تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۱۵۷۱۵
 تحرکات و فعالیت‌های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد (قسمت بیست و پنجم)

حکایت ناتمام روشنفکر و اصولگرایان بویراحمد و دنا

۱۵۰
۷
حکایت ناتمام روشنفکر و اصولگرایان بویراحمد و دنا
کبنا ؛فروپاشی، تشتت، تفرقه، بی برنامگی و ... و هر اصلاح و عنوان دیگری از این دست می‌تواند مصداق شایسته و دقیقی برای جریانی باشد که خود را اخلاق مدار و اهل وحدت و همدلی می‌داند اما به گفته منتقدان در عمل جز «انحصار طلبی» هیچ حرکت دیگری از خود بروز نداده است.
بررسی اینکه چرا اصولگرایان بویراحمد به سرنوشت امروزی مبتلا شده‌اند نیازمند یک بررسی مستقل و مفصل است. فارغ از نتیجه انتخابات مجلس یازدهم اصولگرایان بویراحمد را باید شکست خوردگان حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اخلاقی دانست که این روزها کمتر کسی حاضر است خود را جزیی از آنها معرفی کند و اخیراً نیز برخی از چهره‌های این جریان ترجیح می‌دهند از این دیار مهاجرت کنند. مهاجرت «ستار هدایتخواه» از یاسوج به تهران را باید بزرگترین مهاجرت از مدل اصولگرایان بویراحمد خواند که عدم رتق و امور و نرسیدن به یک ثبات باعث خواهد شد تعداد بیشتری از این جریان یاسوج را ترک و به شهرهای دیگر نقل و مکان نمایند.
معرفی کریم فرخیانی به عنوان گزینه انتخاباتی این طیف از سوی حلقه مرکزی به رهبری هدایتخواه اگر چه نقطه آغاز مصائب و فروپاشی اصولگرایان نمی‌تواند باشد و موضوع به قبلتر بر می‌گردد اما این اتفاق همزمان نشان گر اوج اختلافات، انحصارگرایی، بی تدبیری وانتقام گیری در میان آنها بود. اصولگرایان خیلی ساده و بدون کوچکترین تدبیر بر روی یک نیروی کاملاً بازنده بخش زیادی از اعتبار و داشته‌های خود را هزینه کردند و بعد از آن تا امروز نه تنها نتواسنته اند موضوع را مدیریت کنند که روز به روز بر خرابی آن می‌افزایند.
اصولگرایان از حضور مهدی روشنفکر و عدم همراهی با طیف مرکزی اصولگرایان به عنوان عامل اصلی این وضعیت نام می‌برند و وی مقصر می‌خوانند در حالی که با نگاه به اتفاقات و واقعیات به نظر می‌رسد حتی قبل از حضور روشنفکر در صنه انتخاباتی بویراحمد اصولگرایان اساساً فاقد یک تشکیلات قاعده مند بودند و صرفاً بر مدار نفوذ و اعتبار فردی ستار هدایتخواه و قبل از آن مسعود حسینی نفس می‌کشیدند و طبیعی بود که حضور چهار دهه‌ای چند فرد محدود در رأس یک جریان در نهایت در به سقوط و وضعیت امروزی ختم خواهد شد و شد.
روشنفکر در تعریف سیاسی یک نیروی اصولگرا محسوب می‌شود وی در سال 1382 در اولین دوگانه زارع و هدایتخواه از هدایتخواه حمایت کرد اما در سال 1386 ترجیح داد در پشت سر «آسپار» یکی از نامزدهای آن دوره قرار گیرد. روشنفکر در سال 1390 به همراه بخش زیادی از نیروهای اصولگرا و شناخته شده این جریان در مخالفت با عملکرد ستار هدایتخواه و نزدیکانش از زارع حمایت کردند. این حمایت‌ها و نارضایتی گسترده از عملکرد هدایتخواه باعث شد هدایتخواه بعد از دو دوره حضور در مجلس شکست بخورد.
پیروزی حسن روحانی در ابتدای دومین سال نمایندگی زارع و نزدیکی زارع به روحانی در ابتدا سبب واکنش چندانی در میان نیروهایش نشد اما خیلی زود و بعد از ان که مشخص شد از این نزدیکی خیری به نیروهای اصولگرای حامی زارع نخواهد رسید چهره‌های حامی وی یکی بعد از دیگری از اطرافش دور شدند.
روشنفکر که سابقه کار انتخاباتی نیز داشت و قبلاً در انتخابات شورای اول شهر دهدشت نفر سوم شده بود کم کم گمانه‌هایی از برنامه‌های انتخاباتی‌اش برای انتخابات مجلس دهم زمزمه می‌شد. این زمزمه‌ها ابتدا جدی گرفته نشد. در نقطه موازی جریان اصولگرایی مدعی تشکیل شورایی برای رسیدن به یک تصمیم اصولی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم بود. شورایی که از آن زمان تاکنون هیچ گاه به یک نتیجه درست و اساسی نرسیده است و همین سردرگمی و آنچه که از سوی مخالفان اعمال نظر پدرخوانده‌ها خوانده می‌شود باعث شد خیلی زود روشنفکر راهش را از شورا جدا کند و تمام تلاش‌های بعد از آن برای برگرداندنش به شورا بی نتیجه بماند.
روشنفکر بدون کوچکترین حمایت جریانی و با جمعی از نزدیکان منطقه‌ای خود کارش را آغاز کرد ولی ایام تبلیغات انتخابات و مهم‌تر از آن شمارش آراء نشان داد که او کار بزرگی انجام داده است. کار بزرگی که به عنوان پشتوانه‌اش از فردای 7 اسفند 94 او را در مسیری هدایت کرد که در نهایت پادرمیانی محسن رضایی برای ایجاد یک اجماع میان وی و اصولگریان بویراحمد نیز جواب نگرفت تا آن که امروز عملاً روشنفکر و طرفدارانش از جریانی سخن بگویند به نام جریان سوم که خود را یکی از مدعیان اصلی انتخابات می‌داند. جریان سوم مدعی است هیچ وابستگی به دو جریان اصلی سیاسی کشور ندارد و اساساً بر نفی این نگاه تاکید دارند که البته مشخص نیست چنین نگاهی در صورت ورود به ساختار قدرت می‌تواند تا چه اندازه میدان عمل داشته باشد و بر همین مشی باقی بماند.
روشنفکر از همان ابتدا برنامه و بازی خود را به هیچ تصمیمی خارج از حلقه خود گره نزد و به همین خاطر اتفاقات درون اصولگرایی نه تنها وقفه‌ای در حرکت وی پدید نیاورد که اشتباهات استراتژیک آنها از جمله معرفی کریم فرخیانی کمک بزرگی به وی کرد.
 اصولگریان که قبل از آن روشنفکر را به میدان داری مطلقاً قومی و منطقه‌ای متهم می‌کردند با مشورت چند عضو خود به این نتیجه رسیدند که برای زمین زدن روشنفکر بهترین راه معرفی یک نیروی هم تبار روشنفکر است. فارغ از صحیح یا غلط بودن این تصمیم آنها یک گزینه بسیار ضعیف و غیر سیاسی را برای این کار معرفی کردند و نشان به آن نشان که آن گزینه کوچکترین حرکتی نتوانست از خود بروز دهد و هنوز هم مشخص نیست به کجا رفته است و به چه مشغول است.
حالا روشنفکر یک پای اصلی رقابت نهایی است. اینکه رقابت نهایی چند ضلعی خواهد بود هنوز مشخص نیست اما با نگاهی به لیست ثبت نامی‌ها باید گفت هر اندازه بر اضلاع نهایی افزوده شود بخت و شانس روشنفکر را بیشتر خواهد کرد.
هر اندازه روشنفکر فارغ بال و جدی به نظر می‌رسد اصولگرایان اما سردرگم و بلاتکلیفند. بعد از اعلام رسمی عدم ثبت نام هدایتخواه در بویراحمد آنها برای خالی نماندن عریضه از چند نیروی خود که ظاهراً خودشان اعلام آمادگی کرده بودند خواستند که نام نویسی کنند تا در نهایت با ارزیابی شرایط یکی از آنها به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود. گزینه‌هایی که در نارقابت ترین شرایط نیز به نظر می‌رسد هیچ شانسی برای پیروزی ندارند اقدام به ثبت نام کردند. اما در آخرین لحظات ثبت نام نامزدها یک اتفاق ویژه افتاد و چهره‌ای که به ذهن هیچ کسی خطور نمی‌کرد با همراهی چند چهره تاثیرگذار این جریان درفرمانداری بویراحمد حاضر و نامنویسی کرد.
نادر منتظریان چهره‌ای است که باید از همین حالا رسماً وی را گزینه این جریان دانست. هر چند این حرکت با اعتراض یکی از نامزدهای ثبت نام کرده از طرف شورا برای حضور یعنی کیان دهراب پور مواجه شد و فردای آنروز نیز هدایتخواه در واکنش تندی به حضور احتمالی‌اش در بویراحمد نیز بر سازوکار قبلی تاکید کرد که مطابق آن نادر منتظریان نباید گزینه این جریان باشد ولی همراهی خلقی پور و همچنین مسعود حسینی با منتظریان نشان می‌دهد وزن منتظریان بر سه چهره دیگر سنگینی می‌کند.
