تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۷۷۱۲۲
یادداشت؛

جناب آقای استاندار و جناب وزیر بهداشت؛ اگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استعفا نمی‌دهد؛ شما چرا عزل نمی‌کنید؟ چند نفر زنده باید در کفن بپیچند / تخلف اداری به کنار؟ جان مردم به چه قیمت؟ بازرسی کجایی دقیقاً کجایی؟

۳۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جناب آقای استاندار و جناب وزیر بهداشت؛ اگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استعفا نمی‌دهد؛ شما چرا عزل نمی‌کنید؟ چند نفر زنده باید در کفن بپیچند / تخلف اداری به کنار؟ جان مردم به چه قیمت؟ بازرسی کجایی دقیقاً کجایی؟
کبنا ؛یادداشت - اندر احوالات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که حداقل یک سال هست که تماماً رها شده است، همه اطلاع دارند، همه می‌دانند یک تیم خانوادگی سیاسی و مذهبی بر دانشگاه حاکم است. همه می‌دانند از یکی دو جای خاص برای تأیید حکم رئیس دانشگاه با وزارت تماس گرفته می‌شود. همه می‌دانند، همه می‌دانند بازرسی دانشگاه؛ حراست دانشگاه، رئیس دانشگاه، پشتیبانی دانشگاه، مالی دانشگاه، دانشجویی دانشگاه و اخیراً حقوقی دانشگاه و یکی دوتا پیمانکار خاص چگونه در این دانشگاه در یک فضای سربسته و دربسته به جان دانشگاه افتاده‌اند؟
معاونت‌ها ناراضی، پرسنل ناراضی، طبق اخبار استاندار و یکی دوتا معاون ناراضی، اغلب فرمانداران ناراضی از وضع موجود، هر روز یک خبر اسف‌بارتر از دیروز در فضای بیمارستان‌ها و ستاد دانشگاه به گوش می‌رسد، همه اخبار هم دقیق هست، بی‌تدبیری در بعضی از مراکز بیمارستانی داد مردم را درآورده است.
در ستاد دانشگاه تمام حرف‌ها پچ‌پچ توجه خاص به یکی دوتا پیمانکار هست. چه خدماتی و چه عمرانی.
دولت تمام حیثیت خود را بر فرزندآوری متمرکز کرده است، اما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ما دوقلو یا مادر باردار از دست می‌دهیم یا نوزاد. زباله‌های بیمارستانی و... به‌جای خود. بازرسی دانشگاه و بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با ذره‌بین به دنبال شرایط احراز چند آدم پرکار در این دانشگاه هستند تا با سابقه‌ها را به بهانه نداشتن سابقه بردارند و بی‌سابقه‌ها را منصوب کنند و گویا کل مأموریت هم همین است البته آن هم آدم‌های خاص و از جناح خاص.
جناب آقای استاندار و جناب وزیر بهداشت؛ اگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استعفا نمی‌دهد؛ شما چرا عزل نمی‌کنید؟ چند نفر زنده باید در کفن بپیچند / تخلف اداری به کنار؟ جان مردم به چه قیمت؟ بازرسی کجایی دقیقاً کجایی؟
حال دست گل عجیب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که بسیار هم نوبر هست، بی‌توجهی محض در نگهداری و مراقبت از دو نوزاد بی‌گناه دوقلو در بیمارستان امام سجاد یاسوج هست. باور بفرمائید بیمارستان و کادر آن گناهی ندارند؛ رهاکردن مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تمام پرسنل متعهد را بی‌انگیزه کرده است. این دانشگاه بعد از دکتر چمن انگار نفرین شده هست؛ ولی دوره کوتاه غلام نژاد تا حدی خوب بود؛ ولی متأسفانه تک‌روی‌های او و مشورت‌های نامطلوب سیاسی او را سریع کنار زد تا کسی بیاید که به اعتقاد غلام نژاد نمی‌تواند.
در هر جای این کشور یا جهان بود بعد از دست گل دانشگاه در بیمارستان امام سجاد (علیه‌السلام) یاسوج؛ رئیس دانشگاه باید استعفا می‌داد؛ بنابراین جناب وزیر بهداشت و جناب استاندار چرا معطل هستند؛ چرا در مقابل این‌همه به یغما رفتن جان مردم بی‌توجه هستند؟ مدیریت بیمارستان‌ها رها شده است جناب نماینده هم بی‌خیال جان مردم فقط به پست‌هایی که وعده داده فکر می‌کند. بیمارستان شهید جلیل به بدترین روزگار خود رسیده است هیچ‌کس از حال مردم نمی‌پرسد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
بابا این کار را رسانه ای نکنید بخدا از صحنه روزگار باید حذف بشیم بخدا رئیس علوم پزشکی باید استعفا بدهد /
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه و رئیس هیأت رسیدگی به تخلفات اداری عزل شده اند !!!!
