تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب : ۴۳۳۱۷۴
لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱؛

پیروزی فولاد خوزستان مقابل الوحدات در لیگ قهرمانان آسیا ( + تصاویر و فیلم خلاصه بازی )

۰
پیروزی فولاد خوزستان مقابل الوحدات در لیگ قهرمانان آسیا ( + تصاویر و فیلم خلاصه بازی )
کبنا ؛تیم فولاد خوزستان موفق شد الوحدات اردن را با یک بازی حساب شده و با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
  
خلاصه بازی فولاد ایران 1 - الوحدات اردن 0

 به گزارش کبنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲: ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم الوحدات اردن رفت و موفق شد با تک گل لوسیانو پریرا به برتری یک بر صفر برسد. فولاد با این برد چهار امتیازی شد.
 «جواد نکونام» نفرات زیر را برای این بازی به میدان فرستاد:
 محسن فروزان، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، عارف اقاسی، محمد میری، محمد آبشک، پاتوسی (ساسان انصاری)، فرشاد احمدزاده (حسین ابراهیمی)، محمدرضا عباسی (احمد عبدالله زاده)، لوسیانو پریرا (احمد عبدالله زاده)
 ترکیب الوحدات برابر فولاد نیز به شرح زیر است:

 احمد نواس، فراس شیلبای، یزن العرب، ابراهیم جوبری (صالح راطب)، خالد عاصم (عناس حامد)، طارق خطیب، عبدو نادیا (صانی سعد)، احمد طاهر (رجائل عاید)، احمد زریک، فوادی عواد، احمد سامر
 در دقیقه ۲ این بازی شوت محکم و از راه دور محمد آبشک با اختلاف ناچیز از کنار دروازه الوحدات به بیرون رفت. در دقیقه ۱۳ سانتر مجتبی نجاریان به روی دروازه از پریرا عبور کرد و دروازه بان الوحدات در مهار توپ ناکام بوده و دفع توپ او به پاتوسی رسید و در حالیکه گلر اردنی‌ها برای تصاحب توپ از دروازه خارج شده بود، ضربه پاتوسی از بالای دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
 در دقیقه ۲۵ ارسال خوب نجاریان به روی دروازه با ضربه سر پریرا همراه بود که احمد نواس گلر الوحدات توپ را از روی خط بیرون کشید و توپ برگشتی به فرشاد احمدزاده رسید و توپ برگشتی نیز توسط گلر الوحدات راهی کرنر شد. در دقیقه ۲۶ کرنر به دست آمده برای فولاد را پاتوسی به روی دروازه ارسال کرد که با ضربه سر مهران موسوی همراه بود که توپ این بازیکن پس از سابیده شدت با تور بیرون دروازه به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
 حملات دامنه دار تیم فولاد در درقیقه ۴۲ منجر به گرفتن یک پنالتی شد و پریرا کاپیتان گلزن فولادی‌ها موفق شد با یک بغل پا آرام دروازه نماینده اردن را باز کند.
 در دقیقه ۵۶ فولادی‌ها صاحب یک فرصت خوب شدند که مدافعین الوحدات در چند مرحله روی توپ اثر گذاشتند تا اینکه آیاندا پاتوسی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه او به اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

 در دقیقه ۷۷ موقعیت ایده آلی برای فولادی‌ها روی یک ضدحمله به دست آمد که پاس ساسان انصاری به محمد میری رسید ولی شوت این بازیکن به تیر دروازه الوحدات برخورد کرد. در دقیقه ۸۵ بازی یک کرنر برای تیم الوحدات بدست آمد و مدافع قد بلند این تیم با ضربه سر خطرناک دروازه فولاد را به شدت تهدید کرد.
 در دیگر دیدار گروه D تیم‌های السد قطر و النصر عربستان به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی نیز با نتیجه سه بر یک به سود النصر به پایان رسید. النصر و فولاد هر دو با چهار امتیاز رده‌های اول و دوم گروه چهارم قرار گرفتند.