منتظریان در شرایط فعلی و با وجود تعدد نامزدها از رأی بسیار کمی برخوردار است. ولی تجربه نشان داده است این تعدد و شرایط موقتی است و کم شدن از این تعداد قطعاً در وضعیت نامزدها تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین از همین حالا می‌توان حکم داد که عملاً جایی برای حضور تشکیلاتی امامی، دهراب پور و عسکری وجود ندارد و آنها یا خود کناره گیری خواهند کرد و یا هم نباید بر روی حمایت تشکیلات اصولگرایی چندان حساب کنند. حضور نادر منتظریان یک احتمال دیگر را نیز به صورت رسمی از بین می‌برد و آنهم حمایت نیمه رسمی این جریان و یا برخی اعضای حلقه مرکزی آن از مهدی روشنفکر است. بنابراین هم روشنفکر و هم منتظریان در رقابت نهایی حضور خواهند داشت با این تفاوت که از هم اکنون حضو رروشنفکر به عنوان یک ضلع جدی انتخابات محرز و قطعی است اما منتطریان در گرو اما و اگر های بسیاراست. اما و اگر هایی که در عالم سیاست ممکن است به سمتی پیش رود که تصور نمایندگی منتظریان برای دور یازدهم مجلس هم دور از ذهن نباشد.
 با این همه بعید است پایگاه ثابت رأی روشنفکر شکسته شود و تداوم این تشتت در دو طیف بهتریت فرصت برای روشنفکر خواهد بد اما تجمیع شرایط را به سمت یک رقابت تنگ و پیچیده پیش خواهد برد.
مشابه شرایط پیچیده بویراحمد در دو حوزه انتخابیه دیگر استان وجود ندارد. در کهگیلویه یک دو ضلعی کاملاً واضح و خدشه ناپذیر دیده می‌شود و در گچساران اگر تاجگردون به سلامت از نظارت شورای نگهبان رد شود نباید وضعیت وی تفاوت چندانی با دور گذشته کرده باشد.
اصولگرایان بازی بزرگ تشکیلاتی و نظم را قبل از بازی کوچکتر انتخابات پذیرفته‌اند اما آنها امیدوارند در بازی دوم بتوانند هم گزینه خود را به مجلس بفرستند و هم مانع از موفقیت کسانی شوند که دل پری از آنها دارند. آن‌ها هم چنین امیدوارند ستار هدایتخواه در تهران وارد مجلس شود تا بدین ترتیب اعتبار رهبر سیاسی خود را حفظ کرده باشند و وی از تهران کماکان مدیریت آنها را در دولت بعدی که به ظن خود یک دولت اصولگرا خواهد بود بر عهده گیرد و با قواعد قدرت بار دیگر نظم و تمکین را بر این جریان در این مرحله فروپاشیده اعمال نماید.
روشنفکر نیز در این مدت کوتاه راه خود را خواهد رفت او اینک کمترین فاصله را با پیروزی در ذهن می‌پروراند. هر چند نوع فعالیت و نزدیکی وی به جریان‌های قدرت در سطح کشور در حال حاضر واضح و مشخص نیست اما یقیناً برخی از کانون‌های قدرت این آمادگی را دارند تا چنین نیروهایی را به خود نزدیک کنند و از رأی و صندلی آنها در مناسبات بالاتر بهره گیرند.
زمان زیادی تا روشن شدن این اما و اگرها باقی نمانده است و در این زمان کم یقیناً جو عمومی به سمت هیجان و شور بیشتری حرکت خواهد کرد. شور و هیجانی که می‌تواند برای برخی‌ها پر از خیر و برکت باشد و برای برخی منشأ شر.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نویسنده این نوشته معلومه تنها کسی که رشته و پرستیژ اجتماعیش به مجلس میخورد دکتر کریم فرخیانی بود که فارغ التحصیل دکترای دانشگاه تهران با مناصب وکالت و قضاوت و معاونت دادگستری استان بودند و تنها دلیل نیامدن ایشان کسالت ایشان بدلیل شیمیایی شدن و جانبازی ایشان و نارو زدن به ایشان بود که در دوره های قبلی قول داده بودن که فرخیانی به نفع ایشان کنار بروند در صورت قبول نشدن روشنفکر دور بعد از اقای فرخیانی حمایت کنند/موجه و ارام که را که بحق شایستگی و جربزه ورود به مجلس دا ندارند را تطمیع کرد که دوباره خودشان ورود کنند( هر چند کبنا سراسر غرض ورزی و یه طرفه مطالب رو منتشر میکنه) خدایی این مطالب سخیف بدرد کوچه بازار هم نمیخوره چه برسه به سایت
Iran, Islamic Republic of
جمع کن نویسنده
محمدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی هوشمندانه تفسیر نمودین ولی در چند روز اینده شرایط برای منتظریان که با ثبت نام قواعد بازی را بهم بزنه یه موجی ایجاد میشه که قطع به یقین برنده انتخابات خواهد بود ✌🏼🇮🇷
Iran, Islamic Republic of
جناب منظریان اگر صلاح ا صول گرایان رو بخوان باید به نفع روسنفکر کنا برن
درود بر ایشون
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
قطعا پیروز انتخابات آقای روشنفکر
دنا
Iran, Islamic Republic of
نوری به چشم دوستان ، خاری به چشم دشمن
دنا
Iran, Islamic Republic of
نوری به چشم دوستان ، خاری به چشم دشمن
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر راه روشن است ، اینده از ان حق است
Iran, Islamic Republic of
منتظریان ۵۰۰۰ رای صندوق داره
Iran, Islamic Republic of
انشالله حاج مهدی برنده انتخابات ۹۸ هستش
دلروز
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر همانند استخوانی در گلوی انحصارطلبان و تمامیت خواهی گیر کرده و راهی پیش رویشان باقی نمانده
Iran, Islamic Republic of
همه ی ما آگاه و بینا هستیم که اصولگرایان در این مسیر شکست خوردنه ولی تنها راه برگشتن به معرفت و زیبای معرفی اقای روشنفکر
یا مهدی
Romania
چشم بد بدور که هم جانی و هم جانان
جهانشاهی
Iran, Islamic Republic of
دوران بزن در رو تمام شد ، روشنفکر رستاخیزی بپا کرده و ندای عدالتخواهی سرداده
Romania
اصواگرایان یکی پس لز دیگری به جریان ندای وحدت میپوندند
اندکی صبر سحر نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
گروه روشنفکر میدونن که منتظریان هفت هزار رای نمیاره به همین جهت اون رو رقیب خود میدونن در حالی که دکتر کیان دهراب پور حداقل پنج برابر منتظریان رای میاره
Romania
همه به وحدت دعوتیم
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
کاندید ما بین اصولگرایان فقط دکتر دهراب پور
Romania
جلساتی که روشنفکر دعوت میشه و هر لحظه یه عکس جدید ازشون منتشر میشه نشون از این داره اصولگرا که هیچ اصلاح طلب هم داره بهش میپونده
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز،در انتخابات شوراي دهذشت اقاي دكتر روشنفكر با اكثريت ارا نفر اول شد
Iran, Islamic Republic of
ولی نتونست دوام بیاره و جا زد و انصراف داد ههههههه
Iran, Islamic Republic of
میرزا محمد علی داور پناه اول شد در اون دوره برادر عزیز
علوی
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت پیروز میدانه
Romania
فکر کنم با این شرایط روشنفکر پیروز قطعی انتخابات است وهر کی هم منکر این قضیه بشه یا جریان نیست یا از روی تعصب داره حرف میزنه
Romania
بهترین کار رو روشنفکر کرد که به شورای خود خوانده انحصار طلب که از روی غرض تصمیم میگره نه از روی تفکرنه گفت ،
درود به این شجاعت
Romania
امن ترین مکان دنیا قلب مردم است
اصولگرا
Romania
جریان اصولگرایی را آقایان خلقی پور و حسینی و شجاعیان نابود کردن و آنرا برای رسیدن به منافع شخصی خود و هر کسی را که سدی برای منافع شخصی خود می دیدن حذف کردن
جوانان اصولگرا این آ را نه قبول دارن و نه دیگه اجازه میدانداری به اونا میدن
حسینیان ده برافتاب
Iran, Islamic Republic of
.حق نمایندگی،وکالت ودفاع ازهمه سختی هاومحرومیت های منطقه استان کهگیلویه وبویراحمدوشهرستانمان را به رسم امانت به دست باصلابت کسی بسپاریم که یقین وایمان راستین داریم سکوت درمرامش راه نداشته.

