تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۴۴۳۹۲
امام جمعه شهر سوق مطرح کرد

مظلومیت شهر سوق در حوزه فرهنگ و ورزش

۲
۲
مظلومیت شهر سوق در حوزه فرهنگ و ورزش
کبنا ؛امام جمعه شهر سوق با هشدار به مسئولان درباره کمبودها و کاستی‌های این شهر گفت: این شهر هیچ بوستان و پارکی برای تفریح جوانان ندارد.
 به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل، امام جمعه سوق با اشاره به اینکه مصلی نمازجمعه این شهر همچنان نیمه تمام مانده است، اظهار کرد: هفت سال است که برای ساخت مصلا کلنگ‌زنی شده، اما تاکنون هیچ اعتباری در این زمینه اختصاص نیافته است و تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 وی افزود: هم اینک مصلای برخی از شهرهای همسایه این شهر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که جای خوشحالی و خرسندی دارد که مسئولان به ساخت آن توجه داشته‌اند، اما مردم از ما سئوال می‌کنند،‌ چرا این همه تبعیض و بی‌مهری به شهر سوق می‌شود؟
 حجت‌الاسلام کیانی اصل، دلیل برخی مشکلات و ضعف‌های در این استان و شهر را مشکلات و اختلافات سیاسی و جناحی مسئولان دانست و از آن‌ها خواست از تنش‌های سیاسی دوری کنند و یادآور شد: همین مشکلات و اختلافات سیاسی باعث شده که این استان در مظلومیت قرار بگیرد وگرنه ما جزو استان‌های محروم نیستیم،‌ بلکه توجه و اهمیت دادن به مسائل می‌تواند ما را از این مظلومیت بیرون ببرد.
 وی به سایر مشکلات شهری اشاره کرد و بافت فرسوده را از جمله این مسائل در شهر سوق برشمرد و گفت: بافت فرسوده شهر،‌ بسیار اسفبار است،‌ در برخی خیابان‌ها به دلیل عدم مرمت و بهسازی، تنها امکان تردد یک موتورسیکلت وجود دارد، اگر اتفاقی و یا مشکلی برای مردم بوجود آید مشخص نیست چگونه می‌توانند برای آن راهکاری پیدا کنند،‌ به همین منظور همیشه به مسئولان می‌گوئیم علاج واقعه قبل از وقوع انجام شود. قرار بود که بخشی از شهر باسازی شود، اما اقدام درخوری انجام نشده است.

 امام جمعه شهر سوق، توجه به امر ورزش را بسیار مهم برشمرد و از آن به عنوان نیاز اصلی جوانان یاد کرد و یادآور شد: شهری که هفت هزار جمعیت دارد، تنها از یک سالن ورزشی برخوردار است، روستاهای اطراف هم از این سالن ورزشی استفاده می‌کنند. خوشبختانه در روستاها چمن مصنوعی فراوانی زده شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. اما شهر سوق با وجود سالن ورزشی از چمن مصنوعی محروم است.
 وی داشتن بوستان و پارک برای فعالیت ورزشی و تفریحی جوانان را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد:‌ شهر سوق تنها شهر بدون بوستان و پارک است، مردم برای تفریحی سرگردان هستند. هر چه می‌گوئیم مسئولان توجهی به این نیاز مهم مردم ندارند.
 حجت‌الاسلام کیانی اصل با هشدار جدی به مسئولان برای رفع نواقص و مشکلات شهر تصریح کرد:‌ این شهر،‌ شهر علما بوده است. مگر منتظر هستید که مردم به صورت مستقیم وارد مطالبه‌گری شوند، آیا وقت آن نیست که قبل از اقدام مردمی خودتان کاری در خور انجام دهید؟
 وی به برخی از کمبودهای فرهنگی این شهر اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه در این بخش مظلوم هستند، هم اینک برای انجام و فعالیت‌های فرهنگی در این شهر، هیچ اداره‌ای مانند اوقاف، ارشاد و سازمان تبلیغات وجود ندارند که بخواهند فعالیت انجام دهند، تنها امام جمعه یک تنه همه این مسائل را دنبال می‌کنند و به دنبال حل مشکلات فرهنگی شهر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمود رخ افروز
انشا لله مشکلات مردم عزیز شهر سوق هرچه زودتر حل بشه
سوقی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. بی مهری های زیادی در حق شهرسوق.
شده
فریاد رسی نیست.بازیچه سیاسیت درون استانی.شده
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1