حسین عسکری هم اخراج !!!!
خبرش رو تا چن روز آینده منتشر می کنن !!
مدافع سلامت
Iran, Islamic Republic of
با سلام .شما اطلاعات سوخته دریافت کردید جناب .مادر این دو نوزاد پنج ماهه با کیسه آب پاره البته اگه در این حد بفهمی اومده زایشگاه.چون ivfباردار شده و مدت زیادی بچه دار نمی شده با ای شرایط پیش آمده که کیسه. آب پاره شده رضایت به سقط نمی‌داد بعد از چند روز مقاومت مادر و تهدید سلامت ایشان به ناچار مجبور به سزارین اورژانس شدن .در هر صورت هیچ جای دنیا حتی با معجزه هم نمیشد جنین پنج ماهه رو با به روز ترین تکنولوژی روز دنیا نگه داشت .و یک در هزار اگه میشد چند مدتی نگه داشت .فلج مغزی میشدند و هزار مشکل حادثه میشد .و هیچ امیدی به زنده ماندن نبود .و توی تمام پروتکل های علوم پزشکی نگه داری جنین در این سن کاری حشو و نادرست هستش .حالا برا اشتباه یک ماما و یک خدماتی بخش که شاید قسمتی از پروسه به صورت سلیقه ای انجام شده باید تمام زحمات شبانه روزی یک مجموعه از نگهبان تا ریس دانشگاه با این اعلام وجود و یاوه گویی شما بره زیر سوال .واقعا علوم پزشکی بی درو پیکر هستش .وگرنه این سیاه نمایی شما و سم پاشی اذهان عمومی که انجام میدی باید بی پاسخ نباشه .
Iran, Islamic Republic of
با دستمال کثیف شیشه پاک نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
چرا برای جنین پنج ماهه شکم مادر را باز کردند ، چرا اجازه زایمان طبیعی ندادند.
Iran, Islamic Republic of
اصلا این اشتباه قابل توجیه نییت
United States
تو به احتمال قوی از مسببان این فاجعه بودی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همه در هر شغلی برحسب وظیفه و شغل زحمت میکشند.نفس دست خداست.دلیل نمیشه شما چون احتمال میدید که جنین زنده نمی مونه ، زنده زنده کفن کنید و بندازید سرد خونه‌، آیاا چون احتمالا می مردند مشکل نیست زنده کفن شوند....شاید خدا خواست زنده موندند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار محترم خواست تمام مردم عزل آقای جاودان سیرت میباشد خواهشمندیم این اقدام انقلابی صورت گیرد
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
حرفی نمونده
خدا لعنت کنه خیانت کاران و مدیران خائن را
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همین می شود
سالها طول می کشد تا خرابکاری های اروشنفکر به دلیل ناکلرامدی خود و اطرافیانش درست شود
خدا ذلیلت کنه که آبرو بویرلحمده بردی
پژمان
Iran, Islamic Republic of
اخه بازرسی و مسئول حراستو و همه چیو خودش یه نفرو گذاشته بازرسی بره چیکار کنه!!!فامیل بازی در حد تیم ملی نتیجش این میشه!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده بیمارستانهای یاسوج حتی استاندارد یک درمانگاه روستایی را ندارند در بیمارستانهای یاسوج به جز اینکه خدا بخواهد کسی را نجات بدهد والله این بیمارستانها در نجات جان و تامین سلامتی بیماران تاثیری ندارد متاسفانه در یکی دو سال اخیر بشدت وضعیت بیمارستانها افتضاح تر و قهقهرایی شده
بازنشسته درمان
Iran, Islamic Republic of
عرض ادب و احترام
شایسته است رسانه ها در درج اخبار بویژه با موضوعات تخصصی پزشکی پیش داوری ننمایند و نخست با اهل فن به اشتراک گذارند و سپس با علم به اثبات آگاهی رسانی نمایند ،
در این موضوع قصور واضح علمی و تخصصی بوقوع نپیوسته و احیا و نگهداشت نوزاد زیر ۲۵ هفته ( ۵ ماهه) بدلیل نقص در شکل گیری سیستم های حیاتی نوزادان و با توجه به مشکلات و عوارض جدی ،توصیه نمی شود و ختم بارداری باید صورت گیرد .