خدا شاهد است به امانت داری دکتر روشنفکر در زندگیم ندیدم.
Iran, Islamic Republic of
عمرا تو ده برافتابی بی اگرم هسی یه قولی وت دانه
علی
Iran, Islamic Republic of
باباچراقسم میخوری..آخرتت رابرای پول نبروش درآخرت هرکس مسئول اعمال خودش هست نه نماینده ونه غیر
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر داره هر شب شش جلسه میگیره اونوقت اصولگرایان هنوز بلاتکلیفن
رضایی جواد
Iran, Islamic Republic of
به اُمید موفقیتت دکتر روشنفکر عزیزم .
ما تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از جنابعالی برنخواهیم داشت .
آرمان ما برقراری عدالت و حذف فاصله‌ی طبقاتی است .
به پیروزی سلام کن مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خبرها حاکی از پیوستن اقشار مختلف مردم در اقسا نقاط بویراحمد و دنا به روشنفکر است.
وحید
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر الان خو ش یه جریانه و روز به روز به پیروزی نزدیک تر میشه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر روحیه قاطعی دارد ، توی جلسات به اصولگرایان هیچ وقت کم نیاورد در مصاحبه چن وقت پیشش گفت من اصولگرا ها را به رسمیت نمیشناسم . به خاطر همین روحیه اش واقعا قابل ستایش هست .این که این توانایی را در وجود خود میبیند مقابل این همه ادم گردن کلفت بایستد برای من قابل ستایش هست و همین از دلایل رویش زیادش هست
سینایی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر یک دانشمند سیاسی هست. هوش سیاسی فوق العاده بالایی دارن .واقعا شخصیت پیچیده و به معنای واقعی سیاستمداری خاص هستن که در بزن و در روهای سیاسی به مراتب از امثال اقایان تیزهوش تر عمل میکنه
آریوبرزن
United States
استان چقدر بدبخت شده که /شده اند کاندیدهای مجلس!!!! متاسفم برای دیار!
Iran, Islamic Republic of
کسیکه تفکراتش در کنارمردم وبه نفع مردماست قابل ستایش هست. سلام بر مرد مردم دار .سلام بر روشنفکر
ارش
Iran, Islamic Republic of
طرفداران روشنفکر خوب گوش کنید:

ما دور قبل با دست خالي ولي شرافتمندانه براي باراول به سبد روشنفكر٤٠راي باعزت ريختيم وحماسه اي خلق شد كه ميوه هاي ان اروم وباگذشت زمان به ثمر مي نشينه وميوله هاي ان كأم محرومان ومسضعفان را شيرين خواهد كرد نه اصحاب پول پارتي رانت تزوير وپايتخت نشيني وكارخانه ها .....ما در دوراهي حق وباطل هستيم ، تاريخ ماراقضاوت خواهد كرد باشد كه مسير درست انتخاب كنيم
جیمز
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید روشنفکر قبول شده بی چون چرای این کارزار هست .
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر دست مریزاد بنده حمیدی هستم .در رکاب شما هستیم به امید پیروزی یامهدی.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ایل بزرگ تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
سرتاسر استان ندای وحدت گرفته
Iran, Islamic Republic of
شک نکنید که حاج نادر منتظریان با ویژگی های منحصر به فردی که دارد از جمله تجربه ی امور اجرایی،صداقت،خلوص،تقوا،پاکدستی و مقبولیت عمومی به عنوان یک چهره ی فرا قومیتی و انقلابی و حمایت های فرزندان مومن دیار بویراحمد ،از همین الان ان شاءالله نماینده ای لایق برای دلسوزان و علاقه مندان به سرنوشت این سرزمین غیور پرور خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
جلسات پی در پی و پربار دکتر روشنفکر وزن و توان سیاسی ایشونو نشون میده.جای تحسین داره
Iran, Islamic Republic of
اینکه یک فرد دانشگاهی و مردم دار واقعی به انتخابات ورود پیدا کنه, کورسوی امیدیست که شایسته سالاری در منطقه حاکم شود.جانانه در رکاب دکتر روشنفکر هستیم.
Iran, Islamic Republic of
ایمان دارم بهمن ماه به انتهای دهه اول نمی رسد که هلهله ی مردان وکل زنان وصدای رسای برنو ها سمفونی خاطره انگیز میشود در گوش دنای سر به فلک کشیده..و کار تمام خواهد شد.
دنا سینه وحشی خود را مهیا کن که لبیک جانانه ی بویراحمد نشینان به ندای وحدت برای توسعه و آبادانی در جای جای قله های بلندت طنین افکن میشود...
پژواک این لبیک را دنا در سینه خود نگه دار تا آیندگان به حقانیت،صداقت،اتحاد، ندای وحدت و خدمت آگاه شوند و روسیاهی کمبودها وکاستیها مهر ننگی باشد بر پیشانی کج اندیشان ومنفعت طلبانی که حرص و طمع شان از عزت و سربلندی تو وفرزندانت برایشان مهمتر است...
دنا من فرزند کوچکی از سینه ی تو، نام تورا چون مدال افتخاری بر زندگی خویش میبینم در این وانفسا که کمتر اهل دل وقلمی حاضر به نوشتن حقایق ست تورا به شهادت میخوانم که ما حامیان ندای وحدت و خدمت با محوریت حاج مهدی روشنفکر جز برای توسعه و مطالبه ی حقوق فرزندانت و عدالتخواهی وانقلابی گری اندیشه ای را دنبال نکرده ونمی کنیم...
دنا شاهد باش که حاج مهدی روشنفکر اگر اکنون مورد هجمه ی بسیار بدخواهان ست دلیلی جز روحیه انقلابی و مطالبه گری و عدالتخواهی ایشان ندارند چرا که این جماعت هرگز نمی توانند نقشه های شومشان را با وعده حمایت بر ایشان تحمیل کنند وحاج مهدی روشنفکر هرگز حاضر نخواهد شد بخاطر مقام دنیوی خود را مدیون فرزندان مظلوم تو کند...
دنا سینه ای دارم پردرد و روز موعودی دردهایم را در پهنه ی بیکران تو فریاد خواهم زد...
Iran, Islamic Republic of
🌹🍃🌹🍃🌹

ایلل بیراحمیی دارم سلامی
خدمتتون عرض کنم خم یه کلامی

ایلل بیراحمیی وابیت یه پارچه
کم بگیت دومن وبالا نیم در وطاقچه

بیراحمی،بیراحمیه دتا نیاره
زن ومردش به خیا همتا نیاره

باعفت وبا غیرت دیه ککاییم
سی پیروزی ندای وحدت همه سرپاییم.

