کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

هاشمی‌پور: تأمین 100 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با کرونا در کهگیلویه

24 اسفند 1398 ساعت 16:17

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: به کمک خیرین یک میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا جذب و به حساب سازمان نظام پزشکی واریز شد.


نماینده مردم شهرستان در مجلس از تأمین مبلغ یک میلیارد ریال جهت مبارزه با بیماری کرونا در حوزه انتخابیه خبر داد.
عدل هاشمی‌پور گفت: از طریق رایزنی با خیرین مبلغ یک میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ایمنی و مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستان امام خمینی دهدشت تأمین و گام بزرگی در رفع دغدغه مردم و مسئولان برداشته شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: در پی شیوع کرونا و درخواست مردم، رسانه ها، سازمانهای مردم نهاد و متولی به ویژه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم توجه و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری خطرناک، وظیفه دانستم علاوه بر پیگیری و مکاتبه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور از ظرفیت خیرین در رفع این بحران کمک بگیرم.
هاشمی‌پور تصریح کرد: با رایزنی‌ صورت گرفته یک میلیارد ریال در این زمینه جذب و مستقیما به حساب سازمان نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر و طلب دعای خیر در حق انسان‌های بزرگی که همواره در مواقع حساس و ضروری به کمک همنوعان خود می‌آیند اظهار داشت: جای بسی تأسف است که از سوی دیگر عده‌ای سودجو با احتکار و گرانفروشی سعی در وخامت اوضاع را دارند که از مسئولان نظارتی، امنیتی و قضایی خواهانم بدون اغماض و در سریع‌ترین زمان ممکن به این امور رسیدگی و نتیجه را نیز به اطلاع مردم شریف برسانند.
وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: از همه مردم می‌خواهم که توصیه‌ها و راهکارهای بهداشتی و درمانی را جدی بگیرند و از تلاش پرسنل و کادر بهداشتی، درمانی، پزشکی و همه عوامل دست اندرکار مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کنم.
نماینده کهگیلویه در مجلس از همکاری کسبه و بازار و همه صنوفی که در مبارزه با این بیماری همکاری می‌کنند نیز قدردانی کرد و افزود: امیدوارم سازمان‌ها و مردم بیش از هر زمان دیگری همدیگر را درک کنند و نسبت به یکدیگر لطف و مساعدت داشته باشند.


کد مطلب: 418813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/418813/هاشمی-پور-تأمین-100-میلیون-تومان-اعتبار-مقابله-کرونا-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1