اما ایراد و خطایی که در این موضوع وارد است و ذهنیت جامعه و رسانه را به سمت قصور پزشکی سوق داد این مشکل اساسی در بین کادرهای درمانی و بخصوص رشته زنان و زایمان از اتند ها تا رزیدنت ها و ماماها و .... است که بدان گرفتارند و آن "" نوع گفتار و ادبیات بیانی است "" که با همراهان و بیماران دارند و شوربختانه در اخلاق حرفه ای نمره ضعیف و پایینی دارند و آداب گفتاری و کلامی را گاهأ نمی دانند ,
حال گیریم باید حرفی یا حقیقتی را گفت یا کاری را انجام داد ولی به قول معروف فرق است میان "" بفرما ، بنشین و بتمرگ ""
ای کاش در این دستگاه عریض و طویل دانشگاه علوم پزشکی کسی بود این فرهنگ را به بعضی یادآوری می کرد .
Iran, Islamic Republic of
آبروریزی بزرگ برای استان
Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط به فکر معاملس باید هرچه زودتر برکنار بشه
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه رها شده، از مدیریت ضعیف رنج می برد
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان خیلی عقده ای هستی و سوختی و داغ غلام نژاد بیسواد هنوز بر دلت بدجور سنگینی میکنه..
دوران کوتاه غلام نژاد خوب بود؟! خخخخ
هنوز داری از یه مرده متحرک حرف میزنی کمایی؟!
کمایی بیا بیرون با این هوچیگری نمیتونی دانشگاه رو با سیاهنمایی تخریب کنی. مدیریت جاوداندسیرت با توجه به شرایط مالی و سیاسی کشور، حتی از مدیریت چمن هم بهتره چه برسه به غلام نژاد .. خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه. نوزاد ۵ ماهه رو هم حتی اگر قصوری در موردشون صورت نگرفته باشه نمیشه بدون عارضه جدی بدنیا آورد حتی اگه در خود ایالات متحده آمریکا باشی حالا دیگه کشور ما و خاصه استان ما پیشکش..
یعنی ممنون نوروز که گهگاهی بساط خنده مارو با مطالب مسخره ات فراهم میکنی..
دنا
Iran, Islamic Republic of
هر سه رئیس بیمارستان ها باید عوض شوند
Iran, Islamic Republic of
/ طرفدار اقاي منتظريان بود الان داره خودشو به اب و اتيش ميزند كه نظر بهرامي و تاجگردون رو جلب كنه، همون اقاي دكتر غلاميان راست گفت
همایونی
United Kingdom
والا ما تو بیمارستان جلیل رفتیم یه عمل ساده فتق کشاله ،فقط خدا کمک کرد که زنده موندیم،اینقد دانشجوها سوزن و دارو بیهوشی اشتباه به ما زدند که زنده بودنم رو فقط اراده خدا رقم زده،بعد از چهار ماه هنوز عوارض بیهوشی ولمون نمیکنه
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
باسلام و درود اولا انتظار میرود کبنا کمایی وارد بازی این آقایون نشوند و هر موضوعی را نشر نکنید زیر شما رسانه هستید نه مآمور کسانی که بناحق تخریب می‌کنند اگر کبنا کمی کاووش کند میبیند همه این حجمه و بزرگنمایی برای برداشتن رئیس شبکه بهداشت است وگرنه موضوع دوقلوه ها شفاف مشخص است که چگونه بوده اینها دلسوز دوقلوه ها نیستن اینها دلسوز یاران خودشون هستن که برداشته می‌شوند کبنا محبت کنه از تخلفات شبکه بهداشت یه بررسی بفرمایید تنها مدیری که مقابل زیاده خواهی ایستاده دکتر جاودان سیرت هست اگر جناب کمایی پیگیر شوند فرمانداری که ایشان نام می‌برند هم پیگیر بودن نیازی برداشته نشه درحالی که کافیه پیگیری کنید بهداشت بویراحمد چه اتفاقاتی رخ داده
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما.
واقعا وضعیت بیملرستانهای اسف بار هست..
واقعا از عملکرد مدیزان است یا پرسنل بینارستان مردم براشون ارزش ندارد ،نمی دانم ..جای سوال است...
تو بیمارستانهای یاسوج اگز کسی را نداشته باشی که سفارشتو بوند باید بمیری.....
باید به پرسنل برا وصل حتی یک سرم التماس کنی یا باید جنگ و دعوا راه بندازی..
خدا هیچکسی کارش به بیمارستان نکشه...
متاسفانه عملا مدیریت تعطیله و جان مردم بی ارزش...