عنایت درگاه
🌹🍃🌹🍃🌹
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و کلاهتان
شهباز شجاعی
Romania
تا عمر دارم دستبوس روشنفکر خواهم بود چرا که روحیه خودباوری رو به مستضعفینی همچون من القا کرده
Romania
اینده روشن در راه است
یا مهدی
حوض دال
Iran, Islamic Republic of
خدایی /نمیتونه دو کلمه حرف بزنه. چجوری بذارنش خروجی اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
مطمن باشیددکترروشنفکرپیروزانتخابات هست .
گل رز
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها متشکل از اصولگرایان بویراحمد علیا و سفلی هست. خیلی از اصولگراها اهل علیا هستن. در حالی که حلقه نزدیک به روشنفکر به صراحت میگن که روشنفکر اومده تا از بویراحمد. بنده های خدا چجوری روشنفکر رو بپذیرن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر درخشنده پور
Iran, Islamic Republic of
/ بیس بلر گوتم تا ایخی کامنت بنی پشت سرهم نزن که بقیه نفهمن
Iran, Islamic Republic of
ما بویراحمد سفلی درخشتده پور را اصلح می دانیم
Iran, Islamic Republic of
بازم /
مه تو خو نیاری تا هالوت بدبخت نکنی نیشینی
چشمان بیدار
Iran, Islamic Republic of
یه سوال
مگه روشنفکر ی بار شورای شهر دهدشت نبود؟ حاصلش چی بود؟ مگر نه اینکه انصراف داد!!! آدم به این ضعیفی چطور میتونه بین 290 تا گرگ تو مجلس جون سالم به در ببره؟
Iran, Islamic Republic of
عجبا یعنی هرکی از یه پستی انصراف داد به دلیل ناکارامدی آن شخص بوده؟ بنازم منطقو.
فقط دو کلوم از این اون شنیدی داری تکرار میکنی.
بفرمایین اقای قالیباف که از شهرداری تهران انصراف داد معنیش این بود ک ایشون ناکارامدبود؟
Iran, Islamic Republic of
چشمان بیدار مه راس ایگی 😂😂😂
Romania
به امید موفقیت دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
وحدت_رمز_پیروزی
حامی_دکتر_روشنفکر
انقلابی_ام
پویش_عدالتخواهی
بویراحمد_دنا_یاسوج_دشتروم_سپیدار_چیتاب_مارگون_پاتاوه_لوداب_به وحدت دعوتیم
Iran, Islamic Republic of
برادر روشن فکر. اقعا فکر روشنی داره ما مشکلمون ینه . تو را بقران بریت کنار آخر زمانه بیلیت تا ای دنیا نه به راحتی بگذرونیم چتونه
Iran, Islamic Republic of
هرکدام از ما یک روشنفکریم.
Iran, Islamic Republic of
نشست های سیاسی و جلسات مردمی دکتر روشنفکر نشان از عزم جدی برای پیروزی دارد و شنیده ها حاکی از آن است برخی صاحب نظران و بزرگان اصولگرایی در مرکز استان در خلوت با ایشان بیعت می کنند که باعث شده بسیاری از صاحب نظران رسانه شانس پیروزی ایشان در تقابل را بسیار پررنگ تر ببیند.
تادد
Iran, Islamic Republic of
دلیل استعفا در شورای .اموزش وپورش رابفرما
Iran, Islamic Republic of
بتحقیق کن تابفهمی
تو شورا ایشون به یاسوج انتقال پیداکردن
تواموزش وپرورش دلیلش حمایت از مردم بود
بخاطر استخدام ۵۰۰ جوان مورد مواخذه قرار گرفت
میتونین از همکاران اون زمان پیگیر بشین
اگه نقطه ضعف داشت چکار میکردین
Iran, Islamic Republic of
من خودم تامرادیم یه دفه رفتم اداره کل پیش روشنفکر یه نامه قانونی و ساده رو . امضا کنه چطور میتونه حق من و شما رو بگیره
حمید
Iran, Islamic Republic of
عدم تخصص سیاسی هرکسی را بهر کاری ساختن ولی اقای روشنفکر برای مجلس نیستن
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها اعتماد به نفس کاذب دارن شاید گذشته خود رومیخوان باتوهین به دیگران انکار کنن
Iran, Islamic Republic of
پس تو
میتونی نماینده انتخاب کنی
Iran, Islamic Republic of
این مردم هستند که انتخاب میکنن کی لایق هست کی نیست.نه شما دووست عزیز.
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
در نگارش میبینم که :
دکتر روشنفکر راکاملا مقابل یک جریان ریشه دار قرار داده اید که این جریان
یعنی اصولگرا بجز عده قلیل ،اکثریت اکنون به سمت دکتر روشنفکر گرایش پیدا کرده اند ونظر وایده شخصی دکتر روشنفکر اصلا چنین مواردی نیست که بیان شده ودغدغه دکتر روشنفکر ازبین بردن تبغیض هایی در بویراحمد ودنا که عده ای زیاد را مستضعف نموده است وفاصله طبقاتی را نیز خیلی زیاد کرده است...
مردم بویراحمد دنا از دشتروم وکبگیان وکاکان وکریک وچنارستان وجلیل وبابکان و کره ای گرفته تا لوداب وپاتاوه ومارگون ، حمایت خود را از دکتر مهدی روشنفکر به این دلیل اعلام نمودند که هدف وغایت سیاسی دکتر روشنفکر را که همان مردمی بودن وصداقت داشتن در گفتار است میدانند...
در ضمن استفاده از الفاظ رکیک همچون ضعیف برای یک شخصیت حقوقدان وبزرگ استان یعنی دکتر کریم فرخیان درست نیست وایشون تمامی هم طایفه ای های خودش را تشویق نمود (ملاکرم)واتفاقا هفته گذشته نیز با نشستی لسیار سنگین وپر جمعیت از دکتر روشنفکر استقبال کردند....

