتخابات نیست و هر اتفاقی بعد از این بیفتد باز میدان و فضا برای جوانانی از جنس اندرزیان باز خواهد بود. با این وجود این‌امیدواری وجود دارد که وی بزودی به عرصه انتخابات بازگردد و شاهد رونمایی بیشتری از برنامه‌ها و طرح‌های انتخاباتی و عمومی اندرزیان باشیم.
کهگیلویه بزرگ دهه هاست گرفتار یک تکرار ملال‌آور شده است و در همین دوره اوج این تکرار را شاهد هستیم به گونه‌ای که هر سه نماینده ادوار حوزه انتخابیه که اهل خود شهرستان کهگیلویه هستند در انتخابات ثبت نام کردند و معنای این حرکت یعنی انسداد راه هر گونه تغییر و تحول.
از این زاویه است که باید حضور جوانانی همچون اندرزیان را ارج گذاشت و آن را نوعی اعتراض و ساختارشکنی علیه وضعیتی دانست که خود نمایندگان ادوار در خلق آن مقصر اصلی‌اند و اینک به جای پاسخگویی به افکار عمومی کماکان در پی حفظ و یا بدست آوردن مجدد قدرت هستند.
مجتبی اندرزیان داستان خلاقانه و زیبایی را شروع کرده بود داستانی که ادامه خواهد داشت و با هیچ اتفاقی قرار نیست این داستان به این زودی به پایان برسد و باید بزودی منتظر قسمت‌های جدید این داستان باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

ذذرابیش
Iran, Islamic Republic of
ایشون که پدرش برا موحد و عموهاش برای بزرگواری تبلیغ میکنن
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
1