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی نگهبان درب بیمارستان می شود کارشناس بازرسی ستاد از این بهتر نمی شود . مدت یک سال سه نفر سرپرست بازرسی دانشگاه شدند که هیچ اطلاعی از شرح وظایف بازرسی را نمی دانستند و بعد از سه الی چهار ماه عزل می شدند. یک کارشناس باتجربه و با تخصص در بازرسی دانشگاه نیست.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
باید به حال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نشست و زار زار گریست به چه روزی افتاده است
اصلان
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر دکتر غلامنژاد را بیامرزد که گفت من یک گونی برنج را هم به این افراد نمی دهم تا از این ده به ده دیگر ببرند الان مردم متوجه شدند که چقدر دکتر غلامنژاد این افراد را می شناخت.
رسوا کننده کبنا
نگرانتم کبنا سوزشت زیاد شده یه فکری به حال خودت بکن ک بتونی این سوختنت رو خاموش کنی
به ماربطی نداره که طرفدار غلامنژاد بیسوادی و به خاطرش هی بقیه رو زیر سوال میبری البته ایرادی هم نداری تربیتت درکودکی مشکل داشته و عقده هات ناشی از کودکیه
عملکرد هر مدیر و رییسی کاملا مشخصه
یه فکری به حال خودت و رسانه ی دغلت بکن که سالها تو اذهان بیسوادی رسانه ای توهم باقی میمونه
پرسنل درمان
Netherlands
عزل -جاودان سیرت
United Kingdom
اتفاقا زمان غلام نژاد اصلا خوب نبود ، ما کارکنان علوم پزشکی یک مورد مثبت از ایشان ندیدیم .یک نامه ساده ۶ ماه زمان میبرد تا امضاء شود و ...‌
United States
پرسنل ناراضی پزشک ناراضی بیمار ناراضی
رفاهیات پرسنل زیر صفر ، بیمه تکمیلی پرسنل ول معطل از چه بنالیم
Iran, Islamic Republic of
جناب شهامت همه حرفهای شما درست نوزاد نارس چرا موجودی ک جان داشته رو سردخونه بردین چرا نمیخای عمق فاجعه رو درک کنید الان باید رئیس بیمارستان و مترون عزل شده بودند و خود آقای شهامت استعفا میداد حداقل به احترام فامیلیش خودش جربزه به خرج میداد و میگفت به خاطر خطا استعفا میدم نه اینکه تازه از مردم طلبکار باشن
پیمان
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی استاندار ضعیف و تیم اش بر سرکار هستن باید در بیمارستان/ به راه بی اندازند
دنا استوار
Germany
کبنا= حق طلب
متاسفانه زد وبندهای سیاسی استان را نابود کرد، دانشگاه علوم پزشکی تنها موضوعی که اصلا براش مهم نیست درمان و وضعیت بیمارستانهاست. همین بیمارستان ویلچر نداره، آسانسور ش خرابه و هزار نقص دیگه، و روز تو جلسات بی ربط به موضوعات علوم پزشکی هستش
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلامت چند سال است فدای سیاست شده ریاست دانشگاه باید مدیر وتوانمند باشد چیزی که تا الان وجود ندارد بعد از چمن راه را گم کردن
Iran, Islamic Republic of
باید پرستارها و پزشکان اون بخش را همراهان بیمار
بویراحمد بدبخت و بیچاره
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم آسانسور بیمارستان خراب بود جالب این جاست که چند ساعت بعد از وقوع این اتفاق سریعا درستش کردند و از طرف دیگر ظاهراً یک ویلچر حمل بیمار در آن زمان اظطرار نبود بیمار با این حال مجبور می شود به صورت پیاده از رمپ ها بالا برود، رییس بیمارستان امام سجاد بدون اینکه معاون درمان در جریان باشد در تهران می رود ماموریت و حتی رییس خدمات بیمارستان با هزینه دولت البته در مباحث هزینه کرد چندان اطلاعی نیست اما می گویند با هزینه بیت المال چندین روز هست در مشهد تشریف دارد، جناب آقای دکتر جاودان سیرت چشم دلت روشن با این مدیریت انتخاب کردنت اون از رییس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بدون یک روز سابقه مدیریت حتی در یک خانه بهداشت این هم از رییس بیمارستان انتخاب کردن جالبتر مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل خخخخخخ
پرسنل
Iran, Islamic Republic of
اقای کبنا خودش تخصص دارند در مسائل پزشکی
باشت
Iran, Islamic Republic of
استاندار وافضل حسینی فقط فکرشان اینه که بستگان خود را مدیر یا استخدام کنند جدیدا هم قراره مسول بازرسی دانشگاه از فامیل نزدیک این دو بشه که خدماتی بوده وتازه استخدام شده ووهیچ گونه اطلاعاتی ورزومه کاری در زمینه بهداشت ودرمان نداره ویک فرد بیکار ونابلد هست
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1