ما شمارا دوست داریم ولی نا خواسته تخم کین ونفاق نپاشید
Iran, Islamic Republic of
در ضمن ،حکایت تمام است واستاد مهدی روشنفکر با اختلاف آرای زیاد وارد بهارستان میشود
آینده نگر
Iran, Islamic Republic of
ما نمی دانیم به چه چیز آقای روشنفکر ببالیم ، نه بیان رسا وشیوایی دارد، نه سابقه اجرایی موفقی دارد ، نه مرتبه علمی بالایی دارد، بر طبل جدایی و حاکم کردن طایفه خود می کوبدبا شعار حمایت از قشر مستضعف، اگر این قشر ضعیف مانده سالهاست که شما جلودار این قشر هستید چرا برای رشد این قشر تلاشی نکردید که هنوز محروم مانده اند، باعث اختلاف یک جریان بزرگ هم شده، شورای شهر دهدشت بودند که مردم این شهر بیشترین آمار مهاجرت را دارند ؟ نه مانند هدایت خواه بیان شیوا و رسایی دارد، نه مانند بهرامی عملکرد خوبی دارد، خود عامل اختلاف است و ندای وحدت میدهد این تضاد را چگونه میخواهد توجیح کند، برای سرداری جریان جدید باید نخبه علمی بود که نیست ، نخبه عملکردی بود که نیست، نخبه اقتصادی بود/، فرهنگ عمومی و منافع عمومی و مصالح اجتماعی را بشناسد که بر طبل طایفه گرایی/ و گاها همراهانش مردم را برای بعد از قبولی ایشان از اقناع افکار عمومی . چگونه میخواهد وکیل مردم باشد .
Iran, Islamic Republic of
اگه تواصولگرا بودی یه ذره اخلاق رو رعایت میکردی روشنفکر هم مرد سیاست هم مرد عمل خود اقایون هم اقای هدایتخواه رو دور زدن چون ایشون اعلام کردن خروجی مشخص نیست ولی میبینیم که اقای خلقی پور و حسینی دارن دوره میگردن
Iran, Islamic Republic of
اگه میفرمایین دکتر روشنفکر لایق نیست شما بفرمایین کی لایق.؟
در ضمن این مردم هستند که میگن کی لایق نه شما که از ترس دست پاتو گم کردی
Iran, Islamic Republic of
خت هم نوني چه ايگي؟؟همون زارعي سي ايشا نخبه هست چون سيت نون داشته
Iran, Islamic Republic of
تنها گزینه اصولگرایان که میتواند آبروداری کند
دکتر کیان دهراب پور
بشار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هرگز رای نمیاره
چون دیدش محدوده. نطق نداره
Iran, Islamic Republic of
منظور دروغ اراجیف و ریا است بله ایشون ندارن
ببا توجلسات تابفهمی ودرک کنی سخن راست وحق را
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
دید شما محدود که برای رسیدن به خواسته خود
Iran, Islamic Republic of
شما بزارین مردم خودشون انتخاب میکنن کی دیدش باز ، کی نطق داره و کی لایق.
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
شما اولا دید را تعریف کن بعد اظهار نظر کن. روشنفکر اماده تا افرادی مثل شماها که دید ندارید را با افقی روشن بیدار و دارای دید عمیق نمایند.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یه اصول گرا شکست را دیگه نمیتونیم تحمل کنیم و اقای روشنفکر را حمایت کنید و باعث نجات ماها شود

واقعا جریان محرومان و مظلومان هست و چنان جوانان پر انرژی و رسانه ای قوی دارند که واقعا برای همه سیاسیون تعجب شده و باعث شکست انها شده اند
انصاری
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یه اصول گرا شکست را دیگه نمیتونیم تحمل کنیم و اقای روشنفکر را حمایت کنید و باعث نجات ماها شود

واقعا جریان محرومان و مظلومان هست و چنان جوانان پر انرژی و رسانه ای قوی دارند که واقعا برای همه سیاسیون تعجب شده و باعث شکست انها شده اند
Romania
اندک اندک جمع مستان میرسد
یا مهدی
س
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر دکتر دهرابپور
Iran, Islamic Republic of
خدا یار یاور مردم است
یامهدی
سادات
Iran, Islamic Republic of
فکرش رو کنید.
روشنفکر نماینده شه میریم زیر خط
Iran, Islamic Republic of
دیگه چیزی ندارین بگین روشنفکر در صداقت وپاکی واخلاق حریف نداره درسیاست که هم جای خود
Iran, Islamic Republic of
حامی مردم فقط روسنفکر
آینده نگر
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرهای انتقادی رو به اشتراک نمیزاری ، رسانه ای که انتقاد رو منتشر نکنه پوچ و بیهوده است و کبنا مشخصه برای گروه خاصی قلم میزنی
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد دنا یک صدا به امید خدا روشنفکر
نگه
Romania
تحلیل یک جانبه خوبی بود اما قطعا پیروز دکتر درخشنده پور خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
که کم بدونین فایده نداره
Iran, Islamic Republic of
. و ککاش خلقمو کردن انگار هیشکی هالو نیارن غیرای دوتا
یاورزارعی
Iran, Islamic Republic of
حتی اگرمردم (ایل بزرگ تامرادی) هم بخون رای نیارچون منه بویراحمدبالاکه رای نیاره ریزش هم که داره یا زارع یابهرامی ودیگرهیچ
Iran, Islamic Republic of
خبر نداری یا خودتو به بی خبری زده اید ،این همه افرادی که از بویراحمد علیا به دکتر روشنفکر پیوسته اند رو نمی بینی و در بویراحمد سفلی اکثریت آرا با دکتر روشنفکر هست و ریزش آقای زارعی وحشتناکتر از آن چیزی هست که مثل دفعه قبل انتخابات جفت و جور کند
Iran, Islamic Republic of
خبر نداری مردان با ارزشی هچون ایزدپناه و رمضانی آرا علیا رو به خودشون اختصاص دادن
Iran, Islamic Republic of
تویی که دم از بویراحمد بالا و پایین می زنی و تخم تفرقه می پاشی چگونه می تونی درد مردم را احساس کنی.
ملت پابرهنه
Iran, Islamic Republic of


امید حق علیه باطل
مجلس و دولت آینده کاملا با ایدولوژی اصولگرایان است.