 تیم فولاد خوزستان باید در مصاف بعدی خود روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه و از ساعت ۲۲: ۳۰ مقابل النصر عربستان حاضر شود.
 
پریرا به عنوان بهترین بازیکن دیدار فولاد و الوحدات انتخاب شد

کاپیتان برزیلی تیم فولاد خوزستان به عنوان بهترین بازیکن دیدار مقابل الوحدات انتخاب شد.
تیم فوتبال فولادخوزستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲: ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف تیم الوحدات اردن رفت و موفق شد با تک گل لوسیانو پریرا به برتری یک بر صفر برسد. فولاد با این برد چهار امتیازی شد.
 زننده تک گل بازی موفق شد عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.
 تیم فولاد با این پیروزی چهار امتیازی شد و باید در دیدار بعدی خود به مصاف النصر عربستان برود.


مربی فولاد: راه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا داریم
 - مربی فولاد خوزستان گفت: هنوز چند بازی باقی مانده و راه درازی در پیش داریم، قول می‌دهم که بچه‌های ما با احساس و قدرت هرچه در توانشان داشته باشند در زمین خواهند گذاشت تا هواداران را سرافراز کنند.
 «یوسو سسما» پس از پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل الوحدات اردن در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی خیلی پیچیده و مشکلی بود، مشخص بود که آن‌ها آمده‌اند برای مهار کردن ما و قصد داشتند تا از توپ‌های بلند استفاده کنند.
 مربی فولاد ادامه داد: چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که خوشبختانه در اواخر نیمه اول پنالتی گرفتیم و توانستیم نتیجه را یک بر صفر کنیم. بازی در نیمه اول پر فشار بود اما در نیمه دوم به قصد گل دوم به زمین آمدیم و کار را یک سره کنیم که چند فرصت خوب داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشدند.

 وی افزود: یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که به تیرک دروازه زدیم و این فرصت طلایی را از دست دادیم. آن‌ها هم دست‌های خود را پایین نیاوردند و در بیست دقیقه آخر مارا تخت فشار قراردادند اما توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و سه امتیاز طلایی را گرفتیم و آن را به ایرانی‌ها مخصوصاً خوزستانی‌ها تقدیم می‌کنیم.
 سسما همچنین گفت: تیم الوحدات با تعویض‌هایش خط حمله خود را تقویت کردند و فشار زیادی به خط دفاع ما آوردند و ما توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. باید توجه داشته باشید که ما یک بازی بیشتر انجام داده بودیم و این موضوع طبعاً در میدان خود را نشان خواهد داد اما این بهانه‌ای نیست و به شما قول خواهم داد با نظم، شور و امید به کار خودمان ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد نزدیک‌تر بشویم. هنوز چند بازی باقی مانده و راه درازی در پیش داریم، قول می‌دهم که بچه‌های ما با احساس و قدرت هرچه در توانشان داشته باشند در زمین خواهند گذاشت تا هواداران را سرافراز کنند.
 وی درباره بازی با النصر افزود: اکنون از همه مهم‌تر این است که استراحت کامل کنیم تا ریکاوری خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم، در ضمن از تیم پزشکی خود تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند تا بچه‌ها بتوانند خوب ریکاوری بکنند و بتوانند برای بازی بعد آماده باشند. این بازی نشان داد که همه تیم‌هایی که اینجا هستند سطح همه تیم‌ها بالاست، برد النصر برابر السد شاید سورپرایز باشد اما مطمئنم نتایج دیگری خواهد بود که غیر قابل انتظار باشد.
 مربی فولاد در انتها گفت: ممکن است در هر گروه یک یا دو تیم مدعی باشند اما امروز النصر نشان داد همه تیم‌های گروه ما سطح بالایی دارند و هیچ تیمی نمی‌تواند به سادگی از سد رقیب خود بگذرد. این نتیجه شاید کمی گول زننده باشد اما باید بگویم در این گروه هیچ تیمی از پیش برنده نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
فایل های مرتبط
1