مردی نشر بده
Iran, Islamic Republic of
یامهدی
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
با این حرکت و تعدد نمایندگان اصول گرا شکی نیست که بار دیگر حاج زارع پیروز میدا ن خواهد بود چرا که طیف بزرگی از اصول گرایان به سمت حاج زارع آمده که قطعا همینطور هست و انشا اله برای سومین بار برنده انخابات خواهند بود و هیچ ریبی در آن نیست.یا زهرا( سلام الله علیها)
Iran, Islamic Republic of
رمضانی و زارع بیشتر رای ایاره چون لایقشه
Iran, Islamic Republic of
بشین و ببین
Iran, Islamic Republic of
مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده‌ام فالی و فریاد رسی می‌آید
یا مهدی
سالار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بازنده است زارع با۸۰ هزار آرا قبول انتخابات است هیچ طرفدار هدایتخوا رای به روشنفکر رای نمی دهد چون اصولگراها قبولش ندارند آقای روشنفکر نه اصلاطلب ونه اصولگراها قبولش ندارند
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی تو دیگه ، زارع و ۸۰ هزار رای ، جوک سال ،
Iran, Islamic Republic of
ای دوره بیل تا یه آدم شجاع بره جلو تاجگردون سیستم اداری ای شهره نابود کرد. چون آدم خوب بین تو نیبینیم
Iran, Islamic Republic of
به حرف شما نیست
Iran, Islamic Republic of
خخخخ حتما اصولگرایان و اصلاح طلبان دور زارعی حلقه زدن
Iran, Islamic Republic of
زمستان شروع شده فعلا سرت را زیر برف نگه دار تا اول اسفند که هوا کم کم گرم بشه .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای را باید فرستاد که بتواند مقابل تاج گردون کاری انجام بده گیرم روشنفکر رفت مجلس جلوی اون همه نماینده اهل زدو بند میخواد چکار کنه کسی که بتونه مقابل اونها قد علم کنه بین آنهای که کاندید شدن منتظریان نشون میده از همشون قدرتمند تر
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
لطفا به اسم لوداب کامنت نذار. شجاعت و جرات داشته باش از خودت مایه بزار.
مردانی
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم حاج زارع باخیلی اختلاف بالا برنده انتخابات است یازهرا دوستان عزیز ماطرفداران دکترهدایتخوا به حاج زارع رای می دهیم
Iran, Islamic Republic of
گولش زی، تا دیگ تیه و هدایت خواه نیاشتین ،تا جایی که بیاد دارم . دشمن اصول گرایان بوده و هست
یجوری حرف میزنی انگار پیمان اخوت با اصولگرایان بسته
نه دادا
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرنیروی زارعی
بود بلکه کسی نبودکه بخواداززارعی حمایت کنه
Iran, Islamic Republic of
درخت پر بار بیشتر سنگ میخوره
ننگ باد حسودان ودهن لقان بی اخلاق رو
یا مهدی
دنا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر فتح کننده پارلمان خواهد شد.
ایشان دیگر نمیخواهد پدیده باشد بلکه میخواهد برنده شود.
روسنفکر راهی بهارستان خواهد شد تا سیلارستان , چنارستان, علی اباد , زیلایی , نجف اباد , لوداب , سی سخت , علیا و سفلی را همه را با هم ببیند.
اصول گرای واقعی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا بویراحمد اینقدر بدبخت و ضعیف شده .اصالتا دهدشتی است و بزرگ شده کهگیلویه می باشد باید نماینده بویراحمد بشه
بقول موحد که قدیما می گفت اگه نتونم مرکز استان را ببرم دهدشت
دهدشت را می اورم یاسوج
مردم بویراحمد علیا و سفلی
Iran, Islamic Republic of

بعدش هم ادم عالم میدونن همه چی رو
بس کنین این دنیا فانیه
Iran, Islamic Republic of
خوبه اسم خودتو گذاشتی اصولگرای واقعی اما هیچی از اصول دینی اخلاقی نمیدونی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق ایشونه مجلس چون هیج نقطه ضعفی ندارن وگرنه این نمی گفتین
خدا خودش جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
اصولگراي واقعي نه از أصول سر درمياري كه ساز قوميت گرايي ومنطقه گرايي ميزني نه سر از شجره نامه ونسب ايل بويراحمد وطوايف محترمش....اصلا ميدوني لوداب كجاست ؟؟حوزه نشيمن بويراحمد كجا تا كجاست؟؟برادر من بويراحمدي تر از روشنفكر وجود نداره در بين نامزدها برو مطالعه كن تاريخ حداقل از پدرت بپرس يامطلع ذيگري
سادات
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره روشنفکر10دوره بیادورأی بیاره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکران درودبرمردم شریف بویراحمد و دنا
یامهدی عج
جوهد
Iran, Islamic Republic of
بهتر است به جای این همه لشکر کشی های قومی وقبیله ای
وحزبی که متاسفانه به یک افت برای استان وبلکه کل کشور تبدیل شده با درایت وتفکر تصمیم بگیریم وانتخاب کنیم کسی را برگزنیم که اولا شجاع باشه وبتواند از حق مردم وموکیلنش دفاع کنه دوما به فکر منافع خودش واطرافیانش نباشه همه مردم را موکل خود بداند سوما فردی ازاداندیش ومستقل از جناحها باشه چهارما خود را وقف مردم وکشور نماید وبه سوگندی که برای نمایندگی میخورد وفادار باشد
زارعی پور
Iran, Islamic Republic of
شما ک میگین روشنفکر .اصلا این خودش نمیدونه اصول گرا هست یا جریان سوم.بعد دوستان بجز تامرادی ها اصلا رای داره؟از کارهای کرده بگین
Iran, Islamic Republic of
زارع در حد و توان خودش کار کرد خدایش من به هدایت خواه رای میدادم ولی وقتی میبینم اینطور صادقانه پاک و بی ریا حرف میزنه و عمل میکنه بی انصافیه اگه بخواهیم بهش رای ندیم تو انتخابات اگه ادم گردن کلفت دولتی و حزبی همراهت باشه قطعا فرا که قبول شده درد محروم و مستضعف را هم نمیشنوه زارع ادم همه نسلهای مستضعفه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
/که فقط و فقط به قوم گرایی و طایفه گری دامن میزنه...
عدالت اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
با سلام . کسی که میخواهد وکیل مردم در مجلس باشد باید شناخت کاملی از وضعیت مردم ،کشور ،مسولین ،اجتماع، فرهنگ ، اقتصادو معیشت، سیاست، روابط بین الملل، قانون کذاری، نظارت بر امور اجرایی، و....داشته باشد حال ایشان با شعار ندای وحدت آمده اند و در حال حاضر مردم ما که مانند عراق و سوریه نیستند که نیاز به وحدت داشته باشند مردم و جامعه ما امروز نیازمند اصلاح و بهبود شرایط اقتصادی و رفع بیکاری و رونق تولید و ازدواج جوانان بهبود روابط بین الملل و بهبود و اصلاح شرایط فجیع فرهنگی و...هستند واین امور نیازمند حضور کسانی است که در این زمینه ها تخصص و مهارت داشته باشند که ایشان نه تخصصی دارند و نه مهارتی تا کنون از ایشان دیده ایم و در برنامه های ایشان هیچ موردی برای رفع نیازهای جامعه ندیده ام انتخاب ایشان مانند گذشته ره به ترکستان است ترجیح میدهم نسبت به آینده خود و جامعه عاقلانه تصمیم بگیرم و به کسی رای بدهم که در آینده جامعه را به راهی هدایت کند که راه را بر همه هموار و روشن کند .
روستا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اگه به درد نمایندگی میخورد از شورای شهر دهدشت انصراف نمیداد.
یاسین
Iran, Islamic Republic of
این شهر نیاز به نماینده ضعیف و بدور از اندیشه نداره
Iran, Islamic Republic of
ندای مردم بویراحمد و دنا دکتر روشنفکر
ازآنجایی که صداقت در گفتار وی بسی موج میزند.
مامردم بویراحمدودنا نماینده ای صداقت پیشه و عملگرا ، دکتر روشنفکر را لایق کارزار انتخاباتی میدانیم .توکل به خدا
یا مهدی عج
Iran, Islamic Republic of
ندای مردم بویراحمد و دنا دکتر روشنفکر
ازآنجایی که صداقت در گفتار وی بسی موج میزند.
مامردم بویراحمدودنا نماینده ای صداقت پیشه و عملگرا ، دکتر روشنفکر را لایق کارزار انتخاباتی میدانیم .توکل به خدا
یا مهدی عج
Iran, Islamic Republic of
ندای مردم بویراحمد و دنا دکتر روشنفکر
ازآنجایی که صداقت در گفتار وی بسی موج میزند.
مامردم بویراحمدودنا نماینده ای صداقت پیشه و عملگرا ، دکتر روشنفکر را لایق کارزار انتخاباتی میدانیم .توکل به خدا
یا مهدی عج
Iran, Islamic Republic of
نود درصد کامنت ها رو سه نفر نوشته اند .
یاسر زمانی
Romania
با درود دو دستگی‌ میان اصول گرا ها ایجاد شده و نقطه ضعف بسیار زیادی برامون شده روشنفکر رو باین‌ جور حمایت دارین تخریب میکنین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
/که هربار که دولت جدیدی اومد ه ..یه بار زارع یه بار هدایتخواه.دولت اصلاحات معاون آموزش پرورش بود..دولت اصولگرا معاون فرمانداری دهدشت و هربار هن نیمه راه استعفا داده..
دهدشتی مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
استاد سخن ومدیر باتجربه وشجاع دکتر درخشنده پورازهمه اصلح تره واقبال عمومی به طرف ایشان است
درخشنده
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر استاد دانشگاه فرهنگیان .تمامی دانشجویان تو میگن لایق مجلس نیستی چون قدرت بیان نداری.اقای روشنفکر تو اصول گرا هستی با جریان سوم .اقای روشن فکر تو فقط دلت مردم طایفه خودت خوشه ک ایطور هم نسیت
Iran, Islamic Republic of
ادب از که اموختی
طرفدار هرکه هستی با این ادب ونزاکتی که از خودت نشون دادی اصلا لیاقت مجلس رو نداری
Iran, Islamic Republic of
درخت پر بار سنگ زیاد میخوره یامهدی
Iran, Islamic Republic of
کسی که برای خود احترام قائل است از گزند دیگران در امان است، او کتی را بر تن دارد که کسی را یارای پاره کردن آن نیست».
یامهدی
علی
Iran, Islamic Republic of
هرکه‌بره زراعی نره
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره که معلم اونم وسط سال انصراف بده رو حامی مردم بدونین تو باتلاق گیر کردین ننوسید کسی میتونه نجاتمون بده که کارآمد باشه سخنور باش بتونه رایزنی کنه تومجلس سابقه مدیریتی داشته باشه کسی نیست جز دکتر درخشنده پور
آبسالان محمد،تامرادی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت تک تک دوستان،دوستان چه دلیلی داره فلان کاندیداتور یافلان نماینده روبهش توهین کنید،یافلان ایل وطایفه رو،هرشخصی برای خودش شخصیت واحترام قایله، میخاد رئیس جمهورباشه،وزیر ووزرا باشه یانماینده مجلس یا اون کارگر شهرداری،واقعاً متاسفم برای بعضی ها که شب وروزشون شده عقده وتوهین،مثلااگه یکی مث من باسیم کارت ایرانسل بدون اینکه سیم کارت به اسمم ثبت شده باشه مزاحمتون بشم وهزار بدوبی راه به شمابده وبه ایل طایفه واقوامت ناسزا بگم وتوهین کنم چقدرفشار بهتون میاد،پس آنچه راکه برای خودت میپسندی، برای دیگران بپسند وانچه راکه نمیپسندی برای خودت برای دیگران نپسند، الان من خودم طرفداراقای روشنفکر واقای درخشنده پور هستم،نماینده مجلس آقای زارعی هم برای من قابل احترام وارزشه، ومرد بسیار شریفیه، یااقای هدایتخواه یا آقای بهرامی وبقیه بقیه، همه وهمه ارزش وقابل احترام هستن، چه دلیلی داره عقده هاتون رو ازطریق توهین وتهمت به این واون خالی کنید، ضرب المثل معروف میگه آدم های بزرگ دشمن بسیار دارن، حکایت این کاندیداتورها هم همینه همه بزرگن ودشمنان وکوردلان بسیار، تاصبح فحش به این واون بدین چیزی ازشون کم نمیشه،الان من میبینم بعضی ها خودشون رو طرفدار آقای روشنفکر جامیزنن وبه آقای درخشنده پور توهین میکنن، وبرعکس بعضی هاخودشون روطرفداراقای درخشنده پورجامیزنن وبه آقای روشنفکر توهین میکنن، دوستان وککایل اشخاصی که همچین متن هایی ونظراتی میفرستن یاازطرفدارهای بقیه کاندیداتورها هستن ومیخان بین طرفدارهای آقای درخشنده پورواقای روشنفکر تفرقه وجدایی ودشمنی بیندازه وکاری کنند که اقایان روشنفکر و درخشنده پور جلسه تشکیل ندن برای اتحاد وهمبستگی ویه نفرش بیاد به صحنه انتخابات، یاهم عقیدش اینه که بااین فکر توهین کردن میتونه عقده هایی که توی سر بدون مغزش خالی کنه،ککایل تامرادی به خدایی که خالق ویکتاست قسم اگه دکتر روشنفکر ودکتردرخشنده باهم متحد نشن ویه نفرش به عنوان خروجی ایل تامرادی وبه عنوان کاندیداتور ایل تامرادی انتخاب نشه شکستمون 100درصده، وشکستی میخوریم که باید درتاریخ بویراحمد ثبت بشه، وتازمانی که انتخابات برگزارمیشه هیچ نماینده ای ازایل تامرادی وبویراحمد پایین به بهارستان نمیره، ولی اگه یه نفر ازایل تامرادی بیاد حالا آقای روشنفکر چه آقای درخشنده اگه همه وهمه ازش حمایت کنیم بااختلاف بالا پیروزانتخابات میشیم.ارادتمند ککایل تامرادیم محمدآبسالان، تامرادی، پاتاوه، طایفه قایدشیرو، اولادقایدشیرزادشماره تماس: 09178432443
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1